piątek 30-03-07, czytany: 3186 razy, autor: Playa Barbie

Media są przeciwko Jolie

Gazety wypominają Angelinie niedotrzymane obietnice.

Angelina JolieAngelina Jolie / US Magazine cover
Ogłosiła, że zamierza być pełnoetatową mamą dla swojej czwórki dzieci. Siedzieć w domu i poświęcać czas tylko im.

- Zostanę w domu, aby pomóc przystosować się Paxowi do nowego życia. Mam czwórkę dzieci i opieka nad nimi jest w tej chwili dla mnie najważniejsza - powiedziała Angelina Jolie.

Jak to się ma do rzeczywistości? Nijak, bo dziennikarze wywęszyli, że w jej grafiku nie zostanie dużo czasu na macierzyństwo. Angelina - wbrew wcześniejszym zapewnieniom - przyjęła kilka ról. W kwietniu zaczynają się zdjęcia do jej najnowszego filmu. Będą kręcone w Pradze.

- Za każdym razem, kiedy pojawiam się z Paxem publicznie, dziennikarze robią mu dużą krzywdę. Martwi mnie to. Chciałabym przeprosić za to, że wprowadziłam ten element w jego życie - mówi Angelina. Tak, jakby chciała odciąć się od mediów. A jakoś nie zamierza, bo udziela wywiadów, pozuje do zdjęć... Ostatnio poleciała samotnie do Chicago w ramach pracy nad filmem Wanted.

Oczywiście, nikt nie broni kobietom rozwijać się zawodowo. Jolie jest tak naprawdę uprzywilejowana, bo bycie aktorką takiej rangi pozwala jej na wiele. Szkoda jednak, że nie dobiera słów tak dobrze, jak ról. Jak twierdzą media, "jej obietnice zawsze są trochę na wyrost" i zdążyły już wypomnieć jej, że tak dobrze chroni Paxa, że tak naprawdę nie zabiera go nigdzie ze sobą, a zostawia w domu, pod opieką obcych osób. Byle tylko ochronić go przed paparazzi. My to jesteśmy w stanie wybaczyć, w końcu znamy Angelinę jako idealistkę. A idealiści mają to do siebie, że czasami przeceniają swoje możliwości i trochę gubią się w swoich ideałach.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Shiloh,Viviennne
Shiloh,Viviennne
Shiloh,Knox,Vivien...
Shiloh,Knox,Vivien...
Shiloh,Knox,Vivien...
Shiloh,Knox,Vivien...
Shiloh,Knox,Vivien...
Shiloh,Knox,Vivien...




skomentuj:



Wasze komentarze (33): sortuj ↓

gość07-04-07, 15:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

liczy sie to ze adoptowala te dziecko i ma teraz taki dom na jakie zasluguje kazde biedne dziecko:) i tak duzo zrobila to moze teraz sobie troche dac luzu:)

Sanju07-04-07, 13:33, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A dziennikarze to juz tylko weszyc i od razu wszystko na nie... Bleh :/.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Audiofeels

gość04-04-07, 17:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wezcie lepiej martwcie sie tym co mowia politycy, bo u nich to trudno z dotrzymywaniem slowa! :P

gość03-04-07, 16:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kurde, skąd mozecie wiedziec co powiedziała? nie wiem po co ten szum wokół niej. Czy nie warto dać jej choć chwili spokoju ? Nawet po śmierci matki wszyscy tylko ją krytykowali ;-/ Noie mamy pewnosci czy choć jedna z jej rezekomych wypowiedzi jest prawdziwa, wiec troche luzu.

gość01-04-07, 23:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zgadzam się z "gościem"31,03,07-15:59.hmmm,no cóż moim zdaniem to ona robi na pokaz.chociaż dla mnie liczy się również co myśłi to dziecko....można tylko gdybać i snuć spekulacje...

Czapcia :*:* :D01-04-07, 18:26, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

obiecanki cacanki

olivka31-03-07, 22:42, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

oj a czym sie ona mogła kierować - to jest dużo, ze zapewniła im normalny dom, a nie wychowywanie sie i przyszłe życie w patologicznej rodzinie i zero perspektyw na przyszłość!!

jest tyle sierot w domach dziecka, więc jak ktoś mógłby im zapewnić dom to chyba byłoby dobrze, a niewiele osób tak postępuje jak ona - i nie mówię tego z powodu, ze ją lubię ale racja to racja

Anuś_198631-03-07, 22:31, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Już sama nie wiem co o tym myśleć...

Falling Star31-03-07, 21:03, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hmmm sama nie wiem czym Angelina się kierowała adoptując te dzieciaki. Może nie szukała rozgłosu, ale nigdy nic nie wiadomo...

gość31-03-07, 15:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona adoptuje te dzieci chyba dla rozglosu. One w dalszym ciagu nie maja matki. Utrzymywac je mogla w ich rodzinnym kraju.

Cherbett31-03-07, 12:04, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Trochę dziwna jest =/
Po co adoptuje tyle dzieci??

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

gość31-03-07, 08:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

I o co wam chodzi przepraszam?? chocby tye dzieci widzialy ja raz w miesiacu, to itak beda miec o niebo lepiej jak w sierocińcu, a co do tego ze Angelinka nie ma dla nich czasu, to spojrzcie na wszystkie zdiecia jej z Maddoxem, wiecznie go nosi, przytula.. jedziecie po niej , a w normalych "waszych" domach , ile czasu spedzacie z rodzicami?? -nowlasnie /boska

gość31-03-07, 05:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

według mnie to ona tylko chce miec jak najwiecej dzieci, ale opiekowac sie nimi nie zamierza,, to tylko taki sport, kto wiecej adoptuje....

gość30-03-07, 23:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Znowu plecie bzdury,to juz sie robi nudne.
Skoro tak jej przeszkadzaja dziennikarze to po co wlecze dziecko ze soba?Klamczucha,duza klamczucha,nieladnie.

victoria_630-03-07, 21:24, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Za długi artykuł, ale powiem, że ją lubię ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda

kutlut30-03-07, 20:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie chce mi sie tego czytac...

gość30-03-07, 18:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jaka matka ona jest ludzie zastanówcie chyba tylko wspomaga ich finansowa bo nie sadze zeby w domu sie nimi opiekowala,jeszcze by sobie paznokcia zlamala,robi z siebie matke polke a tak naprawde to robi wszystko pod publike

rapsodias30-03-07, 17:27, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jeśli chodzi o idealistów to muszę przyznać autorowi TEKSTU rację. Che też był IDEALISTĄ, a wszyscy (większość przynajmniej) wiemy do czego doprowadziły jego ideały. Zginął w tak młodym wieku !! :-((((

gość30-03-07, 16:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a czy miło będzie im żyć z oddechem ochroniarza na plecach
przecież on mial święty spokój w sierocińcu
a tu cały ten zgiełki,mały nie zna języka

jeewa30-03-07, 15:58, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i tak zrobiła duzo dla tych dzieci samo to ze jej zaadoptowała i jest dla nich matka. to sie liczy a nie obietnice nie spełnione.

gość30-03-07, 15:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zrobila sobie zesje z Paxem by paparazzi juz jej dali spokoj!!!!A oni dalej sa napastliwi, ma duzo raci w tym co mowi....i nie martwcie sie...ona na pewno nie chce zle dla tych dzieci!!!

gość30-03-07, 14:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

media mają racje akurat w tym przypadku

gość30-03-07, 14:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a ja jej nie lubie ,cos zlego dzieje sie z jej psychika bo ostatnio ma wyraz twarzy zołzy

andzia_1530-03-07, 13:10, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a i tak ją lubie

gość30-03-07, 13:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

teraz jolie poszła juz na żywioł
niech sie dzieje co chce a ja zrobie co chcę
teraz pitt siedzi cicho i jej publicznie nie broni ,a jeszcze dwa miesiące wczesnie zapowiadał że adoptują drużyne footbolowa
czy oni są nienormalni?po co te dzieci jak się nie ma kto nimi zająć

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida