środa 11-04-07, czytany: 7972 razy, autor: Chiccariya

Monika Brodka chce do szkoły

Piosenkarka się nudzi, więc zatęskniła za nauką.

Monika BrodkaMonika Brodka / © KAPiF/ K302689F
Monika Brodka zwierzyła się Gazecie, że chciałaby wrócić do nauki. Jak powiedziała: Po maturze zrobiłam sobie przerwę i teraz bardzo tego żałuję, bo często się nudzę. Brakuje mi nauki, pochłaniania wiedzy i dyscypliny .

Pierwotnie marzyła o studiach w Katowicach w Akademii Muzycznej, na Wydziale Wokalistyki Jazzowej. Nie myślała o przeprowadzce do Warszawy. Wygrana w Idolu zmieniła wszystko.

Teraz piosenkarka nudzi się w stolicy. Waha się na jakie studia pójść, dzienne czy zaoczne, jaka uczelnia. W wolnych chwilach słucha swoich kawałków i wyłapuje błędy. Przy okazji myśli już o kolejnej płycie.

Okazuje się, że Brodka nie do końca decyduje jak ma wyglądać jej kolejny krążek. Przyznała: Chciałabym, żeby ukazała się na początku przyszłego roku. Nie wiem jeszcze, kto będzie chciał ją produkować. To producent dobiera repertuar, autorów i muzyków. To, jaka jest moja płyta, nie do końca zależy ode mnie.

Widać nie wszystko leży w rękach głównej zainteresowanej. Nawet jeśli firmuje to swoim nazwiskiem i jest dumną góralką.

Chwali się za to jej zdroworozsądkowe podejście do świata. Wykształcenie zawsze się przyda, a sława bywa ulotna.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Monika Brodka
Monika Brodka
Monika Brodka
Monika Brodka
Monika Brodka
Monika Brodka
Monika Brodka
Monika Brodka




skomentuj:



Wasze komentarze (56): sortuj ↓

Saraswati04-01-08, 23:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale ona jest śliczna:) a tak na temat, zawsze o dziwo się zgadzam z tym co ona mówi

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Mariah Carey kupuje sobie nową chałupe

gość01-08-07, 21:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

taa a wy sie znacie.. jak nie o nauke to o tapeta sie czepiacie spojrzcie na siebie.. napewno wszyscy sa po najlepszych liceach napewno buhahaha przechodzisz na ulicy i ktos cie szanuje bo ty masz 6!! w szkole?? opanujcie sie... i patrzycie tylko na twarz zycze zeby was tak nikt nie krytykowal.. dla was kazdy jest zly.. walcie sie

robaczek4123-04-07, 23:10, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ładny ma płaszczyk:D

boo15-04-07, 15:12, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no nie wiem. ja jej nie lubie wiec nie bede oceniac jej muzy, ale spoko, niech idzie na studia :D zawsze warto ;)

hollywood14-04-07, 10:13, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona jest po****** i ma denne piosenki :Miał być ślub: okropieństwo ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Britney Spears

Babie12-04-07, 22:11, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Stwarza pozory sympatycznej...:)Ale pozory myla:>

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Blade czy ciemne???

snowflake200512-04-07, 21:39, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A mi sie wydaje że jednak jej ta sława troszke do główki odbiła,a za czasów idola wydawała się naprawde fajna dziewczyna...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Finał finałów Lost

gość12-04-07, 20:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a to prawda - dyscyplina bedzie.szczegolnie jak pojdzie na politologie w szczecinie i bedzie musiala zdac egzamin z historii mysli politycznej:P

gość12-04-07, 18:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 


takie jest moje zdanie na temat ścisłoszczękiej glizdy

gość12-04-07, 17:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zapomniała, może z nudów, żeby podkład nałożyć też na szyję - wygląda jak maska.

Sanju12-04-07, 16:16, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No i dobrze. Jazda do szkoly a nie do mikrofonu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Audiofeels

Paris12-04-07, 15:54, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość11-04-07, 22:39 ---> A bat rządzi męskim światem ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

frida12-04-07, 14:09, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

chociaz nie lubie jej jako osoby, bardzo podoba mi sie jej ostatnia plyta, jest naprawde super, POLECAM!!! :))

Anuś_198612-04-07, 12:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mądra dziewczyna :D

martkkka12-04-07, 09:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no niewątpliwie dobry pomysl, zeby zabrala sie do nauki...przyda się, przyda!

gość12-04-07, 08:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ta piosenka o slubie jest tak beznadziejna, ze nie da sie tego sluchac. Smęci , a taka mloda dziewczyna.

gość12-04-07, 08:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a ja ja bardzo lubię :)

gość12-04-07, 07:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak doda.................

patrycjajoker12-04-07, 02:06, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak doda ...

patrycjajoker12-04-07, 02:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no ifajnie niech się kształci może przynajmniej sobie nie wepchnie silikonu w cycki i mózg

gość11-04-07, 22:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

@Paris " Hehe pamiętam :) To tak jak z Herbuś. W "jak oni śpiewają" też przechodzi z odcinka na odcinek bo kręci tyłkiem" - jak świat światem, dupa kręciła batem...

olivka11-04-07, 22:38, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak człowiek rezygnuje z nauki zaraz po liceum, a w liceum była dla niego priorytetem to sie nie dziwię, że ma sie psychiczna potrzebę uczenia się

nie czujecie dumy z siebie jak tyle czasu poświęciliscie na wkucie czegoś, a efektem jest wymienieie wszystkich wyrostków rylcowatych w ludzkim kośccu? a następnie sobie zdajecie sprawę, ze w przyszłym zawodzie rzeczywiście ta wiedza sie przydaje...i przez to bardzo możliwe, że przyszła praca będzie cieszyć

po za tym człwiek bez ciągłego uczenia sie chyba sie cofa :/

Grzeczna panna11-04-07, 22:31, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Może i talent ma ale śpiewa z koszmarna manierą. Piosenkę "żoną miałam być" można używać jako narzędzie tortur!! hehe

kitty_kat11-04-07, 21:32, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak sie nudzi to niech sobie faceta znajdzie ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

gość11-04-07, 21:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Miał być ślub-rewelacja

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida