piątek 13-04-07, czytany: 25819 razy, autor: Playa Barbie

Karolina Kurkova topless

I zdarzył się cud.

Karolina KurkowaKarolina Kurkowa / mat. prasowe VS
Rzadka sprawa - jakiś paparazzi uchwycił nieosiągalne. Szczęśliwcowi udało się "złapać" piersi (lub ich fragment) Karoliny Kurkovej, top-modelki.

I teraz co najciekawsze, acz być może absolutnie nie odkrywcze: zdjęcia pokazują całe rusztowanie potrzebne do wypchania wszystkich tych staników Victoria's Secret, które reklamuje Kurkova. I - co ważne - w których jej piersi są trzy razy bardziej jędrne, dwa razy bardziej okrągłe i tyleż większe.

Ot i cała tajemnica.

Zobacz fotki Karoliny:

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
Co kupić na promoc...
PaulaEs
Co kupić na promoc...
I Have Nothing
Edyta Górniak
I Have Nothing
Get Here
Edyta Górniak
Get Here
 Górniak będzie mu...
Edyta Górniak
Górniak będzie mu...




skomentuj:



Wasze komentarze (58): sortuj ↓

gość17-02-11, 19:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wiedza i życie :))

Zadna kobieta stosująca diety nie będzie miała naturalnie pięknych, jędrnych piersi a tym bardziej kształtnej pupy,albo ktoś tak już się urodzi,albo i nie.Dużo by pisać,aby to wyjaśnić,akurat znam sekrety mody ,a także fotoshopa- napiszę krótko,w modzie wystarcza być wysoką...resztą zajmą się inni.Nie potrzebnie biedne dziewczyny wpadają w kompleksy.Świetna jest Adriana Lima ,ma świetne poczucie humoru,naturalne i radosne, uroda jest jej atutem,do przebicia się w tym świecie.A z Polek Kasia Smutniak.No,ale każdy ma prawo do innego zdania.

gość08-02-09, 01:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Moim zdaniem ma piękną figurę! Kto powiedział, że małe piersi to kompleks? Faceci to lubią :) A jeżeli ktoś zazdrości jej figury, to wiadomo, że przczepi się do biustu.
Spieprzać dziadz!!! hahaha

claudis00428-06-08, 15:36, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ładna.jakbym miała takie piersi i pupę, co ona cieszyłabym się jak nie wiem, że mam takie piękne partie ciała

gość07-03-08, 15:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona jest śliczna

gość13-01-08, 15:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Oooo wow piekności :)) idealne do jej figury

no jako facet stwierdzam ze niczego jej nie brakuje :D

gość02-06-07, 23:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zakompleksiony Dariusz Pietrek z Chorzowa. Startuje na mis brzydali i ma dużą szansę. Powodzenie Dariuszku brzydalku.

robaczek4123-04-07, 20:59, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale psikusy ma 2 male:)

gość19-04-07, 19:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Odezwał się "zakompleksiony mały cycek" hehe spoko, deski też są pociągające..... chyba...

o lol:D debile(ki) sa wsrod nas;] no coz, nie kazdy, kto pisze takie komentarze jest jak to ten KTOS okresil "malym cyckiem". hehe, zalosny jestes kimkoliwek jestes;) nie masz wlasnego zdania, tylko potrafisz oceniac innych komentarze;) hihi:D wiem, wiem:D starales(-as) sie dorownac poziomem edukacji, ale wiesz, w sekrecie Ci powiem, ze Ci to nie wyszlo;) powodzenia w zyciu z takim nastawieniem na rozne sprawy;) sztucznosc for ever- to Twoja dewiza(jesli w ogole wiesz, co to slowo znaczy:D);)

gość19-04-07, 19:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no cos:D ludzie sa poje**ni:D szczegolnie faceci z geba "pozal sie boze", a sliniacy sie na widok wielkich cyckow:D ja ****:D co za ludzie:D smiech, brecht na maksa;)

Szczypcik18-04-07, 00:01, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a gdzie ona z tą rączką? ;>

gość16-04-07, 22:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Odezwał się "zakompleksiony mały cycek" hehe spoko, deski też są pociągające..... chyba...


"irytujace jest to, ze w tym swiecie wyksztalcil sie jeden kanon kobiecego piekna. KAzdy musi miec OGROMNY biust. Przeciez ludzie jak tak dalej pojdzie kobiety nie beda sie niczym odroznialy od siebie:/ rowzniez irytujace jest to,ze jak kobieta ma male piersi, to zawsze sie ktos znajdzie, ktory ja za to skrytykuje:/ ludzie, czy my wszytskie musimy byc lalkami Barbie?;/ zalosne jest podejscie niektorych osob:/ a ta sztucznosc jest juz tak powszechna,ze po prostu gdzie sie czlowiek nie obejrzy widzi najpierw wystajace sztczune piersi,a pozzniej twarz kobiety. Wszedzie silikon. Ech:/"

Anuś_198616-04-07, 13:36, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czapcia i tak bywa :D

Czapcia :*:* :D16-04-07, 01:39, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jednym słowem ZONK hehe naga prawda :P

boo15-04-07, 14:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no, ale wszystkie foty sa retuszowane, szczegolnie te do reklam :D

gość15-04-07, 10:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przecież wiadomo, że biust bez stanika nie wygląda tak samo, jak w push-upie. bez przesady

gość14-04-07, 23:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

irytujace jest to, ze w tym swiecie wyksztalcil sie jeden kanon kobiecego piekna. KAzdy musi miec OGROMNY biust. Przeciez ludzie jak tak dalej pojdzie kobiety nie beda sie niczym odroznialy od siebie:/ rowzniez irytujace jest to,ze jak kobieta ma male piersi, to zawsze sie ktos znajdzie, ktory ja za to skrytykuje:/ ludzie, czy my wszytskie musimy byc lalkami Barbie?;/ zalosne jest podejscie niektorych osob:/ a ta sztucznosc jest juz tak powszechna,ze po prostu gdzie sie czlowiek nie obejrzy widzi najpierw wystajace sztczune piersi,a pozzniej twarz kobiety. Wszedzie silikon. Ech:/

alex14-04-07, 23:20, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kurkova ma urodę prawdziwej Czeszki - oryginalna i niezwykla wedlug mnie jest zachwycajaca!

kutlut14-04-07, 23:04, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bardzo ladne ;))

anjaa;)14-04-07, 22:34, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zgodze się, co do Limy.. świetna modelka i ma świetną figure..

wow!14-04-07, 20:14, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wszystkie aniołki victoria's secret są śliczne !! W szczególności lima xD ale ona też jest bardzo ładna a co do stanika to po to się je nosi żeby podtrzymywały cycki ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Boysbandy

victoria_614-04-07, 20:06, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ładny biust ma ;]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda

la Chapelle14-04-07, 19:16, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ładne ciało i ładny, naturalny biust. To, że staniki push up zmieniają wygląd piersi, to chyba każdy wie, nie ? Co mi się nie podoba w Kurkovej, to jej blisko rozstawione oczy, które nadają jej wygląd osoby mało rozgarniętej... Ale to drobiazg przecież:)

plastic_fantastic14-04-07, 19:06, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona jest brzydka. Ogladalam program jak wybrala sie na zakupy z P. Diddym. Nie miala az takiej tapety i wygladala okropnie ... przy zblizeniach bylo widac pryszcze i inne niedoskonalosci ...

gość14-04-07, 17:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

stanik push up ;) robi swoje..ale tu przesada... Laska sciaga stanik a Ty w ryk ...;P

Monia_1814-04-07, 17:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

panienki się głodzą by osiagnąć taką figurę, a tak naprawdę może wyglądają niż ona CHORE

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida