środa 09-05-07, czytany: 3775 razy, autor: Playa Barbie

Petycji Paris Hilton cd.

Najprawdopodobniej nie ma co liczyć na ułaskawienie.

Paris HiltonParis Hilton / (c) Gallery of the Absurd
Dziennikarze już zacierają ręce - TMZ skontaktowało się z biurem Arnolda Schwarzeneggera w sprawie petycji, do której podpisania prosi Paris Hilton na swojej stronie.

Rzecznik prasowi gubernatora stanu Kalifornia poinformował, że Arnold może ułaskawić jedynie w przypadku "wyjątkowych okoliczności". Na pytanie, czy Paris wpisuje się do tej kategorii, rzecznik tylko się roześmiał. Zapewnił jednak, że jeszcze nie otrzymali rzeczonego dokumentu oraz że gubernator prawdopodobnie nawet nie wie o jego istnieniu.

Jeśli już jednak o petycjach mowa, to antyfani dziedziczki odpowiedzieli na jej prośby zakładając swoje petycje, w których proszą, aby Paris TRAFIŁA DO WIĘZIENIA.

Oto adresy kilku z nich:

Petycja pierwsza
Petycja druga
Petycja trzecia

Takie prośby do zaledwie skromny przykład prawdziwych chęci mas. Na stronie www.ipetitions.com po wpisaniu w wyszukiwarce hasła Paris Hilton pojawia się ponad 20 petycji z prośbą o UKARANIE gwiazdki. Można też założyć własną. ;)



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton




skomentuj:



Wasze komentarze (79): sortuj ↓

gość15-06-11, 13:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

comment4,

gość15-06-11, 11:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

comment3,

gość15-06-11, 10:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

comment1,

gość15-06-11, 08:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

comment1,

Agniesiaaa29-08-07, 18:10, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mashpotato

fajny av xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Eva Longoria

Cherbett11-05-07, 20:49, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

miejmy nadzieje ze zamkną...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

kWIAT123456710-05-07, 11:32, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nIECH ją zamkną...zasłużyła...nie powinno jej sie upiec;d

gość10-05-07, 00:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

NA 100000% JA ZAMKNA

gość10-05-07, 00:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

WIDZIELISCIE TO ANTY -VIDEO www.youtube.com/watch?...nmU

mashpotato09-05-07, 21:03, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

do RCHP
alez oczywiscie (:

victoria_609-05-07, 21:03, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hahahaha i dobrze xD Super ;P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda

olivka09-05-07, 21:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jasne tylko zostaną grzecznie wygryzieni ;)

rhcp09-05-07, 21:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mashpotato
ależ nikt nie zabroni im wstępu xD


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy album Frusciante.

mashpotato09-05-07, 21:01, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

takiego toku wydarzen*

mashpotato09-05-07, 21:00, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

do RCHP no szukam i nic nie widze (: oki, mniejsza o to...skwitujmy dyskusje tak,ze Paris ma isc siedziec,a przeciwnicy takiego tloku wydarzen nie sa tu mile widziani..

olivka09-05-07, 20:55, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale nadal uwazam, że paris nie wyladuje w więzieniu - zobaczę foto zza kratek - uwierzę

i bardzo mozliwe, ze miejscami paris głupote udaje, bo jej tak wygodnie, czy nie pasuje do niej wizerunek głupiutkiej blondynki, której wiele rzeczy sie po porostu udaje sama? i prawdopodobne jest, że ten ("ciężko wypracowany") wizerunek próbuje teraz wykorzystać, bo nadal liczy na to, że jakaś grupka idiotów nadal lubi jej zachcianki :/

mashpotato09-05-07, 20:54, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a do goscia 20:43
nie uwazam sie za inteligenta. ale dziekuje za wytkniecie bledu(: aczkolwiek mysle,ze jest on do wybaczenia(; a jeli to Ty jestes Wonderwomen lub chcesz sie koniecznie do bledow doczepic to sprawdz pisownie slowa Hanba...

rhcp09-05-07, 20:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość09-05-07, 20:49
to ja byłam, tyle że mnie wylogowało..

mashpotato.. weź czytaj dokładnie
"Zal mi cie pusta dziewczyno"

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy album Frusciante.

Hexe09-05-07, 20:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Widze, ze toczy sie tu burzliwa dyskusja:/
Nawet nie chce mi sie nic pisac, bo poraza mnie glupota fanow Paris

mashpotato09-05-07, 20:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja nie mowie,ze ona udaje glupia... tylko,ze zaczela sie bronic ze nie jest pusta,znim jej ktokolwiek to zarzucil!

mashpotato09-05-07, 20:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie moge komenta dodac :(

jeewa09-05-07, 20:50, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ku*wa ona jest TYLKO zwykłą osoba! wiec, złamała prawo musi być ukarana i tyle proste!!!!

mashpotato09-05-07, 20:50, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ogolnie sie nie rozumiemy...do RCHP no czytam i widze,ze napisalas "nie jest Bogiem,
a tylko zwyczajną, pustą blondynką." i mowisz tu o Paris,w dalszych komentarzach nadal nie pada zdanie typu "wonderwomen jestes pusta" a juz w nastepnym komencie owa osoba pisze "skad wiecie,ze jestem pusta?" i o to mi chodzi (:

do gosc20:43
nie uwazam sie za inteligenta,zebys mnie tak nazywala,aczkolwiek dzieki za uswiadomienie bledu :) chociaz mysle,ze jest on do przebaczenia,bo jesli to Ty jestes Wonderwomen to spwawdz pisownie slowa Hanba...

gość09-05-07, 20:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość09-05-07, 20:46
Rachunek sumienia? Heh..

Dobra, to ja też zaraz wsiadam do
samochodu, ale wcześniej się oczywiście
wstawie i jade w pi*du. Może nikogo
nie zabije i nie pójde siedzieć, bo przecież
wiezienie nie dla "piratów drogowych"..

rhcp09-05-07, 20:46, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mashpotato
a może to Ty udajesz mądrego? xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy album Frusciante.

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida