poniedziałek 02-04-07, czytany: 9561 razy, autor: Playa Barbie

Rubik w Gali

Piotr Rubik opowiada o miłości.

Piotr RubikPiotr Rubik / © KAPiF/ K311779F
Otwieramy najnowszą Galę, widzimy temat główny - Piotr Rubik tym razem (znowu) o miłości do Agaty Paskudzkiej. Temat rzeka, studnia bez dna.

Cóż, takie pary zawsze interesowały media - on urodził się w 1968 roku, ona w 1986. Spora różnica wieku, na dodatek wiele osób twierdzi, że 21-letnia dziewczyna to w dzisiejszych czasach jeszcze duża dziewczynka. Może w starszych partnerach znajdują kolejnego tatę?

Agata przyznaje w Gali, że Piotr jej bardzo imponuje, o tym, jak łatwo go zranić. W zasadzie nic odkrywczego. Piotr odwdzięcza się jeszcze większymi pochwałami, że mu Agatka rozwija się jak kwiatek, że "jej dobre cechy jeszcze bardziej się uwypukliły". Aha i o tupaniu nogą, bo to takie męskie.

Czekałam na coś bardziej sensacyjnego. Trudno, w szczęśliwie zakochanych sensacji nie znajdziesz. I takiego spokoju można tylko życzyć im i sobie.

Tutaj znajdziecie zdjęcia z najnowszej sesji: Piotr Rubik - galeria Gali.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Edyta Górniak&Piot...
Edyta Górniak&Piot...
Piotr Rubik
Piotr Rubik
piotr rubik ja ara...
piotr rubik ja ara...
piotr rubik ja ara...
piotr rubik ja ara...




skomentuj:



Wasze komentarze (62): sortuj ↓

gość30-05-07, 11:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

heh, ja tam nie widze żadnych problemów w byciu ze straszym męzczyznom młodszej kobiety. faceci w ogole później dojrzewają i taka różnica wieku nie jest tak na prawde różnicą w sensie mentalnym. tym bardziej jesli się kochają :)))

gość23-04-07, 19:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ON MA DYNIę JAK TE LUDZIKI LEGO -.- żAL MI TEGO CZłOWIEKA...

inspiracja10-04-07, 12:29, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie krytykując i nie patrząc na wygląd, Rubik jest całkiem miłym facetem, jego muzyka na żywo jest całkiem ładna i życzę im szczęścia.

gość08-04-07, 21:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

podziw ludzie dla waszej głupoty dobitnej i wyjatkowej za te komentarze, może spycholog wita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

gość08-04-07, 21:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

raaaannnnnnnyyyy tego artykułu nie powinno być, sorki ale to juz jest wielka przesade. Jak autorka jest zazdrosna to ma pecha i tyle. Pozdrawiam pAgate i pPiotra!!

gość08-04-07, 21:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

raaaannnnnnnyyyy tego artykułu nie powinno być, sorki ale to juz jest wielka przesade. Jak autorka jest zazdrosna to ma pecha i tyle. Pozdrawiam pAgate i pPiotra!!

gość08-04-07, 19:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawe heh co ona powie jak im się dziecko urodzi. Ona młodziutka mama, a On ehem "troszeczke" starszy tatuś. Dzidzia się zdziwi :P

gość07-04-07, 15:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ciekawe czy tez by go chciala jakby wygladal tak jak pare lat temu gruby i wkreconych wlosach =) laska ewidentnie poleciala na kase i na popularnosc heh

Sanju07-04-07, 13:23, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

On wyglada jakby mu twarz Michal Aniol dlutem haratal XD. A raczej jakby go z foremki odcisneli.
Laska ladna, przynajmniej nazwisko bedzie miala lepsze ^^".
Ja im tam zycze powodzenia ;).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Audiofeels

jeewa06-04-07, 18:03, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nudne toooo juz jest. bleee co za facet paskudny!!!!

gość06-04-07, 10:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dlaczego Agata Paskudzka to nie ja!!!!!
Zaraz się poryczę...... Mam 10 lat ale go wręcz kocham

Oliwiuszek03-04-07, 20:03, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak on może ma ok. 50-21 to różnica

olivka03-04-07, 11:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dobra ładnie wyglądają i wogóle słodko ale on jest obleśny feee

gość03-04-07, 11:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja też jestem młoda,mam dużo starszego męża od siebie,i mam to gdzieś,bardzo ładna z nich para

gość02-04-07, 21:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pucuś!!;];P

gość02-04-07, 21:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawa jestem na co poleciala u Rubika ? Bo chyba nie na urode...

rapsodias02-04-07, 19:34, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przyznam, że Agata ładnie wygląda w tej sukience. Ale uważam, że za starego mężczyznę sobie upatrzyła. :-(

plastic_fantastic02-04-07, 19:32, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jego włosy sa zenujace, on musi je codziennie prostowac!!! Ale wczesniej mial jeszcze gorsze ...

Anuś_198602-04-07, 19:25, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Agata fajną ma sukienkę...
Tworzą dobraną parę moim zdaniem...

gość02-04-07, 19:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

już nie moge na ta pare parzec .....niedługo lodówke otworze i mi z półki rubik spadnie ;/a pozatymn ile jeszcze można na ich temat przeczytać ....średnio co 2 miechy są na okładce gali

victoria_602-04-07, 19:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A ta cała Paskudzka nie jest dla niego za młoda.?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda

olivka02-04-07, 18:28, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dobra jak ja kocha, to niech jej to powtarza ale nie całemu światu, a kogo to obchodzi??

gość02-04-07, 18:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Sztuczne i wystylizowane

gość02-04-07, 18:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona ma 21 lat?! wyglada starzej i to o wiele! a kurde nie moge znalezc nigdzie zdjec Rubika sprzed jego "metamorfozy" zanim stal sie slawny...:/a widzialam to na TVN style i do dzis jak go widze to sie smieje :D

gość02-04-07, 18:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a i boskie mają te zdjęcia w białych koszulach :)

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida