piątek 25-05-07, czytany: 8395 razy, autor: Playa Barbie

Paris Hilton je loda

Po prostu foto tygodnia!

Paris HiltonParis Hilton / © Marvix Photo
Wiecie, że w przypadku osoby, która kojarzy się przede wszystkim z rozpasaniem seksualnym, publiczne jedzenie loda zawsze przywoływać będzie erotyczne skojarzenia. Smacznego Paris!



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton




skomentuj:



Wasze komentarze (69): sortuj ↓

Mithra09-05-09, 19:30, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Cola, 15-03-08, 19:49 napisał(a):

Jak naciska, skubana...



po tylu latach ma już wprawę ;D

gość20-03-08, 11:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hiykevncg ncjdtp vqjz gflcj fdvhpez zuya lcpwz

Cola15-03-08, 19:49, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak naciska, skubana...

gość09-06-07, 19:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

tez chce zeby mi produkowali lody pod kolor koszulek

Jessica09-06-07, 09:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kto ma skojarzenia ten ma..ja tam nic nie widze..nawet loda nie mozna zjesc?

Pepsi04-06-07, 18:10, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Biedna Paris. Nawet loda zjeść nie może...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gosia Andrzejewicz i Tokio Hotel?

gość30-05-07, 19:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hexe27-05-07, 23:09 zobacz moje komentarze i profil
Pariz_Hilton26-05-07, 12:20 zobacz moje komentarze i profil
Paris! To nie penis! Nie musisz tak cisnąć ....

hehehe.... Dobre:)

rozpuszczone wstrętne dziewuszyska, to wam w głowach tylko penisy. Co wam Paris zlego zrobiła, że tak wulgarnie sie wypowiadacie?

emma21330-05-07, 14:10, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dobre. moze trenuje??

gość29-05-07, 13:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

buahahaha..... ale mi to plotka,.... jakby loda nie mozna bylo zjesc.....

monroe28-05-07, 12:31, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

boże tak łapczywie je tego loda jakby sie głodziła przez tydzien...zreszta kto wie??albo boi sie ze zapomni jak one smakuja jak bedzie juz za kratkami:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Hexe27-05-07, 23:09, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pariz_Hilton26-05-07, 12:20 zobacz moje komentarze i profil
Paris! To nie penis! Nie musisz tak cisnąć ....

hehehe.... Dobre:)

gość27-05-07, 18:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ludzie!! czy wyście poszaleli? No i co z tego że je loda?? za mądra to ona nie jest zgoda, i jej wszechobecność działa na nerwy. Ale przecież wszechobecna jest głownie przez takie durne stronki jak wasza!!NIe mam nic przeciwko plotkom...ale...plotka plotce nie równa, bzdury wypisujecie i tyle...

gość27-05-07, 18:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie macie, lepszych tematów? Bo to robi się już żałosne!

Peyton27-05-07, 15:32, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hehe....nic dziwnego,ze to się od razu zn ia kojarzy,bo ona tylko chyba do tego sie nadaje:P

andzik_27-05-07, 14:40, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wam sie to nie zdarzylo? chyba kazdy je ~ice - cream~ jak mu goraco

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Mieszko życzy.

kitty199427-05-07, 11:45, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ojejku wyszła tylko zjeść loda a wy już sie czepiacie ;/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Lil Mama & Britnej

Cherbett27-05-07, 01:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

faktycznie foto tygodnia... ;d

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

yak26-05-07, 23:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wy celowo nie dostrzegacie błyskotliwego i uszczypliwego komentarza?

gość26-05-07, 22:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja cieeeee, co za sensacja !!!!!!!!

Paris Hilton26-05-07, 22:13, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie rozumiem tego. Z czego wy sie smiejecie, z tego ze laska je loda?! kazdy je czasami na ulicy. "Sylka" a ty naprawde jestes glupia =/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Czy Jessica Alba powala ?

sylka26-05-07, 19:23, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

O ja nie mogę, ona je loda!! :O :O :/ Już nie można sobie rożka czy czego tam jeść bo zaraz się wszystkim z jednym to kojarzy. Śmieszni jesteście. ;/

gość26-05-07, 18:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przeciez to jest juz szczyt! Dziewczyna nie moze jesc loda w publicznym miejscu!? Ja to bym najchetniej udusil goscia co wymyslil ''loda w innym znaczeniu'' przez to ludzie sie dziwnie czuja. Np. jak sie pytam kolegow ''moze pojdzimy na lody'' to oni sie smieja. No i wogle czlowiek niekomfortowo sie czuje.....

dorota-8926-05-07, 18:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Sami robicie sensacje i więcej szumu niż to wszystko warte.

A głodnemu chleb na myśli...

gość26-05-07, 18:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

o ja loda je !!!!!! kurcze ale sensacja

pynky_i_mooosk26-05-07, 17:47, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie przesadzacie??? to zwykly lod, robicie furore z byle g**** ze sie tak nieladnie wyraze a potem dziwota ze paris taka popularna chociaz nic nie robi;/

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida