sobota 07-04-07, czytany: 5202 razy, autor: Playa Barbie

Paris Hilton obraża fanów

Oto, co tak naprawdę o nich myśli.

Paris HiltonParis Hilton / Access cover
Nie ma to jak dawka Paris Hilton w sobotni dzień.

Co tym razem zrobiła dziedziczka? Coś bardzo typowego.

Kiedy jedna z fanek zaczęła krzyczeć na jej widok "Hej, Paris! Uwielbiam cię! Jesteś bardzo seksowna, naprawdę cię uwielbiam!", ta odwróciła się, pomachała ręką i swym naiwnym tonem powiedziała:

- Hej, dziwko!

Po czym posłała jej całusa.

Znajomi czekający w samochodzie wybuchnęli śmiechem.

Tak oto wielka stopa Paris miażdży maluczkich fanów. Ponieważ jest znana. Ponieważ ma pieniądze. Ponieważ jest Paris Hilton.

Teraz wiemy, że Hiltonówna ma jedną wielbicielkę mniej. Podejrzewamy jednak, że zwracała się do ogółu. Powiedzcie, dlaczego nas to nie dziwi?



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton




skomentuj:



Wasze komentarze (95): sortuj ↓

gość25-04-12, 12:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie, ona tak serio mówi, i to nie w celu obrażenia kogoś. W swoim programie też tak mówiła przecież.

gość12-05-07, 16:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gosc 28.04.07,17.56 sam jestes ku*wa tepy.....pewnie mowisz tak...bo jestes przyzwyczajony(w sensie,ze pewnie w domu tak do Ciebie mowia)...a po za tym tam jest napisane,,pomachała ręką i swym naiwnym tonem powiedziała..``-myslisz,ze jak by bylo tak jak mowisz-to co?-czemu miala by mwic dyskretnie i czemu jej znajomi sie z tego smieja....bo to przeciez normalne niby ,nie??.....:/:P

gość28-04-07, 23:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tekie przywitanie?Ona sama jest dziwką sprzedajacą się!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gość28-04-07, 17:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale wy jesteście tępi !! jak nie wiecie o co chodzi to nie piszcie takich bzdur ;/ ;/ ;/ Hej Dziwko - oznaczało to samo co samo "hej" poprostu takie przywitanie ....tak sie teraz mowi, a przynajmniej w stanach. the simple life paris mowila do swojej przyjaciolki (dawnej) dobranoc dziwko...ale jestescie tępi, wezcie sie utopcie ,albo idzcie na bazar

liaa27-04-07, 19:20, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

głupia ci*a

gość15-04-07, 12:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jebnieci jestescie i tyle :/
tak jak u nas mowisz "czesc koleś" czy jakie tam macie slangi, tak tam one wszystkie tak do siebie mowia ! :/
do nicole w "the simple life" mowila
'good night bitch, lov ju' ...
czy was juz calkiem poje**lo ? nie obrazila jej :|

gość14-04-07, 22:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajna laska

gość13-04-07, 09:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pokochasz mnie

gość12-04-07, 10:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kto mnie pokocha

Hexe10-04-07, 22:57, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A czego innego sie mozna po niej spodziewac

Cherbett10-04-07, 18:09, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A ona ma fanów wogóle??

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

inspiracja10-04-07, 12:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Utrzymuje swoje miejsce. Skandalistka.

anila10-04-07, 10:11, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ok, doczytałam komentarz Playa Barbie, to było 'whore', a to już coś innego

anila10-04-07, 10:10, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

myślę że w jej slangu słowo 'bitch' nie ma negatywnego znaczenia, ale to tylko moje zdanie

Paris09-04-07, 18:59, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To w takim razie chyba chciała trochę szumu wokół siebie narobić bo ostatnio coś o niej przycichło. W końcu o wizerunek trzeba dbać :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

gość09-04-07, 18:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

GORSZEJ SZMATY NIE MA W TYM CHOLERNYM HOLYWOOD, RACJA JAKA FANKA?--KPINY TAKA SAMA TEPA JAK PARIS ---wszyscy jej "fani ' prezentuja żenujacy poziom , szkoda słow różnią sie tylko brakiem milionów!!!! to moze i lepiej bo jakby było tyle bogatych KRETYNÓW to co by robili normalni.znajomi peris tez debile , tez tego samego pokroju .lub ich sobie kupiła. NIECH SIE CIESZA GLUPIE DZIWY , MOZE TO I MODNE W JAKIŚ TAM "KRĘGACH" , ale żenujące i swiadczace o kulturze , a raczej jej BRAKU

gość09-04-07, 16:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a zreszta miala racje.jej fanka moze byc raczej tylko dziwka,nikt normalny by tak nie powiedzial do paris....

gość09-04-07, 16:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja tez tak mowie do przyjaciolki i kolezanek i nikogo to nie dziwi.przyjaciele moga sie ciupać ale nie do obcej osoby,to juz wtedy jest obrazliwe

gość09-04-07, 16:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hahahahaha

gość09-04-07, 13:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Gratuluje głupoty -za wytłumaczenie odzywek również. CUŻ POZIOM PODOBNY ---POZDRO DZIWKI --MIŁE NIE? TO SIĘ CIESZCIE KRETYNKI !!!!!!

gość09-04-07, 13:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A KTO NORMALNY MOZE BYĆ FANEM DZIWKI???????? TAKI POZIOM JAK I FANI !!! PROSTE. SZMACIĆ SIE ZACZNA TAK JAK ONA?GRATULUJE OBIEKTU DO NASLADOWANIA!!!! ZERO INTELEKTUALNE, PASZCZUR Z KWADRATOWYM RYJEM I NOSEM JAK DIABEŁ CH..A. " CUDO" ---MILIONY JEJ TYLKO SA ATRAKCYJNE !! BO KTO BY CHCIAL BYĆ ZWYKŁĄ SZMATĄ-? ODP. PROSTA---SZMATA

Playa Barbie08-04-07, 22:58, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dla wyjaśnienia - Paris ni użyła słowa "bitch", a "whore", czyli czegoś znacznie mocniejszego. Świat wariuje, ale o ile mi wiadomo dziewczyny jeszcze nie mówią tak do koleżanek.

Paris08-04-07, 22:55, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

rapsodias ---> Nie przesadzaj :) Nie raz słyszałam już w Polsce jak dziewczyny mówiły do siebie "suko". To się robi popularne :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

gość08-04-07, 18:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przeciez "Bitch" to nie jest uzywane tylko jako "dziwka" w stylu obraźliwym! W Ameryce tak jak "Shut Up" uzywa się w kilku znaczeniach. Bitch teraz nazywa się kumpele itp, wiem dziwnie ale tak już robia teraz.

LePetiti08-04-07, 14:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A Paris ma wogłle jakiś prawdziwych fanów ?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Ciara i Victoria Beckham- takie same sukienki ?

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida