piątek 18-05-07, czytany: 4589 razy, autor: Chiccariya

Koniec peruk Britney

Gwiazda postawiła na sztuczność.

Britney SpearsBritney Spears / Breathe Heavy cover
Britney Spears włosy odrosły już na całe kilka centymetrów. Gwiazda zmęczona perukami wykorzystała to, aby przyczepić sobie długie blond pasma.

Teraz już nie musi codziennie wybierać jaką peruczkę dziś założyć. Choć jak zobaczycie zdjęcie, to nie wiem czy to zmiana na lepsze.

Britney
Britney 2
Britney 3
Wreszcie normalnie?
Bez kapelusza



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears




skomentuj:



Wasze komentarze (93): sortuj ↓

gość22-05-07, 21:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

o co k***a chodzi z tymi podartymi rajsopami..??co jakiś czas panna w tych szortach i koniecznie musza byc porwane kabaretki..? o co kaman..?

b3mine22-05-07, 20:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość20-05-07, 15:45
Do b3mine- a własnie ja nie stwierdzam ze sie zajebiscie ubieram ale widzac po twoim profilu to masz nie ciekawie bo wymalowałaś ślepia jak tania k***a. Myślisz że jestes fajna no no.



no sorry jezeli ciebie nie sta na kredke i cien do oczu xD ty zapewne jestes jedna z tych 13-sto latek co wypisuja bzdury na mydziewczyny .pl xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gaga Z zdemaskowana !

b3mine22-05-07, 19:59, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość20-05-07, 15:41
Do b3mine - skoro uwazasz ze sie ubierasz lepiej od niej i stwierdzasz ze ubieram się w lumpexach to co robisz w domu w sobote po 20 ??

a co ma siedzenie w domu do ubierania sie ?? buahhaha moze bylam chora ? ;|


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gaga Z zdemaskowana !

martkkka21-05-07, 15:34, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

poraziła mnie Britney nr 3

monroe20-05-07, 21:15, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajne wygląda

gość20-05-07, 19:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wg mnie teraz wygląda jak dawniej:)
Praktycznie nie widać, że są to sztuczne włosy.

gość20-05-07, 15:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Do b3mine- a własnie ja nie stwierdzam ze sie zajebiscie ubieram ale widzac po twoim profilu to masz nie ciekawie bo wymalowałaś ślepia jak tania k***a. Myślisz że jestes fajna no no.

gość20-05-07, 15:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Do b3mine - skoro uwazasz ze sie ubierasz lepiej od niej i stwierdzasz ze ubieram się w lumpexach to co robisz w domu w sobote po 20 ??

talcia16120-05-07, 13:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

W ktorym miejscu? spojrz na jej nogi zero cellulitu cow dzisisjszych czasach rzadkośc,wiec nikt mi nie powie ,że britney ma moze nie idealne ale bardzo ladne ciało:)a Ci ktorzy tylko potrafia krytykowac niech spojrza w lustro i sami sie przekonaja co u nich jest ,,feeee"

gość19-05-07, 21:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

trzymam kciuki bedzie git brit

b3mine19-05-07, 20:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość19-05-07, 20:25

'CZY WY SIĘ TAK ZAJEBIŚCIE UBIERACIE?? ' napewno lepiej od niej.
'to jej jedno wdzianko jest droższe zapewne niż cała wasza szafa ' - nie wszyscy ubieramy sie w lumpexach tak jak ty

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gaga Z zdemaskowana !

gość19-05-07, 20:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wszyscy komentujecie jej ubiór.Dajcie sobie spokoj już z tą swoją krytyką bo po 1. to jej jedno wdzianko jest droższe zapewne niż cała wasza szafa a 2. jak jej sie podoba to neich nawet i z dupą na wierzchu chodzi a po 3 i ostatnie CZY WY SIĘ TAK ZAJEBIŚCIE UBIERACIE??

gość19-05-07, 19:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Boszzz ale z niej sie dno zrobiło masakra naprawde jej współczuje bo niezle jej odje**ło ostatnimi czasy....

gość19-05-07, 18:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ładną figure? w którym miejscu :P

talcia16119-05-07, 15:06, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wszyscy przesadzacie.ciekawe jak wy wyglądacie.Britney ma bardzo ładną figurę jak po urodzeniu dzieci,fakt faktem ma dużo pieniędzy co napewno pomaga,w osiągnieciu takiej figury jak Britt,ale chęci też się liczą.Wy pewnie nie wyglądacie lepiej.Pozdrawiam

krewka19-05-07, 11:44, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wogóle nie podobna!

witamina19-05-07, 11:34, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kiepski ten blond; kolor taki jaki maja panienki ktore rozjanialy sobie wlosy rozjaniaczem za 5 zl...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Kto lubi sie okaleczać?

Borzo})i({19-05-07, 10:37, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No. Na tym zdjeciu w zółtej sukience i okularkach to bym jej nie poznala

gość19-05-07, 07:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

z tymi nowymi włosami trochę przypomina Paris Hilton

Kerrea18-05-07, 23:57, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Włosy fatalne, a jeszcze gorzej się ubiera :P

gość18-05-07, 23:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

taki żółciutki blond...chyba bardzo lubi te swoje podarte kabaretki, albo nie zauważyła ,że jej oczko poszło(ironia). nic już jej nie pomoże

gość18-05-07, 23:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

MA TYLE KASY A TAK FATALNIE SIE UBIERA... NAPRWDE, CZY TO SIE KOMUS PODOBA?? CZY ZA TAKA FORTUNE NIE MOZNA OSTATECZNIE ZATRUDNIC JAKIEGOS SPRAWDZONEGO STYLISTY SKORA SAMEMU SIE NIE MA GUSTU?? LUDZIE, PRZECIEZ ONA JEST OSOBA PUBLICZNA A TERAZ TYM BARDZIEJ POWINNO JEJ ZALEZEC ZEBY SIE POKAZAC Z DOBREJ STRONY!! TRAGEDY...

tagaola18-05-07, 23:29, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie wygląda źle... Moim zdaniem będzie wyglądala świetnie... Już wychodzi na prostą...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Pierwszy półfinał Eurowizji.

stargasmic18-05-07, 23:10, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wygląda katastrofalnie .... i jeszcze ten kolor włosów

Joanna.18-05-07, 23:03, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ostatnie zdjęcia nawet dobre

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida