wtorek 15-05-07, czytany: 13179 razy, autor: Mignonne

Mucha i Doda zaśpiewają razem

Obie lubią szokować. Tym duetem zdziwią nie jednego widza.

Anna MuchaAnna Mucha / © KAPiF
Ania Mucha niedawno występowała w koszulce Skandalu nie będzie. Tym razem jednak znowu zadziwiła publikę. Aktorka wystąpi bowiem z najbardziej kontrowersyjną polską gwiazdą, czyli Dodą. Wspólnie zaśpiewają kawałek Mam tylko Ciebie.

Na dodatek puści to Telewizja Publiczna:) Wszystko z okazji 500 odcinka M jak Miłość. W auli Politechniki Warszawskiej odbędzie się specjalny koncert. Aktorzy wystąpią ze swoimi ulubieńcami.

Poza duetem Doda-Mucha pojawią się jeszcze Agnieszka Fitkau-Perepeczko z Norbim w kawałku Kobiety są gorące, Małgorzata Kożuchowska z Piaskiem w Z głębi duszy, Kasia Cichopek z Afromentalem w Bananowy song, Monika Obara z Szymonem Wydrą w kawałku Bezczas oraz Bożena Stachura z Pawłem Kukizem wykonując Skórę.

Koncert poprowadzi druga w tym kraju para bliźniaków, czyli bracia Mroczkowie. Oni sami zaśpiewają z Golcami.

Wszystko ma ubarwić zespół Mazowsze.

Show podzielono na dwie części. Pierwsza zostanie wyemitowana 28 maja, a druga dzień później.




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Anna Mucha
Anna Mucha
Anna Mucha
Anna Mucha
Anna Mucha
Anna Mucha
Anna Mucha
Anna Mucha




skomentuj:



Wasze komentarze (66): sortuj ↓

gość14-12-07, 15:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajne fotki nawet z m jak miłość. Doda wyszła zarąbiście jak zawsze,a ty Aniu równieżżżżżżż. Fan..............ka

gość06-11-07, 16:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

o boże jak ta mucha wygląda ?! gorzej niż wieśniara. nie da się tego określić. ma taki ryj że weź... a że doda się zgodziła z nią zaśpiewać?! zaskoczyła mnie bo zawsze ją lubiłam(dode) a mucha?????????........0/100000

gość07-08-07, 14:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mileczka popieram sa najlepsze

mileczka1720-05-07, 18:00, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Super duet ;) Buziaczki jesteście najlepsze

natusi_a19-05-07, 22:00, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mam tylko Ciebie to wspaniała piosenka. Doda obecnie jest jaka jest, ale za czasów piosenki Mam tylko Ciebie jeszcze nie dotknęła ją komercja no i, co też jest istotne nie miała silikonów. Czyli jednym słowem jeszcze była normalną laską. W każdym razie Doda ma głos, trzeba jej to przyznać. Ciekawe, czy Mucha sprosta...

gość16-05-07, 18:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jaka ta mucha jest paskudna,ma strasznie zadny ryj,to juz wole dode,choc jest idiotka

gość16-05-07, 17:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mucha jest zajebista szkoda że rozstała się z kubą, to była fajna para, doda do pięt ani nie dorasta ale rozumiem...

inteligentna_idiotka16-05-07, 15:39, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ony do siebie pasują jak piernik do wiatraka

gość16-05-07, 08:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

za te kase jaka ona ma (chwali sie ze wydaje w jednym sklepie 20tys)glupia prostaczka pomogla by biednym albo domom dziecka-nie chcialabym byc taka glupia jak rabczewska,doda w zyciu licza sie inne rzeczy niz kasa......nie dziwie sie ze nie ma faceta....i normalnego zwiazku.

gość16-05-07, 08:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kogo to obchodzi ze jakas rabczewska zdaje prawko?bo mnie nie....zamiast zdawac to wpada i macha tylkiem..nie zna granic i nie wie nawet jak ubrac sie do sutyuacji i okolicznosci..

gość16-05-07, 08:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

tak jest w naszym kraju.....slawe zyskujesz dupa,silikonem i zachowaniem w stylu dody...glos sie nie liczy..bo po co....nie dziwie sie majdanowi....bez kitu.

gość16-05-07, 08:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

aniu wspolczuje ci.doda to totalna prostaczka,mam wrazenie ze wyrwala sie z wioski i zalapala kase....takie zachowanie.poza tym totalne beztalencie....to ma byc glos?np kowalskiej do piet nie dorasta....

kress_ka16-05-07, 08:36, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zapowiada się zabawnie :D

gość16-05-07, 00:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

MUCHA TO JEDNA Z NAJWIEKSZYCH PORAZEK!!!NIE ZNOSZE JEJ A TA CALA IMPREZA TO TEZ NIEPOROZUMIENIE.

badelambabad15-05-07, 23:26, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a kiedy zaspiewa gosiewski z malyszem?

gość15-05-07, 22:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

doda to tani kicz

olivka15-05-07, 21:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ke jak to możliwe? te koncerty z m jak miłośc sa kiczowate i wiekszośc obsady działa mi ostrrro na nerwy :/

agusiapilnik15-05-07, 21:16, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A Ania Much wogule umie śpiewać ??

kitty_kat15-05-07, 21:12, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jezu, ale nudy ... Mroczkowie, Cichopek, Kożuchowska ... ciągle te same gęby ... Wymyślcie cos nowego prosze, bo juz w ogole wykasuje polskie programy z mojego tv ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

gość15-05-07, 20:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ta doda szabraka

zAfajdany_Garnek15-05-07, 20:44, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

najbardziej mi sie podoba Monika Obara z Szymonem Wydrą w kawałku Bezczas

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: pARIS hILTON i jej nowa operacja plastyczna!

gość15-05-07, 20:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a Wy, z Kozaczka, robicie specjalnie te kosmiczne błędy ortograficzne? tak dla jaj może? sorry, ale nie umiem inaczej zapytać, bo co artykuł, to porażające "byki" sadzicie....wstyd.

gość15-05-07, 19:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

prawdziwy BADZIEW SHOW.Jaki serial taki koncert... :D M.G.

gość15-05-07, 18:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

poprawicie te NIEDAWNO czy nie ?? w oczy kłuje !!

gość15-05-07, 18:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie wiedziałam, że Mucha ma taki kiepski gust muzyczny. Miałam ją za inteligentniejszą osobę.

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida