piątek 06-04-07, czytany: 4289 razy, autor: Chiccariya

Niegrzeczna Milla Jovovich

OKRUSZKI: Jej nowe wcielenie.

Milla JovovichMilla Jovovich / GQ
Po raz kolejny Milla Jovovich pokazała jak kobieta zmienną jest. Na potrzeby woskiej edycji magazynu GQ z krótkowłosej pensjonarki zmieniła się w długowłosą uwodzicielkę.

Może poza ostatnim zdjęciem. Tam jest dość zwierzęca ;)

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
M. Jovovich & W. F...
M. Jovovich & W. F...
Milla Jovovich
Milla Jovovich
Milla Jovovich
Milla Jovovich
Milla Jovovich
Milla Jovovich




skomentuj:



Wasze komentarze (65): sortuj ↓

gość16-02-08, 00:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

the best of the best

Cherbett10-04-07, 17:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To ostatnie zdjęcie jest niezłe ;D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

gość10-04-07, 13:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

piekna z niej kobieta:):) hehe a na ostatni zdjeciu rzeczywiscie jakos tak zwierzeco wyszla nie wiem czemu:D:D

boo10-04-07, 13:15, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajna babka jest... a wrr...

Kerrea10-04-07, 01:15, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Lubię ją, ale foty za cholerę mi się nie podobają :P

gość07-04-07, 18:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ma bardzo fajny typ urody :)

Loża_Szyderców07-04-07, 16:09, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Super fotki bo i modelka niesamowita.
Może.. fotka 5 jakaś taka sobie:]

gość07-04-07, 15:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

az obejrze 5 element :)

gość07-04-07, 15:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie jest wcale za chuda! Ma mieć tak wielką du** jak J.Lo czy Beyonce? Ja uważam, że chyba nie...

gość07-04-07, 14:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja pierdoel skoncze gadac ze chude to brzydkie. brzydkei jest to co brzydkie a chude moze byc piekne (zeby nei bylo nie jestem chuda)

Babie07-04-07, 13:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Całkiem inaczej wyglada w dlugich wlosachp- ladniej i to o wiele, ale jest troszke za chuda...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Blade czy ciemne???

Sanju07-04-07, 13:41, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ha! Milla rzadzi ;>
Zajebiscie wygladala w Piatym Elemencie i w Million Dollar Hotel.
Swoja droga polecam oba filmy. To ten typ kobiety, ktorej we wszystkim ladnie ;],

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Audiofeels

victoria_607-04-07, 13:32, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Taak, ostatnie zdjęcie jest najlepsze ;D Fajne foty

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda

Anuś_198607-04-07, 13:21, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Lepiej jej w tych dłuższych włosach :D

gość07-04-07, 13:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

BRZYDULA!!!!!!!!!!

gość07-04-07, 13:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wow fajne zdjatka

gość07-04-07, 12:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

co za odmiana!! zupelnie inna kobieta, wyglada duzoo lepiej!

JEN07-04-07, 12:20, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wow...jak dla mnie to zapiera dech w piersiach,piekne zjecia!!

Łapa07-04-07, 12:06, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ladne ma wlosy :)

ms_thugette07-04-07, 11:59, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale maska :X :D

kutlut07-04-07, 11:38, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dzieki Jeewa za odp ;)

A Milla jest moze chuda, ale jest fajna :P

andzia_1507-04-07, 11:35, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

strasznie chuda

jeewa07-04-07, 10:03, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a i AM worcławska tez jest ok :) ;p

jeewa07-04-07, 10:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a wiesz ze juz nie pamietam do ilu... ;]

gość07-04-07, 09:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

troszku za chuda jest...

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida