piątek 06-04-07, czytany: 28229 razy, autor: Playa Barbie

Nowa kobieta Michała Żebrowskiego

Zdolna, młoda projektantka.

Michał ŻebrowskiMichał Żebrowski / © KAPiF / K335478F / K335548F
Jeżeli oglądaliście dokładnie fotorelację z najnowszego pokazu mody Macieja Zienia, to być może zauważyliście Michała Żebrowskiego w towarzystwie pewnej brunetki.

Nie ma co prawda oficjalnych doniesień o związku, jednak ich czułe gesty mówią same za siebie.

Oczywiście można to zgrabnie powiązać z niedawnym wywiadem aktora dla Super Expressu, w którym przystojny aktor wyznał, że w jego życiu jest "pewna kobieta".

Jeśli jest nią pani na zdjęciu, to już nie jest to tylko "pewna kobieta". To Agnieszka Maciejak, zdolna projektantka mody.





 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Olbrychski;Żebrows...
Olbrychski;Żebrows...
Michał Żebrowski j...
Michał Żebrowski j...
Michał Żebrowski j...
Michał Żebrowski j...
Michał Żebrowski
Michał Żebrowski




skomentuj:



Wasze komentarze (43): sortuj ↓

gość05-11-09, 20:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hahhaha. czy wy w ogóle czytacie to co piszecie? to jest śmieszne. zazdrość was zżera ze tak ją krytykujecie? Duże torby są w modzie ;) a Żebrowski..nie uważam żeby był nadęty i odpychający. Fajny, utalentowany facet, który ceni swoją p[race, i gra tylko i wyłącznie w dobrych filmach ;) to dobrze, że nie jest jak większość aktorów, i nie gra w byle serialach. oby tak dalej ;)

gość13-10-08, 21:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

On jest jakiś taki nadęty. Okropny facet, odpychający. Pasują do siebie.

gość06-11-07, 23:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bosze. Michał prowadził tę galę - leksusa tam byłe tez między innymi pokaż zienia i tej agnieszki. Ja tez tam byłam i co? jakbym się z Miśkiem sfotografowała to też automatycznie bylabym jego nową kobietą. A czy ładna? To kwestia gustu. Nie to ładne co ladne tylko co się komu podoba. O!

blanche_dubois01-07-07, 16:43, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Michał, stać Cię na coś lepszego...;) Tak sądzę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Film z Natalią Oreiro argentyńskim kandydatem do Oskara

gość16-04-07, 07:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zdjęcie jakieś takie beznadziejne - oboje mają długie torsy i krótkie nóżki, ale fakt faktem że Żebrowski co nieco się postarzał a ona - no cóż nie wygląda na bardzo młodą ale na prewno młodszą od niego - ale tutaj uwaga do wszystkich nie najmłodszych - wcale młodym być nie znaczy to samo co być urodziwym. Ona po prostu nie jest ładna, ale może być zdolna, dobra i bogata - jakieś walory w końcu rzutują na to że się razem pokazują.

trebelsik10-04-07, 17:38, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

spoko babka a najwazniejsze ze jemu sie podoba


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: MBrother trzyma stronę Rubika

Cherbett10-04-07, 17:35, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A ja myślałam że to ten Pazura ;D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

Anuś_198607-04-07, 13:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nieładna :(

kutlut07-04-07, 00:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a torbe ma jakby na 2 tygodniowe wakacje sie wybierala...

gość07-04-07, 00:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

o matko, moze to tylko kolezanka

Łapa07-04-07, 00:04, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mloda??????????

gość06-04-07, 22:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

weź mnie! ja jestem ładniejsza!!!!

andzia_1506-04-07, 19:54, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

taka piękna to ona nie jest

JEN06-04-07, 18:07, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak na projektantke mody i do tego utalentowana bardzo malo oryginalne ubranie...a fryzura???poponuje wizyte u fryzjera i jak najszybsza zmianetego grzyba!

victoria_606-04-07, 17:39, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie jeat taka piękna jak Doda, ale nie jest też brzydka xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda

jeewa06-04-07, 17:36, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jaks taka... dziwna ale moze charakter ma fajny :D

gość06-04-07, 16:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

coz z tego ze spodnie sa hitem mody, skoro 90% dziewczyn które je nosi nie posiada odpowiedniej figury te spodnie sa dla szcuplych wysokich dziewczyn z długimi nogami reszta wyglada conajmniej smiesznie zreszta ta pani ze zdjecia tez beznadziejnie spodnie biodrowki a jej sie wystaje tłuszcz na brzuchu i biodrach nogi tze niezbyt zgrabne zeby wkladac takie spodnie no ale coz taki mamy naród ze panie wola wkladac to co pokazuja w gazetach necie i telewizji a nie to w czym korzystnie wygladają

Paris06-04-07, 15:50, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ładna babeczka, tylko fryzurka mi się absolutnie nie podoba.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

gość06-04-07, 15:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie chce reklamować kundelka ale sa tam też jej inne zdjęcia na których wygląda okropnie!

gość06-04-07, 15:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jee... ta kobieta (KOBIETA - na ten przydomek trzeba sobie zasluzyc, wiec tak bym jej nie nazwala) wyglada jak czarownica - zero w niej sexu i kobiecosci, a Zebrowski taki sredni. Mimo wszystko zycze im szczescia i duuuzo milosci

Babie06-04-07, 15:21, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie podoba mi sie ta kobita ale o gustach sie nie dyskutuje...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Blade czy ciemne???

gość06-04-07, 14:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jakie czułe gesty? nawet jej nie obiął

gość06-04-07, 13:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

te spodnie to ostatni krzyk mody, juz co druga laska takie nosi

kutlut06-04-07, 12:57, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pasuja do siebie, Zebrowsi to aktor pierwszej klasy ;)

gość06-04-07, 12:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kobiety nie powinny się tak ubierać jak ta pani. Zero kobiecosci i wdzięku.

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida