środa 30-05-07, czytany: 3469 razy, autor: Playa Barbie

Wybrano współwięźniarkę Paris!

Czyli jednak nie będzie sama.

Paris HiltonParis Hilton / © Mavrix Photo
Oczywiście świat początkowo obiegły plotki, że dziedziczka będzie w celi sama, ale TMZ donosi inaczej.

Starano się wybrać kobietę, która nie będzie mogła ubić na tym towarzystwie interesu.

Specjalną uwagą otoczono również pracowników zakładu - żaden z nich nie może mieć przy sobie aparatów fotograficznych, komórek z aparatem i tym podobnych gadżetów.

Dzisiaj rano wypatrzono Paris Hilton wychodzącą ze studia nagraniowego. A gdzie jej malowane, gliniane wazoniki?



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton




skomentuj:



Wasze komentarze (28): sortuj ↓

lindsay31-05-07, 20:30, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

paris oj paris i po co ci to było trzeba było siedzic grzecznie w domq

wow!31-05-07, 15:08, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

już widzę jak robili w więzieniu casting na współwięźniarkę paris;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Boysbandy

gość31-05-07, 14:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

taka gadaja o tym wiezieniu ale cos wsadzic jej nie moga...!!!

Babie31-05-07, 14:09, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mysle, ze bedzie siedziec z babka, ktora ma tam dozywocie, bo ta nigdy nie wyjdzie i nie skorzysta na tym towarzystwie :D

Dobre:))))

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Blade czy ciemne???

gość31-05-07, 13:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mysle, ze bedzie siedziec z babka, ktora ma tam dozywocie, bo ta nigdy nie wyjdzie i nie skorzysta na tym towarzystwie :D

dzasta8831-05-07, 12:15, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No to na pewno będzie musiała być masażystka, fryzjerka albo makijażystka. Ciekawa jestem czy może zrobili casting na najlepsza więżniarke dla Paris

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Sławne duety na żywo!! cz. 2

superp31-05-07, 11:44, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

oj Parysz zbijesz na tym wszystkim kase, napiszesz jakas ksiazke i po problemie:P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Ogólna harmonia- to jej cel!

blackie31-05-07, 10:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

z tamtej plyty bardzo mi sie piosenka jealousy podobala :) az sie sama sobie dziwie :)

wonderwomen31-05-07, 10:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nagrywa nowa płyte? Fajnie tamta była całkiem spoko. A co do tej wi.ęźniarki to mam nadzieje że będzie normalna.

moim31-05-07, 10:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

tak czy tak specjalne traktowanie ma wliczone w koszty tego luksusowego hotelu jakim jest wiezienie

Cherbett31-05-07, 09:59, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ze studia nagraniowego?!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

Annica31-05-07, 09:33, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Babycats, oj, ja mam wrażenie, że jak pójdzie do więzienia to dopiero się zacznie... Będą opisywać jej każdy dzień ;/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy teledysk Shakiry już jutro!

Babycats31-05-07, 09:31, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zgadzam się z Monroe, niech już sobie idzie i koniec tego zamieszania HURRA

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Alicja Bachleda Curuś nową twarzą Chopard

monroe31-05-07, 08:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kurcze kiedy ona w koncu pojdzie do tego wiezienia juz tylko sie o tym gada i nic nie robi

kim31-05-07, 08:44, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hehe moze znajdzie nowa przyjaciolke:P

gość31-05-07, 07:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"A gdzie jej malowane, gliniane wazoniki?"
DOBRE :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p

Czapcia :*:* :D31-05-07, 05:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hehe zonk. którego ona idzie gibać?? mi sie wydaje że 4 czerwca ale własnie nie jestem pewna...

patrycjajoker31-05-07, 01:13, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 


widać chodzenie z biblią niewiele pomogło:)

tagaola31-05-07, 00:45, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jupii!!! Paris nagrywa płytę... Super:)))

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Pierwszy półfinał Eurowizji.

Kotek w Butkach30-05-07, 23:13, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pewnie i tak jakieś fotki jej zrobią, mam nadzieję :D
no no no donnie darko się już gwiazdą stała :D


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

gość30-05-07, 22:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawe czy bedzie w celi z kudłatym?
tym z killera!

gość30-05-07, 22:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość30-05-07, 22:33
ta laska ma wielkie szczescie;p nie jedna dziewczyna dalaby sie pokroic za cos takiego ;p xD

Donnie Darko napewno;p

gość30-05-07, 22:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ta laska ma wielkie szczescie;p nie jedna dziewczyna dalaby sie pokroic za cos takiego ;p xD

gość30-05-07, 22:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

♥ wiec jednak bedzie siedziec. Donnie Darko tylko nie podcinaj sobie zyl! Wyjdzie i znow bedziesz sie jarac jej widokiem

gość30-05-07, 22:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kórego ona tam pójdzie..... jezu o czym brukowce teraz beda pisac, masakra

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida