środa 23-05-07, czytany: 9780 razy, autor: Lola Gudinaf

Jak kupuje Steczkowska

Rajd po sklepach ze stylistą.

Justyna SteczkowskaJustyna Steczkowska / © KAPiF/ K334214F


Większość kobiet na zakupy chadza w pojedynkę, lub z koleżanką. Z mężem lub chłopakiem rzadziej, a stylista znajduje się już w sferze marzeń.

A Justyna Steczkowska ma właśnie ten luksus zarezerwowany dla siebie.

Kiedy wybierała się po nowy kostium kąpielowy, towarzyszył jej specjalista od wyglądu - Jarek Szado, znany stylista i choreograf.

Poszli tam, gdzie wisiały kostiumy kąpielowe. Jarek brał je z wieszaka jeden po drugim, krytycznie oglądał, odwieszał z powrotem. Wreszcie znalazł to, czego szukał. Był to niezwykle elegancki, czarny kostium. Justyna przebrała się, a jej partner krytycznie się przyglądał. Ale krytycyzm był niepotrzebny, bo Justyna, ze swoją nienaganną figurą, prezentowała się w nim zjawiskowo - czytamy w Fakcie.

Efekt zakupów? Dwa kostiumy. Jedno- i dwuczęściowy.

A co jeśli mąż ma inny gust?



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Justyna i Maciej
Justyna i Maciej
Jutyna i Maciej
Jutyna i Maciej
Jutyna i Maciej
Jutyna i Maciej
Jutyna i Maciej
Jutyna i Maciej




skomentuj:



Wasze komentarze (44): sortuj ↓

gość24-05-07, 12:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Lekka przesada! Chyba powinna mieć już wyrobiony własny styl i gust!!! Zachowuje sie jak początkująca gwiazdeczka, która nie wie w co sie ubrać żeby wygladać dobrze

gość23-05-07, 23:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

steczkowskiej odwaliło definitywnie - nie dość że chodzi ubrana kuso jak nastolatka to jeszcze ze stylistą po kostium kąpielowy....co na plaży rewię mody chce robić? babajaga jedna

olciar23-05-07, 23:26, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

juz bez przesady ;///

gość23-05-07, 23:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Buahahahahah po kostium kapielowy ze stylista, a moze rajstopy tez bedzie z nim kupowac nie mowiac o majtkach buahahahaha...

olciar23-05-07, 23:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a w ogole to co sie jej czepiacie!!to tak samo czlowiek jak i my i ma prawo nie wiedziec wszystkiego!!!!!!

olciar23-05-07, 23:21, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przestancie!!!nie chodzi o tpo czy wiedza czy nie, ale zawsze wazna jest porada.moze to co ci sie podoba tak naprawde cie pogrubia lub skraca????

gość23-05-07, 23:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Niech sobie nos zrobi a nie wydaje na styliste, zaraz bedzie lepiej wygladac!!!!!!

gość23-05-07, 23:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A co z jej gustem??????
Beznadzieja, zeby kobieta nie wiedziala w czym jej dobrze??????

monroe23-05-07, 20:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

po cholere jej stylista z taka figurą

AlfA23-05-07, 20:38, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak można kierować się podczas zakupów zdaniem jakiegoś głupiego stylisty?

gość23-05-07, 20:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja myslalam ze to Marylin Manson:)

o'l!lka23-05-07, 19:00, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wygląda jak mucha w tych okularach! nie pasują jej!

olciar23-05-07, 18:03, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajnie sie tak przejsc na zakupy ze stylista :D
ciekawe doswiadczenie

gość23-05-07, 17:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czy na tym zdjęciu to jej stylista- specjalista od wyglądu?? A mi jakoś na takiego nie wygląda :D Może to stylizacja "na przeciętniaka"?

gość23-05-07, 16:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to smutne jest, ze niektórzy nie mają na tyle gustu, żeby wybierać ciuchy samemu... Rozumiem strój na estradę,galę, ale kostium kąpielowy??? No chyba, że planuje występ na molo w Międzyzdrojach:P
Ciekawe czy majtki też jej dobiera.

Babie23-05-07, 16:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ma bardzo ladna figurke, ale moim zdaniem z buzi jest brzydka...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Blade czy ciemne???

Cherbett23-05-07, 16:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fakt ma takie ciekawe tematy ze poprostu...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

Tusiaa23-05-07, 15:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jakoś jej nie lubię... ale nóg to zazdroszczę :p

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Mama Britney...

gość23-05-07, 15:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"a i wiem na 100% ze ivan i delfin jest pedalem bo szado go pukał... "
obu na raz pukał? :7 Jakis wybryk natury chyba...

gość23-05-07, 14:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Justynka ma swietna figure-co wy pieprzycie?Przeciez ona wyglada jak zaglodzona prawie na smierc!!
A temu "styliscie" tez przydalby sie stylista,bo wyglada jak idz stad i nie wracaj.Co ten siny nos moze wiedziec o modzie?!

gość23-05-07, 14:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kiedys pracowalem w serwisie media markt i przyszla pani gwiazda steczkowska z jakas wypucowana kolezanka przyniosly kamere bo cos im sie zepsuło. kolega wydrukowal na firmowym papierze adres serwisu sony i dal im. po kilku minutach jak wyszly z serwisu telefon do nas z pytaniem o koszt naprawy :) piekne i madre panie zamiast zadzwonic do serwisu zadzwonily na numer mediaka czyli naszego serwisu ale mielismy ubaw hehe brawa dla intieligentnej kobiety!!!

gość23-05-07, 14:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fakt - figure ma jak z bajki!

kitty_kat23-05-07, 14:07, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciuchy może mieć fajne ale na gębę nie ma lekarstwa ;-(

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

natallkaaa23-05-07, 13:56, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ach, tez bym tak chciala :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Kanye West zachwycony...

rhcp23-05-07, 13:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Boże.. Ona i jej stylista to ostatnio bardzo popularny temat.. ;

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy album Frusciante.

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida