czwartek 10-05-07, czytany: 25073 razy, autor: Playa Barbie

Czy Majdan wróci do pierwszej żony?

Sylwia Majdan wciąż jest sama.

Sylwia MajdanSylwia Majdan / © KAPiF / K323952F
Życie na gorąco spekuluje, że Radosław Majdan być może znowu zwiąże się z pierwszą żoną, Sylwią.

Rozstali się - inaczej niż w przypadku Dody - w przyjaźni. Po zakończonej rozprawie rozwodowej poszli nawet na wspólny obiad.

Sylwia do dziś dnia dobrze wypowiada się na temat Radka, mówiąc, że "to naprawdę wspaniały facet". Przyjaźni się też z jego rodzicami i przekonuje, że mama Majdana "to wspaniała kobieta". Czyżby z jej strony miłość do końca nie wygasła? Być może - Sylwia wciąż jest sama.

A nie powinna - ma urodę i talent. Startowała na wyborach miss, jest absolwentką ekonomii na Uniwersytecie Szczecińskim i Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Z powodzeniem łączy te dwa zawody - projektuje ubrania, które sprzedaje w butiku sygnowanym nazwiskiem Radka (zobacz kolekcję ubrań zaprojektowanych przez Sylwię). Nie zmieniła go nawet po rozwodzie.

Możliwe, znowu będzie Panią Majdan w pełnym tego słowa znaczeniu?

Zobacz newsy:

Co robi żona Radka?
Kolekcja Sylwii Majdan



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
Co kupić na promoc...
PaulaEs
Co kupić na promoc...
I Have Nothing
Edyta Górniak
I Have Nothing
Get Here
Edyta Górniak
Get Here
 Górniak będzie mu...
Edyta Górniak
Górniak będzie mu...




skomentuj:



Wasze komentarze (90): sortuj ↓

gość07-10-09, 11:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Taa skromna i naturalna jasne cale zycie pod protekcja ojca ktory jest ustawiony w Szczecinie ale ponoc biust naturalny ale twarz to juz niekoniecznie

gość23-11-07, 19:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona ma twarz DEBILKA

gość20-05-07, 14:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Widzialam Dode bez makijazu i ...stoję

gość20-05-07, 14:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie klase tylko KASE, a to zupelnie co innego , prosze nie mylic pojec, to ze zaczynaja sie na tę samą literke, nie znaczy ze oznaczaja to samo;-)

Sus19-05-07, 23:40, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"Takie głupie dziewuchy jak Dorotka są na krótko!!Do zabawy,ale ileż mozna się bawic?!Więc Majdan się zabawił ją odstawił.Proste!! "
hmm... z tego co pamietam to ona go rzuciła...

gość19-05-07, 23:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Doda jest ochydna i pusta ble ;/ Sylwia ma klase !
gdybyscie widzieli Dode bez makijazu byscie padli ;/ moja ciocia widziala ja z bliska i mowi ze straszna jest ;/

natusi_a19-05-07, 16:30, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ale brzydka!

gość18-05-07, 22:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Doda jest śliczna a ta lasencja to jakis nie wypał centralnie ! Radek to frajer ... Doda powiedziała każdy facet ma szanse ale już u innej kobiety a to święta prawda! Nie dała sobą pomiatać porządnie się zachowała ! Gratuluje ! Doda Buziaki;*

gość14-05-07, 12:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

obydwie sa sliczne. Wg. mnie nie ma znaczenia, kto ma ile operacji na koncie, liczy sie efekt końcowy.
Ja miałabym problem, czy wybrać blondynkę czy brunetkę. Obie sa bardzo atrakcyjne.

Życze powodzenia całej trójce.
Ja Ich bardzo lubię, nie jestem niczyją fanką, lubię dobrą muzykę i słucham różnych jej gatunków i nikt mi nie powie, że Dorota nie ma głosu.

Zaraz ktoś napisze, że Doda ma bezsensowne piosenki, ale szczerze watpię, że ten ktos może napisać bardziej sensowne texty.

Buziaki Kozaki.

gość13-05-07, 17:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Takie głupie dziewuchy jak Dorotka są na krótko!!Do zabawy,ale ileż mozna się bawic?!Więc Majdan się zabawił ją odstawił.Proste!!

gość13-05-07, 17:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zastanówcie się co piszecie!!Ta kobieta jest skromna i naturalna.Bardziej pasuje do Majdana niz ta głupia,sztuczna,pusta Dorotka!!

gość12-05-07, 20:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

doda przy niej to pieknosc ! sylwia jakas ty brzydka na nic kasa ojca tyle operacji plastycznych i zero efektu!

gość12-05-07, 20:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

matko jaki pasztet ! to jaki ona miala nos jak tera ma wstretny!!!!!!!!!!!!!

gość12-05-07, 20:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

sylwia wyksztalcona? ona wyslowic sie nie potrafi! stary kupil jej studia tak jak konkurs miss , sylwia po operacji nosa , ust bistu, tylko krzywych nog nie dalao sie wyprostowac!

gość12-05-07, 20:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

sylwio ty pasztecie po operacjach plastystycznych przestann sie lansowac .doda to ktos ty nikt!

gość12-05-07, 19:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Doda Ty brzydka wytapetowana lalo ;/ bez zadnych wartosci jestes a szata to pustosci Ci nie przykryje heheeh

gość12-05-07, 19:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Doda to slodka idiotka wspulczuje radkowi

gość12-05-07, 19:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ta Doda to kupa smiechu chce ja widziec nie zrobiona hehe ... :/ bez makijazu wydaje sie pewnie tragedia. a Pani Sylwia wyksztalcona i wartosciowa kobieta. Brawa dla Pani Sylwi! Majdan tez jest ok facet moj chlopak mowil:) z Doda nikt nie umie juz wytrzymac nawet zespol sie na niej przejechal . Slodka idiotka a te jej stroje to do domu publicznego

gość12-05-07, 19:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ta Sylwia wydaje sie bardzo rozsadna i pogoda kobieta. Majdan ludzie sa za Toba a nie za jakos Doda!!! Przeciez ta Doda jest okazem pustosci i proznosci;/ nie moge patrzec na program JAZDA Z DODA ;/ mysli ze jest pania swiata a jest sztuczna brzydka lala pod wiadrem makijazu i tona tuszu ble;/

gość12-05-07, 19:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Majdan i ta Sylwia sa naparwde ok i kibicuje im jak najlepeij. Przeciez ta Doda jest taka pusta ze slow brak ludzie co widza ja z bliska mowia ze jest okropna ale coz jak maluje sie ja 3 godziny dziennie he to co sie dziwic ;/ nie dziwie sie Radkowi

agiya12-05-07, 18:47, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zuzka, ile ty masz lat, żeby strzelać takie byki?

cHERBETT12-05-07, 15:11, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zuzka może sprawdź pisownię słowa zanim go użyjesz?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

zuzka12-05-07, 14:55, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak ona wygląda normalnie ja jakiś potwur... oczy ba ja babyjaga hahaha:):):)

gość11-05-07, 20:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

czyli ma brzydki usmiech a poprostu czemu ma taki nos?

victoria_611-05-07, 19:59, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Poprostu ma taki usmiech ;/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida