sobota 28-04-07, czytany: 19217 razy, autor: Playa Barbie

Angelina Jolie kiedyś

Zdjęcia z dzieciństwa i okresu, kiedy do seksbomby było jej ciut dalej...

Angelina JolieAngelina Jolie / © Photorazzi


Każdy ma takie momenty w życiu, o których wolałby zapomnieć. Tak samo jest z wyglądem. Wszyscy chyba mamy zdjęcia, które chętnie spalilibyśmy, w najlepszym wypadku patrząc na nie śmiejemy się z samych siebie. Gwiazdy mają trudniej - ich zdjęcia trafiają do mediów i pozbyć się ich nie sposób.

Trzeba wiedzieć, że nie każdy rodzi się seksbombą i nawet Angelinie Jolie daleko było kiedyś do ideału.

Prezentujemy jej kilka fotek z dzieciństwa oraz okresu, kiedy szukała na siebie przepisu.

Patrząc na niektóre fotki można dojść do wniosku, że urodę, jak diamenty, też trzeba szlifować.

Przyznam jednak, że dzieckiem była uroczym.

Wiecznie spragnionym Angeliny polecamy jej tapety.






 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Romances Stars
Romances Stars
Angelina Jolie,Mar...
Angelina Jolie,Mar...
Angelina Jolie,Mar...
Angelina Jolie,Mar...
Angelina Jolie,Mar...
Angelina Jolie,Mar...




skomentuj:



Wasze komentarze (129): sortuj ↓

gość19-11-09, 08:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona jest bardzo fajna i ładna!!!!!:)jest sexy:)!!!!xd

gość19-11-09, 08:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie przepadam za nią ale może być ;)

gość27-06-09, 11:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zafundowała sobie wyszczuplenie nosa i policzków. Ramiona ma jak kajaki. Budową ciała przysłania Pitta, jest ogólnie "wieka". Teraz wygląda jak sztuczność.

gość08-03-09, 19:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ust tez nei ma do konca naturalnych, wczesniej gorna warga byla wyraznie mniejsza

gość18-02-09, 20:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-02-09, 19:41 napisał(a):

Okropna. Okropna. Okropna. Dla facetów nie jest w ogóle pociągająca a dla kobiet? też wątpie choć Angie jest biseksualna ;))


Lecz sie. nie znam faceta, ktoremu nie podobalaby sie Angelina. Nawet heteroseksualne kobiety maja na nia chrapke

gość16-02-09, 19:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Okropna. Okropna. Okropna. Dla facetów nie jest w ogóle pociągająca a dla kobiet? też wątpie choć Angie jest biseksualna ;))

gość15-05-08, 21:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ok nos ma jakiś cienszy teraz niż kiedys, na twarzy taka bardziej szczupła, ale jest i była moim ideałme!!!!1

gość15-05-08, 21:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dirty_girl, 09-05-07, 22:11 napisał(a):

Jest piękna, ale ma troche męską budowę ciała: szerokie ramiona (przy krótkiej szyi), słabo zaznaczona talia, niezbyt obfite biodra i szczupłe nogi.

ramiona może i troszkę szerokie, ale szczupłe nogi chce mieć każda kobitka no i biodra ma małe każdy by tak chciał

rain16-06-07, 00:54, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

najgorzej wygladala w blond i krotkich wlosach :P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Kozaczkowa Zabawa

gość04-06-07, 19:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Na 8 zdjęciu z młodości przypomina mi Mandy Moor :)...poza tym w młodości wyglądała o wile lepiej...tak naturalnie :)

gość31-05-07, 11:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kiedys byla boska,naturalna i miala to unikalne cos,teraz wyglada jak plastikowa lalka,uroda tkwi w drobnych niedoskonalosciach ,teraz jest idealna i juz nie ma tego czegos

Kotek w Butkach24-05-07, 14:31, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

co za pasztet...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

gosiunia24-05-07, 14:30, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ma bardzo ładną twarz

dirty_girl09-05-07, 22:11, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jest piękna, ale ma troche męską budowę ciała: szerokie ramiona (przy krótkiej szyi), słabo zaznaczona talia, niezbyt obfite biodra i szczupłe nogi.

gość07-05-07, 17:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ostatnie i z 1991 najlepsze.na tym pierwszym naturalnie,na drugim jak ksiezniczka

gość05-05-07, 19:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

1994 jest swietne:) hakerzy

Anastazja02-05-07, 19:57, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Omg, to niesamowite że to na prawdę jej usta! Ma tą samą twarz, tylko teraz jest drobniejsza, widać ze operacji sobie nie robiła.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: A jednak?

boo02-05-07, 17:20, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajna dziewczynka byla :) 1986 - super fota :D

Mean Girl01-05-07, 20:03, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dziwnie wyglądała jako dziecko

jeewa30-04-07, 21:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

taka sama caly czas :)

Nastka30-04-07, 07:35, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jest piękna nadalm jako dziecko była bardzo urocza:)

gość29-04-07, 22:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Piękna była i jest ,a górna warge kazał jej powiększyć reżyser filmu Aleksander

gość29-04-07, 21:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

słodkie maleństwo

cassie00729-04-07, 20:54, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Urodę ma...ale jej charakter...np. to ze sie razem ze swoim chłopakiem jak byli młodzi (14 lat) cieli;/ przesada...dziwna babka z niej...przed ostatnia fota bardzo ładna ale ostatnia to żaaal...;D

gość29-04-07, 20:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie no, te usta moglaby jakos zwiazac..sa takie wielkie, ze jej odstaja, marszcza sie i w ogole . okropnosci...

strony
1 2 3 4 5 6
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida