sobota 12-05-07, czytany: 9472 razy, autor: Zen Znienacki

Dziewczyna Mroczka w Polsacie

Agnieszka Popielewicz poprowadzi nowy program - "Się Kręci"

Agnieszka PopielewiczAgnieszka Popielewicz / © KAPiF


Agnieszka Popielewicz poprowadzi wraz z Maciejem Dowborem i Maciejem Rockiem polsatowski program "Się kręci".

Coś o samym programie:

Co nas różni od innych programów tego typu, to to, że każdy wywiad kręcimy z Maćkiem osobiście. Prowadzący innych programów nagrywają zazwyczaj tylko tzw. stand uppery, czyli wprowadzenia, my będziemy sami rozmawiali z gwiazdami, bo taka formuła programu wydaje nam się znacznie ciekawsza - mówi dziennikowi.pl Maciej Dowbor.

Agnieszka ma już telewizyjne doświadczenie. Prowadziła program "The Club" w Tele 5 i brała udział w tegorocznym castingu na prezenterkę MTV, ale wyznaje, że możliwość pracy w Polsacie to najważniejszy etap w jej zawodowej drodze.

Jak wyznała Super Expressowi:

Propozycja tej stacji jest dla mnie wielkim wyróżnieniem. Cieszę się ze współpracy z dwoma Maćkami. Przyjęli mnie bardzo serdecznie. Jestem szczęśliwa, że mogę się uczyć od jednych z najlepszych dziennikarzy w Polsce.

Tutaj możecie zobaczyć kilka ciekawych fotek Agnieszki.





 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Agnieszka Popielew...
Agnieszka Popielew...
Agnieszka Popielew...
Agnieszka Popielew...
Agnieszka Popielew...
Agnieszka Popielew...
Agnieszka Popielew...
Agnieszka Popielew...




skomentuj:



Wasze komentarze (53): sortuj ↓

gość09-05-08, 11:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Popielewicz ma mega krzywe nogi. Nie moge patrzeć na nią jak ma na sobie krótkie spódniczki. coś okropnego! na tych fotach tutaj nie widać jej skrzywionych nóg, ale czy w gazetach czy w gwiezdnym cyrku wygląda porpsotu okropnie.

gość20-04-08, 12:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wkurza mnie ta "laska" i jej wąski uśmiech powinna wybrać się do dentysty i zrobić coś z wadą wymowy... uuu po prostu pasztet!!!!!!!!

martkkka13-05-07, 15:27, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

może trochę niepotrzebnie sie wdzięczyła, ale coż..

martkkka13-05-07, 15:27, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

średnio mogę sie przekonać do jej typu urody..ale pozytywnie mnie zakoczyła jako prowadząca

gość13-05-07, 01:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jej się pysk nie domyka - bo ma te kły za duże i wszędzie ma ten sam głupkowaty wyraz twarzy

gość13-05-07, 01:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

łaziła, skamlała i wyprosiła dla siebie padlinę

monroe12-05-07, 22:37, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

spoko.. fajna laska jest niech sie realizuje:):)powodzenia zycze

gość12-05-07, 22:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przeciez ona prowadzi ten propgram od dwoch tygodni:-/

olivka12-05-07, 22:14, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Maciek Rock to fajny prezenter ale znając życie i możliwości tv Polsat będzie to kiczowaty program :/

wow!12-05-07, 19:30, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To zobaczymy jak sobie poradzi ;d

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Boysbandy

gość12-05-07, 19:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jakie ma krzywe oczy:D:D:D

gość12-05-07, 19:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jakie oczy.. ;/

tagaola12-05-07, 19:16, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Buahahahaha... To mnie rozbawiła... "jednych z najlepszych dziennikarzy w Polsce."Chyba świat się kończy...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Pierwszy półfinał Eurowizji.

gość12-05-07, 18:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ma skrzywiony ryj.

agiya12-05-07, 18:03, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak tak dalej pójdzie, to nie będzie lekarzy, policji, nauczycieli, bo wyjadą na zachód a cała kasa pójdzie na tych aktorzyn i prezenterów od siedmiu boleści

Pariz_Hilton12-05-07, 17:58, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Następna nowa "gwiazda" polish kicz biznesu ... zaraz pewnie sie do jakiegos marnego serialu rzuci ...

Paris12-05-07, 17:47, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"jednych z najlepszych dziennikarzy w Polsce."? Nie powiedziałabym....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

kress_ka12-05-07, 17:32, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie przewiduję dużego sukcesu tego nowego programu... Dla mnie nie będzie niczym innym od tego chłamu, który leci w naszej telewizji...

gość12-05-07, 17:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

czyniema juz w Polsce prawdziwych dziennikarzy ze muszą taka ppopielewicz brac.Widzieliscie jak ona prowadzila rozmowy jak starala sie dostac na prwzenterke mtv?ZENADA, totalne beztalencie

zAfajdany_Garnek12-05-07, 17:14, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja miałem prowadzić program, ale nie mam czasu, wiem, że sie zawiedliscie ;p


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: pARIS hILTON i jej nowa operacja plastyczna!

gość12-05-07, 17:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przepraszam mialo byc utrudniaja *

gość12-05-07, 17:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dlazcego prawie wszyscy mowia na nia dziewzcyna Mroczka?ona ma imie i nazwisko sama pracuje na swoja marke ale prasa i ludzie ulatwiaja jej to zadanie i dajac jej taki"przydomek" to tak jakby do mojej mamy wolano "zona Tomka"przesada ;/

Cherbett12-05-07, 16:57, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajnie by było gdyby została Agnieszką Popielewicz a nie tylko dziewczyną tego debila Mroczka bo to on ma do twarzy przyklejony kretynski sztuczny usmiech... Zawsze...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

gość12-05-07, 16:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona ma strasznie głupkowaty, jakby przyklejony do twarzy, taki sztuczny uśmiech... strasznie to mnie w niej irytuje

gość12-05-07, 16:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie wiem co sie jej tak wszyscy czepiaja

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida