środa 23-05-07, czytany: 7975 razy, autor: Playa Barbie

Enrigue nie chce dzieci

Nie przed czterdziestką.

Enrique IglesiasEnrique Iglesias / © Tom Walck / Photorazzi


Enrigue Iglesias najwyraźniej wdał się w tatę - stwierdził, że swobodny styl życia jest dla niego stworzony, dlatego nie zamierza żenić się ani mieć dzieci przed czterdziestką.

Oświadczył to już nawet swojej "wiecznej narzeczonej", Annie Kournikovej.

- Dzieci wszystko zmieniają. Nie jestem jeszcze na to gotowy. Może kiedy będę miał 40 lat, to będzie dobry czas na potomstwo. Anna ma dopiero 25 lat - tłumaczy 32-letni piosenkarz.

I tak naprawdę wcale nie chce być mężem, bo jego zdaniem zawarcie ślubu nic nie wnosi do związku.

- Nie wydaje mi się, żeby małżeństwo jakoś zmieniało związek. Zmienia się jedynie zapis w dokumentach - mówi wzruszając ramionami.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Boski Enrique :*
Boski Enrique :*
Boski Enrike :*
Boski Enrike :*
Boski Enrique :*
Boski Enrique :*
Enrique i Anna
Enrique i Anna




skomentuj:



Wasze komentarze (50): sortuj ↓

gość27-07-09, 17:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

on im starszy tym lepiej wygląda:) więc jakby miał dzieci po 40 to nie będzie widac aż tak dużej różnicy..
owszem ma dziwne podejscie , ale cóż.. poniekąd ma racje.. skoro nie jest gotowy to lepiej niech dziecko nie cierpi..

gość30-06-09, 00:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja go poprostu kocham;)

gość22-07-08, 15:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

on to jest dopiero boski!!! :D:D

KamaSutra15-07-08, 22:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zmienia się po małżeństwie... ta zmiana nawywa się wspólnota majątkowa ;p

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Edyta Górniak brzmi jak Aguilera

gość22-08-07, 13:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Enrigue Iglesias najwyraźniej wdał się w tatę - stwierdził, że swobodny styl życia jest dla niego stworzony, dlatego nie zamierza żenić się ani mieć dzieci przed czterdziestką.

Oświadczył to już nawet swojej "wiecznej narzeczonej", Annie Kournikovej.

- Dzieci wszystko zmieniają. Nie jestem jeszcze na to gotowy. Może kiedy będę miał 40 lat, to będzie dobry czas na potomstwo. Anna ma dopiero 25 lat - tłumaczy 32-letni piosenkarz.

I tak naprawdę wcale nie chce być mężem, bo jego zdaniem zawarcie ślubu nic nie wnosi do związku.

- Nie wydaje mi się, żeby małżeństwo jakoś zmieniało związek. Zmienia się jedynie zapis w dokumentach - mówi wzruszając ramionami.

Playa Barbie

To glupie nie uwazacie????? on ma nie rowno pod s
ufitem!!!!!!!!!!

gość22-08-07, 13:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

lubie go ale ma dziwny pogld na sprawy marzenstwa i dzieci wspulczuje jego dzieciom jak i zonie (chociaz mysle ze jego narzeczona sie na to zgodzila jak z nim jest) jest nieco dziwny:/ niepodobaja mi siEnrique Iglesias twierdzi, że żywot geja ma jedną potężną zaletę - wolność.

Piosenkarz przyjaźni się z wieloma homoseksualistami i otwarcie przyznaje, że zazdrości im trochę swobody seksualnej, na którą mogą sobie pozwolić.

- Mój stylista jest gejem. Mieszka w Los Angeles, ale kiedy przyjechał do Miami, wyszedł "zabawić się", jak to sam określił - opowiadał Enrique w wywiadzie dla magazynu Genre. - Spytałem: "Twój chłopak nie będzie miał ci za złe?" A on mi na to: "Mamy takie porozumienie, kiedy wyjeżdżam z miasta". Kiedy spotkałem George'a Michaela, powiedział to samo.

- Chyba będę musiał poważnie pogadać ze swoją dziewczyną! - zaśmiał się piosenkarz.
go pomysly... :P

gość28-06-07, 17:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ello:)
dziwne;/
nie chciałabym byc dzieckeim Enrique :(
przeciez jak zaprowadzi do przedszkola dziecko:)
to pomysl a ze to jest dziadek;/
nie chciałąbym miec takiego starego ojca;/

xoxo28-06-07, 10:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

szczescia im zycze ;*

Babycats05-06-07, 17:46, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak będzie chciał to będzie za stary ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Alicja Bachleda Curuś nową twarzą Chopard

gość25-05-07, 16:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To żeś się dziewczyno rozkręciła :)

pynky_i_mooosk24-05-07, 13:50, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dwa poprzednie komentarze wyszly spod mojej klawiatury, nie zauwazylam ze nie jestem zalogowana co mi sie zdarza niestety dosyc czesto

gość24-05-07, 13:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Po trzecie, jezeli nie wierzy sie w Boga to nie od razu jest sie ateista. Przeczytaj w slowniku czym jest ateizm. Ja nie wierze w kosciol i zadna religie ale nie czyni mnie to ateista bo wierze w dusze i zycie po smierci. Tak wiec jedno z drugim nie ma nic wspolnego.

bardzo mi przykro ale nie moge sie niestety z Toba zgodzic, przyjmuje do wiadomosci Twoje poglady, ale ja pojmuje te kwestie w kategoriach wiary a nie pojec slownikowych, jedyna ksiazka ktora moze regulowac te sprawy jest Biblia

gość24-05-07, 13:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ok, moze zle sie wyrazilam, z tym ze na pewno jest katolikiem, ale nie moge nigdzie znalezc informacji na ten temat, chodzilo mi o to ze jesli jest katoliekiem, a podejrzewam ze jest (chociaz to oczywiscie tylko moje przypuszczenia) to nie rozumiem jego podejscia do malzenstwa, ja jako katoliczka ale przede wszystkim osoba wierzaca nie wyobrazam sobie zycia na tzw. "kocia lape", absolutnie nie chcialam tutaj wskazywac na zaden stereotyp typu Hiszpan- katolik lub tymbardziej Polak-pijak, złodziej

olciar23-05-07, 23:37, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

widzialam jak kiedys spiewal z playbacku :P
zenada;///
albo jak raz falszowal !!!masakra

gość23-05-07, 23:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mnie również ucięło.
Jako autorka "komentarza pod Tobą" zwracam się z prośbą o dokładne czytanie. Najpierw zacytowałam fragment wypowiedzi pynky_i_mooosk, a dalej ciągnie się już moja własna... ale żebym musiała tłumaczyć i palcem wskazywać, że celem było obśmianie schematu Hiszpan-katolik i przedstawienie stereotypowego widzenia Polaków...
Uprasza się o uważną lekturę.

gość23-05-07, 23:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"gość23-05-07, 19:13
Ucielo mnie,wiec dokoncze:to do tego komentarza pode mna!Ludzie przestanmy stereotypowac!Nas tez mozna w ten sposob oceniac i nie zawsze bedzie to sprawiedliwa ocena!"

Jako autorka "komentarza pod Tobą" zwracam się z prośbą o dokładne czytanie. Najpierw zacytowałam fragment wypowiedzi pynky_i_mooosk, a dalej ciągnie się już tekst mojego autorstwa... Ale żebym musiała tłumaczyć i palcem wskazywać, że miał na celu obśmianie schematu Hiszpan-katolik, w oparciu o przedstawienie stereotypowego widzenia Polaka...

gość23-05-07, 23:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No i dobrze, jest taki paskudny ze szkoda gadac, gogus fuuuuuuuuuu....

gość23-05-07, 23:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to jest KOZACZEK - wszystkich obchodzi! ;)

Lady_Godiva23-05-07, 22:21, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

porażka, kogo to w ogóle obchodzi co zamierza jakiś niedojrzały laluś...??

szczurekwglankach23-05-07, 21:46, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zajebiscie on nie chce miec dzieci a ja chce miec krolika i kogo to interesuje? xD

monroe23-05-07, 20:46, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

bardzo go lubie

AlfA23-05-07, 20:35, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nigdy go nie lubiła, miał głupia muzyke i współczuje jego dziewczynie

gość23-05-07, 19:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ucielo mnie,wiec dokoncze:to do tego komentarza pode mna!Ludzie przestanmy stereotypowac!Nas tez mozna w ten sposob oceniac i nie zawsze bedzie to sprawiedliwa ocena!

gość23-05-07, 19:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość23-05-07, 16:22
pynky_i_mooosk23-05-07, 13:53
"jest hiszpanem , wiec na pewno katolikiem"

Gdyby nie ten fragment, komentarz byłby udany... Jest Polakiem, więc na pewno pije wódkę, później kradnie samochód, żeby na koniec rozjechać paru domniemanych homoseksualistów... a wszystko to dlatego, że jest zagorzałym! katolikiem.
Podoba się? "
Zgadzam sie!NAs tez mozna oceniac w ten sposob!Przestanmy stereotypowac!

gość23-05-07, 19:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wdał się w tatę? A czy jego tata w jego wieku nie był ju rozwodnikiem (albo prawie) z trójką dzieci?
Niech robi jak uważa, jego (a właściwie ich) sprawa.

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida