piątek 29-12-06, czytany: 6668 razy, autor: Playa Barbie

Kłótliwa Doda śpiewa sama

Menedżer Durczak miał jej serdecznie dość.

DodaDoda / Kapif
Dody Elektrody generalnie się nie lubi. Fakt dodaje, że nawet wcześniejsi znajomi żywią do niej podobne uczucia. Niedawno przestała współpracować z dotychczasowym menedżerem Maciejem Durczakiem.

- Zakoñczyłem współpracę z Dodą - mówi.

Ciekawe, jak teraz potoczy się kariera zespołu Virgin. Wiadomo bowiem, że Durczak jest bardzo ceniony przez ludzi z branży i to nie bez powodu - zapewnił Dodzie i jej zespołowi sukces, a tym samym dziesiątki koncertów, które przynosiły tysięczne zyski.

Doda jednak swoje wie i twierdzi, że Durczak ją wykorzystywał. Zarobione przez nią pieniądze w sporej części miały być przeznaczane na wyposażenie menedżera. Teraz piosenkarka nie chce się z nikim dzielić i zamierza robić karierę solową.

Nic dziwnego, że Durczak zaczął mieć dość.

A poniżej krótki reportaż o Dodzie dla tych, którym mało piosenkarki:





 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda




skomentuj:



Wasze komentarze (16): sortuj ↓

gość20-03-10, 21:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

doda jest głupia

gość22-12-09, 17:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Doda to frajerka od 7 boleści hihihihihi większość Polaków mówi że Dody nie lubi ja jestem za

Smelly10-10-09, 16:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

niech robi co chce

gość31-08-09, 08:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Co to ma być!!!??? Ludzie odwalcie sie juz od Dody, zostawcie ja w spokoju!!!!

gość15-04-08, 17:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jjeesstteeśś ssłłaabbaa .................

victoria_602-05-07, 16:15, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No cóż..... zależy jak to kto odbiera..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda

Melody_2229-04-07, 14:33, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Super!!! Ale i tak niewie czy Casting był czy nie ;(

gość29-04-07, 14:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to nieproporcjonalne cos z figura faceta i cyckami jak balony...

gość29-04-07, 14:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Doda jesteś piękna i super Pozdro :)

gość22-04-07, 12:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

DoDa jest fajna i nie jest z żadnego castingu tylko jak widać pracowała na swój sukces od dziecka, jestes kochana i super śpiewasz, pzdr. dla DoDy :*;*

gość21-03-07, 11:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ej ty gosc 02-01-07,14:34 ty przestan tak pisac ty masz głupia dupa moze ty masz taką dupe ale nie pisz na nią spie*****j od niej. ona jest ładna a ty co wiesniaku nie masz nawet kurtury osobistej . matka ci nie powiedziała ze tak nie wolno pisac lub mowic. a ty co wiesniaku popatrz na siebie jak ty wygladasz odpier**l sie od niej rozumiesz!!!!!!!!

gość20-02-07, 23:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hmm...doda to doda i tyle...znalazla sposob na siebie...a czy sie z tym dobrze czuje jak ja ludzie postrzegaja -chyba ma to w dupie!i dobrze co sie bedzie przejmowac

gość02-01-07, 14:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

glupia dupa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kerrea30-12-06, 02:00, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dokładnie - sodóweczka. ¯eby tylko główka od tego nie eksplodowała... I piersi. Szkoda byłoby kasy wydanej na te balony.

gość29-12-06, 20:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

sodóweczka nam uderza..........................

strony
1


Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida