niedziela 13-05-07, czytany: 5741 razy, autor: Zen Znienacki

Kolejne mocne nowości na Kozaczku!

Każdy może być redaktorem!

KozaczekKozaczek / Kozaczek.pl
Panie i Panowie!

Tak jak obiecywaliśmy - mamy dla Was coś niesamowitego!

Tego nie ma żaden serwis w Polsce! Ba, nawet na świecie nie ma takich "bajerków".

Co tym razem?

Każdy użytkownik na dzień dobry otrzymuje swoją własną domenkę: www.login.kozaczek.pl, która kieruje do Waszego profilu (osoby, które maja dziwne znaki w loginie niestety muszą zarejestrować się pod normalnymi nickami).

Ale to nie wszystko. Od dzisiaj każdy z Was może być redaktorem i prowadzić swojego rodzaju bloga! Macie do dyspozycji całą bazę naszych zdjęć. Nie musicie za nie płacić, bo wykorzystujecie je w naszej domenie!

Będziemy obserwować najlepszych z Was. Najlepsze newsy pojawiać się będą regularnie na głównej stronie. Każdy inny użytkownik może komentować Wasze "wypociny". Mało tego, sami sprawujecie władze w Waszych artykułach. Możecie je edytować i kasować komentarze.

TO nie wszystko.

Najlepsi użytkownicy będą nagradzani naprawdę odlotowymi nagrodami. Ale o tym już niebawem.

Pierwszego newsa napisała w ramach testu Cherbett - http://cherbett.kozaczek.pl.

Już niebawem kolejne niespodzianki!




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
Co kupić na promoc...
PaulaEs
Co kupić na promoc...
I Have Nothing
Edyta Górniak
I Have Nothing
Get Here
Edyta Górniak
Get Here
 Górniak będzie mu...
Edyta Górniak
Górniak będzie mu...




skomentuj:



Wasze komentarze (51): sortuj ↓

pussy_with_honey14-05-07, 22:32, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja mam taką skromną prośbę a propos poszerzania galerii zdjęć ... znalazłoby się miejsce na jakieś foto 2Paca ?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: MC Guru nie żyje!

witamina14-05-07, 20:41, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pobawic sie zawsze mozna...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Kto lubi sie okaleczać?

gina14-05-07, 20:17, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wow, nieźle. Gratuluje pomysłu:)

Hexe13-05-07, 23:04, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

*artykulow

Hexe13-05-07, 23:04, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Raczej nie bede tu zamieszczala zadnych arkulow, bo wole sobie pokomentowac, ale pomysl fajny i jak widac chwycil:) Duzo ludzi juz swoje stronki.
Ciesze sie, ze sie ciagle rozwijacie.Tak trzymac!

monroe13-05-07, 21:28, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajnie fajnie:):):)

kitty_kat13-05-07, 20:42, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mam pytanie - jak edytowa dodanego przez siebie newska, jesli juz jest zamieszczony na kozaczku??

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

Babie13-05-07, 20:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Super:)Fajny pomysl:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Blade czy ciemne???

kitty_kat13-05-07, 19:34, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajna sprawa, ale tak jak ktos juz tu napisal ... może zacząć się niezdrowa rywalizacja ....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

pussy_with_honey13-05-07, 18:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

z moim przeszło ^^

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: MC Guru nie żyje!

kress_ka13-05-07, 18:47, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajna sprawa, ale pewnie z moim nickiem to nie przejdzie :(

b3mine13-05-07, 17:23, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

uwazam ze jest to glupi pomysl poniewaz wzbudzi to jakas rywalizacje np. moja plotke przeczytalu wiecej ludzi, skomentowalo tyle i tyle... ;/ tak mi sie przynajmniej wydaje

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gaga Z zdemaskowana !

b3mine13-05-07, 17:04, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja juz napisalam heh xD ale to glupi pomysl...tak jakos za duzo zamiesznia ;/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gaga Z zdemaskowana !

martkkka13-05-07, 16:29, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wole komentować niz powielać ploty z innych stronek

pussy_with_honey13-05-07, 15:36, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość13-05-07, 14:36


to chyba na kundlu jeszcze nie gościłaś

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: MC Guru nie żyje!

elle13-05-07, 15:31, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajne:D
chociaż ja jestem na to za mało systematyczna

PLOTKARA13-05-07, 15:12, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja juz napisalam

jean baptiste sztafaż13-05-07, 15:08, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bosko, to się teraz rozplotkuję ostatecznie.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Hoff żałuje

Emi13-05-07, 15:04, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hmmm spoko wypróbuje niebawem.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse nie żyje!

gość13-05-07, 14:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ale przecież to już od dawna wiadomo, że redaktorem na Kozaczku może być każdy. Wasza pisanina (błędy gramatyczne, logiczne i ortograficzne) świadczy o tym, że nawet nie trzeba kończyć podstawówki żeby tu pisać. A komentarze faktycznie kasujecie. Kiedy Wam wytknęłam rażący błąd, to zamiast go poprawić w tekście, usunęliście część mojego komentarza. Trochę szkoda, bo czyta Was sporo młodych ludzi, którzy na pewno będą powielali Wasze błędy.

agiya13-05-07, 13:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ups, Caps Lock mi się włączył

agiya13-05-07, 13:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

cUD MIóD I KUKURYDZA

gość13-05-07, 12:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajnie, fajnie;)

Juicy13-05-07, 12:28, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja juz pare newsow napisalam :) No super dziekuje :P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy kiedyś i teraz!

Paris13-05-07, 12:20, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kozaczku! Kocham Was! :) Do grobowej deski :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida