wtorek 22-05-07, czytany: 5855 razy, autor: Lola Gudinaf

Marilyn Manson nie ma już duszy

Oto wyniszczający efekt małżeństwa.

Marilyn MansonMarilyn Manson / PromoPic
Marilyn Manson twierdzi, że małżeństwo Ditą Von Teese pozbawiło go duszy.

38-letni artysta czuje się zniszczony związkiem. Winą obarcza byłą małżonkę, która jego zdaniem usiłowała go zmienić.

- Powiedziała, że toleruje mój styl życia, bo miała nadzieję, że się zmienię. Zagroziła, że odejdzie, jeśli tak nie będzie. Spałem na kanapie we własnym domu. Miałem nie być już gwiazdą rocka. (...) Nie byłem przygotowany na samotność. Wyszedłem z tego nagi, niczym ptak pozbawiony piór. Byłem całkowicie zniszczony. Nie miałem już duszy - mówi Manson w wywiadzie dla Spin Magazine .

Lekarstwem na ten stan ma być romans z 19-letnią Evan Rachel Wood.

- Evan jest moją muzą. Może zabrzmi to dziwnie, ale dzięki temu chce mi się żyć.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
^^
^^
Marilyn Manson
Marilyn Manson
Marilyn Manson^^
Marilyn Manson^^
Marilyn Manson
Marilyn Manson




skomentuj:



Wasze komentarze (49): sortuj ↓

gość28-07-08, 10:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

szkoda że już ma nową:P fajnie by było być na jej miejscu... ciekawe czy by zakochgał sie w 15 latce heh XD

gość15-07-08, 16:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Podziwiam Mansona za genialną muzykę jaką tworzy ale i za jego oryginalny wygląd. Czy wy nie widzicie, że ten człowiek kreuje nowy i zupełnie inny styl? Jest bardzo pociągający i to cholernie.

gość05-04-08, 19:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

,,a on miał kiedys duszę?,,
ludzie opamietajcie się!! Za kogo wy go macie!? jest na pewno lepszy niz te wszystkie stuczne gwiazdki! jest sobą nikt go nie kreuje!! czemu go nie lubicie? bo gra metal?? pewnie gdyby spiewał coś w stylu fajną masz dupcię to byłoby wszystko ok:/

gość14-03-08, 21:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wg prawa amerykańskiego evan jest dzieckiem...

Karola92018-02-08, 00:54, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jasne a kto by go chciał:??? To cud że Dita z nim tyle wytrzymała:> Ale prze ślubem spotykali się siedem lat no to skoro ona tak niby chciała zmienić jego styl życia to po co się żenił???

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Drew Barrymore skończyła 33 lata

gość04-02-08, 15:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ellis, 13-07-07, 18:48 napisał(a):

Muza...Ta jasne...pedofil
PEDOFILEM jest sie wtedy kiedy obmacuje sie dzieci itd.a ona z tego co wiem nie jest dzieckiem!JEDNYM SŁOWEM MASZ NARĄBANE W TYM KURWIASTYM ŁBIE!:)

gość11-12-07, 00:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hi boys!
ea7b80b76e34af7910479f4d2ac181ba

gość17-09-07, 14:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja go uwielbiam. I Wikolia! ja bede po nim płąkać!

Ellis13-07-07, 18:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Muza...Ta jasne...pedofil

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Britney w szkole tańca

fallen_angel29-06-07, 11:59, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"On jest bardzo sexy"
Zgadzam się w 100%

fallen_angel29-06-07, 11:40, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"On jest bardzo sexy"
Zgadzam się w 100%

gość26-05-07, 17:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

On jest bardzo sexy

tagaola24-05-07, 20:20, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No faktycznie... Nie móglby być gwiazdą rocka...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Pierwszy półfinał Eurowizji.

gość24-05-07, 14:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

haha przecież on nie ma duszy więc jak mógł ją stracić?

gość23-05-07, 17:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

tak samo, jak ,,ironiczne i nie do konca na serio" byly opisy zachowan jego dziadka i fakt, ze w stosunku do tejze fanki ogarnely

było tam na pewno pełno bzdur o czym wiedzą fani mm. o może i było prawdziwe, ale to przeciez nie jego wina.

martkkka23-05-07, 16:06, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

bardzo mi go szkoda..był tak tym wszystkim rozpaczony, ze aż musiał rozpocząć nowy romanso-związek z 19-latką, straszne!!

gość22-05-07, 23:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gosc 20:25


fakt, ze opisy jego ,,rockowego zycia" w tej ksiazce bywaja kuriozalne - nie oznacza, ze
sa z automatu ,,ironiczne"

gość22-05-07, 23:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gosc 20:25

tak samo, jak ,,ironiczne i nie do konca na serio" byly opisy zachowan jego dziadka i fakt, ze w stosunku do tejze fanki ogarnely
go wyrzuty sumienia

albo ze podczas jednej z orgii wykorzystal
w swoim kostiumie gumowa oslone na pracie ,,w mysl zasad bezpiecznego seksu" (moim skromnym zdaniem raczej sredni dowcip)

fakt, ze opisy jego ,,rockowego zycia" w tej ksiazce bywaja kuriozalne - nie oznacza, ze
sa z automatu ,,ironiczne"

gość22-05-07, 20:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

MANSON JEST LEPSZY NIŻ RUBIK, SPEARS, EMINEM, PARIS, itd razem wzięci.
Boshe - on po prostu jest chociaż troche orginalny i wcale nie jest idiotą. To wystarczająco dużo żeby uzac ze jest OK.
Gdyby nie istniały te wszystki głupie pseudogwiazdki to moznaby go krytykowac ale na ich tle wyróżnia sie pozytywnie. Nie obchodzi go wygląd - i bardzo dobrze!!!!!!
Wbrew pozorom on jest najmniej lalusiowatym artystą w USA.

gość22-05-07, 20:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gosc 18:15 - tiaaa... ja przeczytalam m.in. The Long Hard Road Out of Hell i jakos niczego madrego tam nie znalazlam. No chyba, ze powstrzymanie sie od naplucia swirnietej fance w tylek mialoby swiadczyc o inteligencji...


Tak, ale czy zauważyłaś że ta książka była "ironiczna" i nie do końca na serio? Na pewno nie jest genialny, ale ma poczucie humoru i JEST inteligentny - tyle że faktycznie często mówi rzeczy które można zrozumiec tylko znając jego styl i humor, bo inaczej brzmią z przesadą. Ale to po prostu taki styl. Mamy wystarczająco wiele "rozsądnych" sławnych ludzi.

gość22-05-07, 18:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Punky Princess...


muzyka Mansona jest po prostu... swietna;-P a ty swoim komentarzem udowodnilas, ze pyskowka stosujesz, bo nie stac cie na... konkret;-P

Dzialnosc artystyczna i ,,sposob zycia" to dwie rozne rzeczy i dosyc czesto sie nie pokrywaja. Dlaczego podziw dla czyjejs tworczosci mialby mnie powstrzymac od wysmiania jego ,,prywatnej" glupoty? Ciebie w sumie tez nie znam, lecz napisze bez ogrodek: ten zalosny koment na rozgrzeszenie nie zasluguje ;-) W ramach pokuty napisz wypracowanko pt. ,,Dlaczego lubie Mansona"
Idz i nie grzesz wiecej;-DDD

gość22-05-07, 18:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gosc 18:15 - tiaaa... ja przeczytalam m.in. The Long Hard Road Out of Hell i jakos niczego madrego tam nie znalazlam. No chyba, ze powstrzymanie sie od naplucia swirnietej fance w tylek mialoby swiadczyc o inteligencji...

Manson gderaniem na temat przyczyn rozpadu zwiazku potwierdzil brak klasy, niedojrzalosc i neuroze. Osobiscie lubie jego muzyke, ale tez nie dziwie sie niecheci b. zony do jego ,,rockowego" trybu zycia (dragi i lapanie permamentnego dola )

Jej blad to glupie zalozenie, ze sie facet zmieni. Poza tym kazdy by wymiekl.































Punky Princess22-05-07, 18:33, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jeśli "macie dosyć jego przemyśleń" to nikt nie karze wam tego czytać! ;/ Moim zdaniem Manson jest wielkim człowiekiem, a jego muzyka jest po prostu... świetna! Krytykujecie jego i jego sposób bycia, a jestem pewna, że żadne z was nie słyszało ani jednej jego piosenki! ;/ Jesteście żałośni! ;/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Orlando znalazł pocieszycielkę?

gość22-05-07, 18:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pozatym nie wiem na jakiej podstawie stwierdzacie że on nie ma duszy? Już prędzej te wszystkie frytki i hiltonówny jej nie posiadają (oczywiście jeżeli już trzeba rzucać jakieś oskarżenia~~)

gość22-05-07, 18:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

O Boże, jak czytam te komentarze to ręce opadają. Mówicie że Manson to głupek i gada jakieś idiotyzmy i "macie odsyć jego przmeyśleń" ale czy czytaliście choć jedną jego publikacje? Wogóle coś o nim wiecie? Ja czytałam, choć nie jestem jego największą fanką i powiem wam jedno - to bardzo mądry człowiek i już napewno wie co mówi!

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida