poniedziałek 02-04-07, czytany: 3676 razy, autor: Playa Barbie

Cichy wielbiciel Gosi Andrzejewicz

Ponad sto róż czekało w pokoju.

Gosia AndrzejewiczGosia Andrzejewicz / © KAPiF/K320566F
Wciąż jest samotna, ale być może wkrótce się to zmieni. Gosia Andrzejewicz ma bowiem cichego wielbiciela, który - przyznać trzeba - ma gest. Kiedy po koncercie w Lesznie piosenkarka wróciła do pokoju hotelowego, wewnątrz przywitał ją kosz pełen czerwonych róż. A na kwiatach karteczka z enigmatycznym podpisem "cichy wielbiciel".

- Kiedy zmęczona po koncercie zobaczyłam tyle róż zrobiło mi się naprawdę bardzo miło - powiedziała Faktowi artystka. - To niesamowite, że są jeszcze tacy romantyczni mężczyźni. Bardzo chciałabym poznać tego człowieka.




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Gosia Andrzejewicz...
Gosia Andrzejewicz...
selenka
selenka
 Gosia Andrzejewic...
Gosia Andrzejewic...
gosia
gosia




skomentuj:



Wasze komentarze (48): sortuj ↓

Paris01-05-07, 23:04, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Oliwiuszek05-04-07, 10:49 ---> Że niby o co Ci chodzi? Bo chyba mylisz mnie z panną Hilton... :/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

gość14-04-07, 15:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

grrrrrrrrrr gosia jest sympatyczną milą i szcerą osobą jaką znam jezeli ktos bedzie sie nawijal z niej to dam w dziub !!!o!!! :O nie lubie tych ktorzy sie z gosiuni smieja proste tak tosie nie czepiac:O:O:O

Hexe11-04-07, 15:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no tak, starczylo kupic pare badyli a ona juz zajarana--> 'chcialabym poznac tego czlowieka'
bosszzz nie dziw ze sie jej faceci nie trzymaja skoro tak malo jej trzeba

Niom, racja!

inspiracja11-04-07, 15:32, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Cóż, łatwa trochę.

gość08-04-07, 21:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no tak, starczylo kupic pare badyli a ona juz zajarana--> 'chcialabym poznac tego czlowieka'
bosszzz nie dziw ze sie jej faceci nie trzymaja skoro tak malo jej trzeba

gość05-04-07, 23:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja bym jej piosenkarka nie nazwala wyje jak kogut okropnosc nie lubiej jej piosenek bo sa tandetne wszystki

Oliwiuszek05-04-07, 10:49, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kurcze nie jesteś lepsza to do PARIS

Oliwiuszek05-04-07, 10:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak by was tak obrażąli

Paris03-04-07, 11:29, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość02-04-07, 23:51 ---> Nie przesadzaj... Do piosenkarki to jeszcze jej trochę. Póki co to się nieudolnie stara.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

Hollywood03-04-07, 10:49, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jakoś za jej muzyką nie przepadam :P chociaż 2 piosenki miała fajne ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Britney Spears

gość03-04-07, 10:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dobra.. troche za mocno jej polecieliście..
Chociaż udaje taką grzeczną i ogólnie - idealną.

Łapa03-04-07, 07:09, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 



gość02-04-07, 23:51

JEZU LUDZIE OPANUJCIE SIE! ONA JEST PIOSENKARKA A NIE MODELKA!!!!!!!!!


piosenkarka?! hahahahahaha nie za wysoko ta tandeciare cenisz? lol2

gość02-04-07, 23:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

JEZU LUDZIE OPANUJCIE SIE! ONA JEST PIOSENKARKA A NIE MODELKA!!!!!!!!!

gość02-04-07, 22:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

twarz ma jak prosiak

Balerinka9402-04-07, 20:56, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ma trochę kwadratową twarz. Ale lubię Ją :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: MySpace.com

Anuś_198602-04-07, 19:26, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wow...
:D

victoria_602-04-07, 19:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

O matko kto ją może kochać w ogóle :/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda

Cherbett02-04-07, 18:04, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kiedyś ja lubiłam ale przestałam jak obiektywnie spojrzałam ;D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

boo02-04-07, 18:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zazdroszcze,,, tez bym chciala zeby mi ktos tyle kwiatow sprezentowal... hmm...

gość02-04-07, 16:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona jest przeciętna, usta ma jakieś dziwne, jakby nie mogła się szerzej uśmiechnąć, policzki rozjezdzaja jej sie na boki i moim zdaniem strasznie wyje...a jej piosenki są dla pustych nastolatek, które ustawiają sobie potem opisy na gg typu "MamM jUsH dO$ć...N!e mOoF m! n!c ;((", ech.

Carmen02-04-07, 16:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie lubie jej. Taką grzeczna na każdym kroku pokazuje...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy teledysk Miley Cyrus

kitty_kat02-04-07, 15:56, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona ma dziwna twarz ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

kutlut02-04-07, 15:41, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wspolczuje temu wielbicielowi, a zes wybral kobite !

gość02-04-07, 15:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jakąś ma nieproporcjonalną twarz do reszty ciała

patus040702-04-07, 15:10, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zadnie wyszla na tym zdjeciu:P:P

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida