poniedziałek 07-05-07, czytany: 5028 razy, autor: Zen Znienacki

Lindsay Lohan i jej talent!

Jak grała, a właściwie czym grała w parodii Harrego Pottera?

Lindsay LohanLindsay Lohan / youtube


Mam nadzieję, że tego jeszcze nie widzieliście choć filmik ma kilka lat. Przyznam, że gdybym nie wiedział jakim "gagatkiem" jest Lindsay Lohan to pewnie bym ją polubił (przede wszystkim za jej estradowe walory).

Parodia rozkręca się po kilku minutach i można się nawet pośmiać.





 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan




skomentuj:



Wasze komentarze (60): sortuj ↓

Cola14-03-08, 16:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona jest śliczna ;)

nellyfurtado24-12-07, 19:24, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

by chciała być hermioną:)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "On mógłby być ojcem moich dzieci"

Colette13-08-07, 15:44, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ogladałam to dawno na youtube ...

Rose09-07-07, 16:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hehe dobre:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nelly Furtado brunetką!

kate_nicole16-05-07, 14:24, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jejku jaka ona jest ładna


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa zabawa dla użytkowników kozaczka...

zuzka12-05-07, 19:19, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wygląda jak nastolatka ale piersi to chyba nie jej co nie nie jestem pewna:):)

pudelka12-05-07, 10:32, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hyhy dobre.. lidsay ma zawsze faine role:):)

boo11-05-07, 20:13, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

widzialam to juz daaaaaaaaaaaawno temu, nawet niezla parodia - jak wszystko z SNL :D

monroe11-05-07, 10:21, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajna parodia

gość10-05-07, 13:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

xDD dobreee
kocham lindsay ; * mimo tego co sie z nia dzieje to jest swietna i b. ladna :]

kWIAT123456710-05-07, 12:50, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Yyyyyyyyyyyym...xD

Hexe09-05-07, 17:07, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mnie nie ogranela mania na punkcie Harrego Pottera, wiec parodia nie dla mnie

ElishaCuthbert09-05-07, 16:24, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pf. Ja to widziałam z 3 lata temu.. masz opóźnione info Zenie Znienacki.. xDD.

gość08-05-07, 22:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przecież to stare jak świat!
Żenada! Panie Zen porażka...

gość08-05-07, 19:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

widzialam juzzz ale film jest cool

victoria_608-05-07, 19:10, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wyjebisty filmik xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda

martkkka08-05-07, 17:58, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hehehe...dobre!!

gość08-05-07, 15:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

heh dobre xD

bijanka08-05-07, 14:21, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

aaa widzialam juz dawno :P

gość08-05-07, 14:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

heh filmik zajebisty. xdd Lohan też. ;)

modlisia08-05-07, 12:14, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A niby jak sie stoczyła??? to, że dziewczyna sie bawi to odrazu stacza?! wszyscy oczywiście są święci i nie baluja, nie piją itd. każdy ma prawo robić to co chce!

gość08-05-07, 10:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A ten filmik jest akurat boski

kress_ka08-05-07, 09:56, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja lubię ją jedynie w filmach... Jako piosenkarki jej nie trawię, a już tym bardziej nie rozumiem czemu się tak stoczyła...

Annica08-05-07, 09:55, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Śmiesznego Harry'ego wzięli, taki malutki :D A co do Lohan to rzeczywiście we Wrednych dziewczynach i Zakręconym piątku była świetna, teraz to już nic z niej nie będzie.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy teledysk Shakiry już jutro!

gość08-05-07, 09:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wkurzaja mnie te komentarze typu: alkoholiczka, seksoholiczka, co sie z nia probilo... nikt z nas nie wie jak jest naprawde, bo trudno zeby portale plotkasrkie znaly kazdy szczegol z jej zycia. Osobiscie uwazam ze moze robic sobie co chce , bo to w koncu jej prywatna sprawa i nikomu nic do tego. Nie powinnismy krytykowac kazdego filmu w ktorym zagra tylko dlatego ze lubi sobie poimprezowac. a tak w ogole nie badzcie hipokrytami, gdzie jak gdzie ale w polsce to dopiero duuuzo sie pije i nie mam tu na mysli coca-coli.

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida