środa 06-06-07, czytany: 3866 razy, autor: Playa Barbie

Gisele Bundchen przeciwko Kościołowi

"Pokażcie mi dzisiaj niezamężną dziewicę!"

Gisele BundchenGisele Bundchen / Harper's Bazaar
Supermodelka Gisele Bundchen (zobacz tapety) przyłączyła się do debaty na temat kontroli urodzeń i zwyczajów seksualnych w Brazylii.

- Sprzeciw Kościoła wobec stosowania prezerwatyw jest niedorzeczny. Kobiety powinny mieć też prawo do aborcji - stwierdziła. - Jeżeli nie czuje się finansowo czy emocjonalnie zdolna do wychowywania dziecka, dlaczego miałaby rodzić?

Jej głos ma spore znaczenie w kraju, z którego pochodzi. Mnóstwo dziewczyn upatruje w niej swoją idolkę.

Jej opinia pojawiła się po tym, jak Papież Benedykt XVI odwiedził Brazylię w zeszłym miesiącu. Stwierdził wówczas, że aborcja i antykoncepcja przyczyniają się do upadku instytucji małżeństwa.

- Te prawa Kościół ustanowił dawno temu, kiedy kobieta aż do ślubu miała być dziewicą - powiedziała Gisele w wywiadzie dla gazety Folha de S.Paulo. - Pokażcie mi dzisiaj niezamężną dziewicę!



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Alesssandra i Gise...
Alesssandra i Gise...
miranda/gisele
miranda/gisele
Gisele, Natalia & ...
Gisele, Natalia & ...
Gisele Bundchen
Gisele Bundchen




skomentuj:



Wasze komentarze (165): sortuj ↓

gość22-06-10, 14:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

antykoncepcja owszem, ale aborcja broń boże, jeżeli nie czuje się emocjonalnie na siłach bądź po prostu nie stać na wychowanie dziecka to zawsze istnieje adopcja

gość23-08-07, 13:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja bym jeszcze dodala, ze to bylo wtedy, kiedy dziewczyny hajtaly sie w wieku 13, 14 lat ;) jak chociazby nasza krolowa Jadwisia

gość23-08-07, 10:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ratuj życie...

Slodka_Ambrozja23-08-07, 08:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Moim zdaniem aborcja=morderstwo bo przeciez to co rosnie w kobiecie to jest dziecko a nie "kosmita" na kozaczku kiedys byl nawet artykul tylko nie paietam z jaka gwazda ktora byla pzreciwko aborcji i byly zdjecia z metodami usuwania ciaz. Ale co do antykoncepcji to uwazam ze kazdy ma prawo sie wlasnie zabespieczyc zeby potem nie mordowac tych malenstw. Takie jest moje zdanie.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Eva Longoria w ciąży?

gość23-08-07, 02:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mohery? Co to za ciemnogród rzuca wyzwiskami? Reszta ma rację oczywiście. Aborcji NIE, stanowcze nie. Jak się cos nie podoba to niech sobie kobietki jajniki podwiążą i po kłopocie. Antykoncepcja tez istnieje;] nie wiem, czy zauwazyliście wy ludzie XXI wieku. Co prawda metoda nie działająca na 100% ale zawsze cos;] I tak najlepsza antykoncepcja to szklanka zimnej wody. Takie gadanie, ze nie chce dziecka wychowywać itd. Jest co najmniej szczeniackie i nie mogę pojąć jak dorosłe wykształcone kobiety mogą mówić takie żałosne rzeczy typu, że mogą robić sobie ze swoim ciałem co chcą i wolność dla brzuchów!:/ Dziecko to nie brzuch, ani rzadna część ciała "nowocześni" i wykształceni powinni o tym wiedzieć. Oczywiście zgadzam się z Paris i innymi, którzy mówią także NIE temu morderstwu. A jeszcze jedno, żeby mnie ktoś nie przekrzyczał przypadkiem;] żeby było jasne: zygota to CZłOWIEK we wczesnym stadium swojego rozwoju, uwierzcie, że z tej zygoty nie wyrośnie ani słoń ani żyrafa;] Tylko CZłOWIEK!

Paris11-06-07, 11:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość09-06-07, 13:09 ---> Po pierwsze - z tym moherowym beretem to chyba naprawdę nie rozumiesz o co chodzi... bo ja nie jestem "kompletnie zaślepioną konserwatywnym bełkotem idiotą" czy też "głupiutką Paris" i nie życzę sobie, żebyś mnie obrażał za przekonania. Po drugie - WYBÓR się ma zanim zajdzie się w ciążę. Jeżeli ktoś uważa się za tak dorosłego, że rozpoczyna uprawianie seksu, to niech liczy się z konsekwencjami albo przynajmniej zabezpiecza! Dziecko nie powinno być kwestią wyboru po jego poczęciu tylko zanim to się ewentualnie wydarzy (czy według Ciebie to bełkot moherowego beretu???). Po za tym - "wedgług ciebie kobieta powinna wyciać sobie macicę i ją oddać "bo jej nie chce" ????? --- Bez komentarza...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

gość09-06-07, 23:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja pier**l*:/ co za "postepowy" debil/debilka:/ zal za dup* sciska;d a moze dziecko tez ma WYBOR, co madralino? bo jak inaczej nazwiesz to "COS" w brzuchu kobiety?;/ moze jak ktos tu juz powiedzial- kosmita? zalosny/a jestes. to, ze ktos ma INNE, powtarzam INNE zdanie niz TY, nie musi oznaczac, ze jest jakims "moherowym beretem":/ moze wymysl cos innego, co? malo kretaywny/a jestes. mam nadzieje, ze kiedys sie przekonasz o nieprawidlowosci Twoich "pogladow":| powodzenia:]

Scarlett09-06-07, 14:35, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zarówno do Paris (wiem, co miałaś na myśli, to była z mojej strony jedynie dywagacja :) jak i do monroe oraz gościa 13:09 (zauważ, że Paris mimo odmiennych poglądów Ciebie nie obraża, a Ty ją owszem...) kieruję zaproszenie do lektury newsa www.kozaczek.pl/plotka...697

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: GWIAZDY W WASZYCH OCZACH…INTERAKTYWNIE :) WYNIKI

gość09-06-07, 13:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nazwnamie kogoś moherem moja droga głupiutka Paris to oznaka, że masię tego kogoś za kompletniw zaślepionego konserwatywnych bełkotem idiote, druga sprawa (aborcja) mylisz się co do stwierdzenia, że jeśli nie chce to odda. Co to w ogóle za pomysł. Po raz kolejny powtarzam: TU CHODZI O POSIADANIE WYBORU, czy chcę dziecko (nie wychowywać ale URODZIĆ, wedgług ciebie kobieta powinna wyciać sobie macicę i ją oddać "bo jej nie chce". brakiem zrozumienia tematu to akurat ty się tutaj popisujesz, ponieważ nie znasz podstawowych zagadnień dotycz acych tak drażliwego tematu. Jeśli chcesz mieć dziecko to je sobie rób, wychowuj i żyj szczęśliwie,ale nie odbieraj wyboru innym kobietom, które mają inne podejście do życia niż ty. rozumiesz teraz?

monroe08-06-07, 23:27, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie mam na ten temat zdania

Paris08-06-07, 20:10, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość08-06-07, 18:38 ---> Gdybyś dokładnie czytał/ała - jak się dobrze zabezpieczasz to nie ma czego usuwać! A jak dziecka nie chcesz to prawie zawsze znajdziesz rodzinę, która chce adoptować noworodka. Poza tym - kobiety bardzo często tuż po urodzeniu dziecka zmieniają zdanie co do jego oddania bo automatycznie się w nim zakoch*ją. Ale o tym już się głośno nie mówi.

A co do tych moherów... brak słów. Dla mnie to jest prostackie i kpi z uczuć innych. Poza tym nazywanie kogoś moherem tylko dlatego, że broni życia i jest przeciwnikiem aborcji to brak zrozumienia tematu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

gość08-06-07, 18:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

oj czegoś tu ktoś nie rozumie. w sprawie na temat aborcji nie chodzi o zabijanie ale o WYBÓR, wybór kobiet które NIE MUSZĄ jeśli nie czują się na siłach urodzić, wychowywać i udręczać sie z takim niechcianym dzieckiem do końca życia. sorki mohery ale zrozumcie najpierw czym jest wolna wola, a potem wdawajcie się w dyskusje na takie tematy. jestem absolutnie za aborcja jako możliwością wyboru. zezwolenie na aborcję nei równa się jej wykonaniu. podejrzewam ze wiele kobiet by tego nie zrobilo ze wzgledów moralnych, ale to ze mają taki wybór jest bardzo ważne. zrozumiano? prawo do ochrony życia? co za bzdura. raczej zmarnowanie życia przynajmniej dwóm istotom, obojgu rodzicom (a w wiekszości wypadków tylko matce) oraz dziecku. co to za 'ochrona" zycia? nie bedę tutaj jescze mieszać w to religijnych, moralnych, politycznych czy też społecznych aspektów bo większośc i tak tego nie zrozumie,
pozdrowienia

Paris08-06-07, 17:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Scarlett08-06-07, 15:47 ---> Użyłam tego w innym kontekście. Ale tak swoją drogą istnieje filozofia (chora zresztą) która mówi, że człowiek tuż po urodzeniu nie jest jeszcze człowiekiem... To tylko tak dla ciekawostki :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

Scarlett08-06-07, 15:47, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Paris07-06-07, 23:06 -> wiesz, Paris, gdyby tak rozumować, to należałoby uznać, że wielu ludzi uważa, że dziecko po narodzeniu również można zabić, bo nic nie rozumie, a to już naprawdę przyprawiające o dreszcze stwierdzenie.

pynky_i_mooosk07-06-07, 23:18 --> niestety, wielu ludzi właśnie nie ma wiedzy, a jedynie powtarza zasłyszane w telewizji hasła, bezmyślne, aby udawać obytych z ważnymi tematami. Smutne, ale prawdziwe. Z resztą powiedz: czy tak często w telewizji ktoś wyjaśnia, czym jest aborcja? Tak naprawdę, to słyszy się głównie o kłótni związanej z tym tematem, a nie o samym sednie problemu... Zaś programy pokazujące fakty, spotkania z kobietami, które ciążę usunęły i wypowiadając się na temat swojego życia i stanu psychicznego całe lata po aborcji są emitowane w porach o bardzo niskiej oglądalności.

gość08-06-07, 12:22 --> dla mnie jesteś klasycznym przykładem osoby powtarzającej zasłyszane w telewizji hasełka. Powiedzieć, że księża są zakłamani, to tak samo jak powiedzieć, że wszyscy prawnicy są zakłamani, że wszystkie aktorki są głupie i że wszyscy bruneci są przystojni... Generalizacja nie jest dobrą bazą dla poglądów. Poza tym najchętniej adoptowane są właśnie niemowlęta i dziecko świeżo po urodzeniu oddane do adopcji ma sporą szansę na
znalezienie kochającej rodziny. Tak się przy okazji składa, że znam kobietę, która pod dużą presją partnera i sytuacji finansowej poddała się aborcji i do tej pory wciąż tego żałuje i budzi się po nocach.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: GWIAZDY W WASZYCH OCZACH…INTERAKTYWNIE :) WYNIKI

gość08-06-07, 14:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

antykoncepcja- tak, aborcja- nie. i jesli ktos jest za aborcja- nie jest czlowiek, jest jakas pelzajaca gnida, ktora nalezy zdeptac;p a tak na serio. nie mowcie tak dla aborcji, jesli same/sami (co sie nigdy nie zdarzy) przez to nie przejdziecie! bo nikt, kto dokonal aborcji, nie moze zyc pozniej spokojnie przez cale zycie! wszyscy jestescie tacy madrzy, bo nie wiecie, co potem sie czuje. juz nie mowiac o tym, ze sie WLASNE dziecko zabilo... ciekawe, czy jedna z Was, albo druga po dokaniu aborcji powiedziala za kilka lat, ze to byla taka super decyzja i nie zaluje tego:/ i jeszcze bezczelnie dodala, ze zrobila to dla dobra wlasnego dziecka, zeby nie cierpialo na tym swiecie z braku jakichkolwiek rzeczy:/ zenujace:/

Paris08-06-07, 13:14, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość08-06-07, 12:22 ---> Ty chyba sobie kpisz! Po pierwsze - kto Ci powiedział, że moja opinia na temat aborcji została wyrobiona pod wpływem księży? Po drugie - skąd wiesz, co robię dla dzieci? A po trzecie - idę o zakład, że sam nie kiwniesz palcem w kierunku poprawy ich bytu w domach dziecka, więc zarzucając cokolwiek nam sam jesteś hipokrytą.

Ja średnio trzy - cztery razy do roku robię przegląd szafy i wszystko co jest mi niepotrzebne oddaję właśnie biednym dzieciom. Na tyle na ile mogę udzielam się charytatywnie. Chodzę do kościoła ale nie popieram wszystkiego, co mówią księża. Jestem stuprocentową zwolenniczką antykoncepcji i równie zdeklarowaną przeciwniczką aborcji bo uważam to za mord na dziecku.

Mam zatem pełne prawo, żeby tu i teraz krzyczeć, że aborcja jest zła a ja robię wszystko, żeby pomóc tym dzieciom, których matki były na tyle mądre, żeby nie usuwać swojego dziecka. I nie widzę w sobie cienia hipokryzji!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

gość08-06-07, 12:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

słuchajcie dalej zakłamanych księzy , nie pozwalacie na aborcję, ale pozwalacie na gwałcenie dzieci w domach dziecka , bo nikt z was grosza na nie nie da i nie pójdzie żadnego z nich odwiedzić, a narzucacie innym co mają robić , hipokryci

Paris07-06-07, 23:23, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość07-06-07, 23:22 ---> To ja byłam :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

gość07-06-07, 23:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pynky_i_mooosk07-06-07, 23:18 ---> Prawo jeszcze zezwala na aborcję gdy istnieje realne zagrożenie dla zdrowia lub życia matki. I z tym też się zgadzam. Chociaż co do gwałtu to też mam mieszane uczucia... W końcu dziecko niczemu nie zawiniło...

pynky_i_mooosk07-06-07, 23:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no tak Scarlett, w sumie madrze mowisz,ale uwazam, ze jesli czlowiek wypowiada sie na jakis temat to wczesniej poznal jego istote ( a juz komletnie nie wyobrazam sobie, ze kobieta dokonujaca aborcji nie wie na co sie decyduje i na czym polega to polega, przeciez ostatnio tak duzo sie o tym mowi) i niestety czasami nawet zdjecia nie robia na ludziach zadnego wrazenia, przykre to ale niekiedy prawdziwe
ciesze sie, ze istnieja ludzie tacy jak ty, ktorzy maja jeszcze olej w glowie (trzymaja sie mnie dzisiaj jakies kretynskie haselka;]) szczegolnie ostatnio bowiem odnosilam bardzo czesto wrazenie, ze teraz wszyscy sa pseudo tolerancyjni i zaakceptuja wszystko byle tylko nie wyjsc na zasciankowych burakow
a jesli chodzi o legalizacje aborcji to wydaje mi sie, ze prawo, ktore obowiazuje obecnie, czyli mozliwosc dokonanie aborcji tylko w wypadku stwierdzonej choroby plodu lub dokonania gwaltu na potencjalnej matce jest dobrym rozwiazaniem, legalizacja nie bylaby dobrym posunieciem ale smutna prawda jest taka, ze jesli ktos chce dokonac aborcji nie ma najmniejszych przeszkod by tego dokonac, kiedys ogladalam romowy w toku na ten temat i kobieta, ktora usunela ciaze powiedziala, ze znalazla ogloszenie w gazecie;/ rece mozna zalamac, jesli ludzie sami nie zrozumieja co tak naprawde robia, kwestia legalizacji aborcji nie bedzie miala zadnego znaczenia, ale zgadzam sie z Toba w kwestii, ze naglosnienie problemu duzo da, pokazanie samego procesu tego "zabiegu" rzeczywiscie robi wrazenie na ludziach, przynajmniej na mnie zrobilo
spadam juz dzisiaj, milo sie gada z fajnymi ludzmi, pozdrawiam serdecznie

Paris07-06-07, 23:06, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Scarlett07-06-07, 22:57 ---> Tylko jest jeszcze jeden problem - niektórzy ludzie uważają, że człowiek staje się człowiekiem dopiero wtedy, kiedy zaczyna rozumieć otaczający go świat. A to się staje już po urodzeniu. I to długo po urodzeniu. Więc "to coś" co rośnie w brzuchu to tylko mały kosmita, który sam nie wie kim jest... I co dziwne, takich ludzi jest dużo. Niektóre kobiety chcą usuwać ciążę nawet w okolicach 7 m-ca...

Ale zgadzam się co do przedstawiania aborcji w mediach. Gdyby ludzie tak naprawdę wiedzieli co to jest to nie decydowali by się tak pochopnie na usuwanie "płodu"...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

Scarlett07-06-07, 22:57, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Do pynky_i_mooosk
Poniższy komentarz był mój :)
pozdrawiam

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: GWIAZDY W WASZYCH OCZACH…INTERAKTYWNIE :) WYNIKI

gość07-06-07, 22:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wiesz, właśnie tu się z Tobą nie zgadzam.
Nie sądzę, aby uznanie aborcji za morderstwo było jedynie poglądem ludzi wierzących.
Mam raczej wrażenie, że niewiele osób tak głośno krzyczących, że mają prawo do aborcji i robienia ze swoim ciałem, co chcą, zdaje sobie sprawę, że wewnątrz nich naprawdę rośnie mały człowiek, a nie jakaś zbitka komórek, która dopiero po np. 6 mcach staje sie dzieckiem w łonie.
Zbyt dużo osób nigdy nie widziało takich zdjęć i po prostu nie wie, o czym mówi, mówiąc o aborcji.
Nikt zdrowy na umyśle nie powie, że morderstwo jest wyłączną sprawą sumienia mordercy... i wierzę na tyle w rodzaj ludzki, by wierzyć, że niezależnie od poglądów religijnych człowiek postawiony przed dowodami na to, czym w rzeczywistości jest aborcja, również zacznie ją postrzegać jako morderstwo, gdyż takie są fakty. A przecież nikt nie uzna za nawoływanie do legalizacji morderstw za słuszne.
W naszej telewizji niestety aborcję przedstawia się jako jakich teoretyczny spór między wierzącymi a niewierzącymi, zatracając zupełnie fakty, które mogłyby mówić same za siebie... gdyby tylko odpowiednio je naświetlono i nagłośniono, bo tak naprawdę zdjęcia mówią same za siebie i w tej kwestii są warte więcej niż 1000 słów, nie zostawiając żadnych wątpliwości.

Paris07-06-07, 22:50, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pynky_i_mooosk07-06-07, 22:24 ---> W sumie to racja - nikogo nie można do niczego zmusić... Szkoda tylko, że niektórzy nie rozumieją problemu...


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

pynky_i_mooosk07-06-07, 22:27, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a co do komentarzy to rzeczywiscie czasami mozna sie niezle wkurzyc, szczegolnie jak sie czlowiek wypoci nad pieknym komentem i wszystko ucina oprocz cytatu;]

strony
1 2 3 4 5 6 7
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida