czwartek 24-05-07, czytany: 8191 razy, autor: Chiccariya

Ozdoba tańczy u Wiśniewskiego

O zawodowym życiu Dawida ta ploteczka.

Dawid OzdobaDawid Ozdoba / YouTube


Dawid Ozdoba nie tylko dodaje filmiki z udziałem swoim i Edyty Herbuś. Jak nie siedzi na internecie ciężko pracuje. Dziś zatańczy u Michała Wiśniewskiego.

Jego grupa daje pokaz w Extravaganzie, klubie należącym do lidera Ich Troje. I tak jest co miesiąc. Jak widać piosenkarz najpierw zaprzyjaźnił się ze striptizerem, a potem z jego eks.

A jak tańczą chłopaki z BadBoys? Na profilu ozdoby na można znaleźć występy polskich chippendales'ów.

Jeżeli Panie mają ochotę mogą zaprosić chłopaków na mały pokaz. Oczywiście najczęściej kobietki wpadają na taki pomysł przy okazji wieczorów panienskich.

Panowie przez prawie godzinkę zabawiają panienki. Taka przyjemność kosztuje bagatela 500 złotych. Jak by nie patrzeć niezły zarobek ma Pan Dawid za kręcenie tyłeczkiem.












 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
Co kupić na promoc...
PaulaEs
Co kupić na promoc...
I Have Nothing
Edyta Górniak
I Have Nothing
Get Here
Edyta Górniak
Get Here
 Górniak będzie mu...
Edyta Górniak
Górniak będzie mu...




skomentuj:



Wasze komentarze (34): sortuj ↓

Homegirl25-09-07, 20:13, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

chyba zapomniales sie wylogowac hahahaha

DavidOzdoba04-09-07, 00:50, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i w ogole cala grupa bad boys jest fenomenem na polkim rynku tanecznym. J taz mam z tance duzo wspolnego i mam nadzieje, ze kiedys zrobimy razem show.

BAD BOYS RULEZZZZvideo.google.pl/videop...878

DavidOzdoba04-09-07, 00:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

David, swoja wypowiedza pokazales, ze masz facet klase. Jestes moim idolem i prawdziwym facetem.

DavidOzdoba04-09-07, 00:35, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

czesc wszystkimduzo ludzi mysli ze "zryło mi głowę" po Amazonkach,Sextecie itp. Zapewniam ze zawsze byłem szalony i chciałem osiągnąc "coś" w zyciu- robiłem to dla swojej kochanej rodzinki.Pozdrawiam ich!Skonczyłem Politechnikę szczecinską hi hi moze troszkę fartem ale mam dwa tytuły inzyniera.Od kilku lat pracuję jako foto-model i tanczę obecnie w warszawie-mam swoją grupę BadBoys Polish Chippendales.Cwiczyłem wiele sztuk walki-lubiłem poznawac nowe chwyty,bloki i kopniecia ale nie po to zeby komus zrobic kuku ale sam dla siebie(czasami dla samoobrony..)Obecnie zwerbowałem kilku chłopaków i jezdzimy po imprezach dla kobiet- nie wstydzę się o tym mówic bo robimy to bardzo dobrze(tak myslę) chcę zmienic Polski stereotyp goscia który przyjezdzał na np"wieczór panienski" zrobił "kaszankę" i zawijał sięMusicie mi uwierzyc my robimy show taneczne i traktujemy panie jak księzniczki bo kobiety są cudownymi istotami i tego potrzebują ,a nie "twardogłowych"gosci którzy rozbiorą się,dostaną kasę i zawijają się na następną imprezęczasami myśle ze jestem z innej bajki-mam bardzo dobra intuicję i przeszywam ludzi wzrokiem.... czuje dokładnie jacy sa wewnętrznie i czasami bardzo to boli, bo ich zewnetrzna maska jest idealna , a wnetrze paskudne i wyrafinowane...

cala prawda o nich, wspaniali sa

Rose13-07-07, 21:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mop ma na łbie:D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nelly Furtado brunetką!

Babycats05-06-07, 10:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jakoś to tandetą smierdzi ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Alicja Bachleda Curuś nową twarzą Chopard

gość03-06-07, 08:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

czesc wszystkimduzo ludzi mysli ze "zryło mi głowę" po Amazonkach,Sextecie itp. Zapewniam ze zawsze byłem szalony i chciałem osiągnąc "coś" w zyciu- robiłem to dla swojej kochanej rodzinki.Pozdrawiam ich!Skonczyłem Politechnikę szczecinską hi hi moze troszkę fartem ale mam dwa tytuły inzyniera.Od kilku lat pracuję jako foto-model i tanczę obecnie w warszawie-mam swoją grupę BadBoys Polish Chippendales.Cwiczyłem wiele sztuk walki-lubiłem poznawac nowe chwyty,bloki i kopniecia ale nie po to zeby komus zrobic kuku ale sam dla siebie(czasami dla samoobrony..)Obecnie zwerbowałem kilku chłopaków i jezdzimy po imprezach dla kobiet- nie wstydzę się o tym mówic bo robimy to bardzo dobrze(tak myslę) chcę zmienic Polski stereotyp goscia który przyjezdzał na np"wieczór panienski" zrobił "kaszankę" i zawijał sięMusicie mi uwierzyc my robimy show taneczne i traktujemy panie jak księzniczki bo kobiety są cudownymi istotami i tego potrzebują ,a nie "twardogłowych"gosci którzy rozbiorą się,dostaną kasę i zawijają się na następną imprezęczasami myśle ze jestem z innej bajki-mam bardzo dobra intuicję i przeszywam ludzi wzrokiem.... czuje dokładnie jacy sa wewnętrznie i czasami bardzo to boli, bo ich zewnetrzna maska jest idealna , a wnetrze paskudne i wyrafinowane...

gość03-06-07, 08:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

witam witam kochane panie! no cóz moze jestem brzydki i niektóre z Was uwazaja ze sie ponizam pracujac jako tancerz erotyczny , moze wydaje sie Wam ze my musimy to robic bo nie mamy innych mozliwosci-trudno sie mówi i "kocha się dalej..."
Powiem jedynie tyle cudowne POLKI które nie maja kompleksów i patrzac rano w lusterko cieszą sie ze swojego zycia,partnera itd. chodza na nasze pokazy ,szaleją i rozumieja ze to tylko praca a zycie osobiste to inna sprawa .Przesyłamy buziaki www.badboys.pl
dawid i BadBoys

rhcp25-05-07, 19:55, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"Jak nie siedzi na internecie ciężko pracuje" ---> dobre xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy album Frusciante.

Cherbett25-05-07, 15:58, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zapaszać striptizetrów do tv..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

dziubkowa25-05-07, 11:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

on jest brzydki

gość25-05-07, 10:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

I co w tym niby fajnego że taki pokraka Dawidek pokręci tyłkiem?

gość25-05-07, 10:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja widziałam lepszych przecież oni są beznadziejni w porównaniu do niektórych

Kerrea25-05-07, 09:54, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

On jest totalnie obleśny... Jak jakiejkolwiek pannie może się podobać?! ;|

tagaola25-05-07, 01:24, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No cóż... Propo tańca, to jak tanczylem na szkolnych akademiach....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Pierwszy półfinał Eurowizji.

gość24-05-07, 21:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fuuuuuuu, dla mnie to wyglada smiesznie a zarazem oblesnie fuuuuuuu.....

gość24-05-07, 20:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jaki zgon z tego ich tańca:D

Babie24-05-07, 20:57, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czapcia :*:* :D24-05-07, 20:25 zobacz moje komentarze i profil
żałosny zresztą tak samo jak Wiśniewski i Herbuś...


Zgadzam sie z Toba:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Blade czy ciemne???

plastic_fantastic24-05-07, 20:55, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie chce go nawet a darmo zby mi tanczyl, a nawet jakby doplacil. Burak pierwszej klasy. Do Wiśni pasuje jak ulal!

gość24-05-07, 20:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

najbardziej to na tym filmiku nie teges jest Dawida pokazanie sie jest w glupkowatych minkach z jezykiem Dawida
jakby on byl naturalny to jeszcze pol biedy
a tu mysli ze jest jakies super men błehehe
tak to odczuwam sory

Czapcia :*:* :D24-05-07, 20:25, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

żałosny zresztą tak samo jak Wiśniewski i Herbuś...

ZLA IWETA24-05-07, 20:25, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A Ozdoba to zwykly prostak, wlasnie tylko tyle mozna sie po nim spodziewac. DNO

ZLA IWETA24-05-07, 20:24, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Cichopek mnie cycorami zaatakowala.

gość24-05-07, 20:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zalosny facet ,wrzuca swoje stare filmy nagrane z herbus liczac na to,ze sie wylansuje,a prawda jest taka,ze wszyscy sie z Niego smieja :)

olciar24-05-07, 20:17, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jakie ciacha :D

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida