czwartek 10-05-07, czytany: 16095 razy, autor: Lola Gudinaf

Polskie blond rozwódki.

Życie jest krótkie. Rozwiedź się.

DodaDoda / © KAPiF


Życie jest krótkie. Rozwiedź się.

Billboard z takim napisem przetrwał w Chicago zaledwie tydzień, po czym został usunięty.

My billboardów nie potrzebujemy - dwie "laki Barbie" polskiego showbiznesu , Doda i Mandaryna, są chodzącą reklamą dwóch rzeczy: sztucznych piersi i rozwodów.

I wiecie co? Jakoś źle się to na nich nie odbija, a przynajmniej nie wizualnie - obie pokazują się z promiennymi uśmiechami na ustach i chętnie pozują do zdjęć.

Kobiety często powtarzają sobie, że w końcu na facecie świat się nie kończy. W ich przypadku można to stwierdzić z całą pewnością.




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda




skomentuj:



Wasze komentarze (97): sortuj ↓

Patrycja963124-12-08, 11:56, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

lubię obie panie są fajne

sylwiaa9325-06-07, 07:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

sory alke doda nie jest rozwódką:/

alamarta03-06-07, 16:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Blel, MAndaryna..Doda..bllee

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Chris Brown ma wroga!

gość03-06-07, 15:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Poco powiększaja piersi to jest głupota

gość03-06-07, 15:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Lale malowane i tyle

gość03-06-07, 15:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Majdan nie był wart Dody

gość03-06-07, 15:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mandaryna fajnie jest tu ubrana a Doda feeeeeeeeee

gość03-06-07, 15:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajnie sie nieraz ubiera Mandaryna i Doda

kolorek_8516-05-07, 11:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no tak, czego sie nie robi dla pieniędzy

gość14-05-07, 12:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hehehe a ja lubię obydwie.

Życzę szczescia piekne panie :D

gość13-05-07, 10:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mandaryna już skończyła swoją karierę po występie, który wszyscy dobrze pamiętaja.
Doda jest niezależna i nie potrzebuje Radka, bo i tak go niema kiedy ona potrzebuje się do kagoś przytulić i komuś się wyżalić.

agiya12-05-07, 18:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

I dlatego Johnny Depp dopiero teraz się żeni

cHERBETT12-05-07, 15:00, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wow, nie wiedzialam ze mandaryna ma implanty...
ladnie jej w tej grzywce

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

b3mine11-05-07, 18:24, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale doda ma h*j**we doczepki xD
pewnie takie na spinki xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gaga Z zdemaskowana !

b3mine11-05-07, 18:23, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość10-05-07, 15:34
taaa.brzydka... tylko jak widzicie dode to wam staje

buhahahaha chyba tobie xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gaga Z zdemaskowana !

gość11-05-07, 18:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Na dodzie to faktycznie sie to zle odbija ale na Mandarynie, watpie!!

gość11-05-07, 13:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

marta zrobiła błąd zabierając męża innej kobiecie, ale pewnie już to zrozumiała, bo ją spotkało to co ona sama zrobiła, ale nic straconego bo taki Wiśni ewski to żałosny człowiek, Marty też nie lubie ale i tak jest lepszym człowiekiem od Michała

gość11-05-07, 11:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Siedze ostatnio u fryzjera,a tu wpada jakas goraca 15-stka ze zdjeciem Dody i mowi:"prosze mnie obciac i ufarbowac tak,zebym jak Doda wygladala" ;D Zalosne!Ale na starszych i madrzejszych fanow nie ma co liczyc.No chyba,ze na rownie inteligentnych co ona

gość11-05-07, 11:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hehe-Doda jest taka utalentowana,ze wszedzie mozemy ogladac jej dmuchane cyce i sluchac konskiego rzenia.Wspolczuje,jesli ktos jest na tyle prymitywny zeby ja doceniac i uwazac za cos nadzwyczajnego!Utalentowane sa np E.Flinta,K.Nosowska czy M.Brodka,a Doda stawia na wyglad i szum wokol siebie,nie jest prawdziwa artystka.Mandaryny nie bede krytykowac,bo to MATKA dwojki dzieci,pracuje na rodzine.I jej sztucznego rozebranego biustu nie ogladam,nie wypinala nigdy tylka w strinach do kamer.A poza tym Doda przeminie w wieku najpozniej 30lat

monroe11-05-07, 09:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ahh juz niewiem co napisac o nich puste lale i tyle

gość11-05-07, 01:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Doda jest piekna i utalentowana nie to co splesniała przeterminowana Mandaryna

gość11-05-07, 00:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

majdan specjalnie ukartował taką akcję żeby pozbyć się tej tępej masy dody i ma ją w końcu z głowy, smarkata lala niech się dyma

gość11-05-07, 00:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

doda to pusty matoł i tirówka

ZLA IWETA10-05-07, 23:49, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A ta cala doda elektroda czego tak zeby szczerzy jak kon?

terka10-05-07, 23:32, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to były małżeństwa dla kasy....

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida