czwartek 07-06-07, czytany: 10025 razy, autor: Beverly Pills

Nowy singiel Dody w całości

Posłuchajcie 'Katharsis'.

DodaDoda / CKM
Dziękujemy czytelnikowi za dane. Już dziś możecie usłyszeć całość najnowszego singla Dody Katharsis. Miał on swoją premierę wczoraj w radiu RMF FM. Tak pisze piosenkarka na swojej oficjalnej stronie:

Wczoraj odbyła się WIELKA premiera pierwszego singla DODY wiemy, że posłuchało go 7 milionów ludzi. WOW! A już jutro pierwszy występ. Doda otworzy tegoroczny festiwal TOP TRENDY 2007. Wykona dwie piosenki - "Szansa" i poraz pierwszy zaprezentuje nowy singiel "Katharsis".

Trzymajcie kciuki!


Piosenka dostępna po kliknięciu tutaj, odłuchać możecie ją także odsłuchać tu.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda




skomentuj:



Wasze komentarze (115): sortuj ↓

gość10-01-10, 12:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nikt nie może sama se przeslij debilko

gość02-08-07, 16:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czy ktos moze mi przeslac e-mailem ta piosenke? kasiamisia18@go2.pl Dzieki

KoRcIa06-07-07, 19:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mnie sie podoba;D

gość26-06-07, 16:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie jest taka zła.. choć wolalabym te ostrzejsze kawałki bo te nie bardzo do niej pasują... tylko byle nie w stylu sznsy bo szybko sie przesłuch*je

Haidi18-06-07, 23:38, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

suuuuuuuuuuuuuuuper :)

gość14-06-07, 21:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

taka srednia piosenka moze byc nawet..

gość11-06-07, 20:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ekstra piosenka!!!

Cherbett10-06-07, 18:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to raczej na hit się nie nadaje, piosenka jakich duzo...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

gość09-06-07, 19:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

bardzo dobra piosenka, mądry tekst, obrazujący sytuacje w jakiej sie znalazla piosenkarka, mocne brzmienie, jak i wielki glos,czyste gorki, zadkosc polskim show-bisnesie, podziwiam, :) co do pani spiewajacej gratuluje, ze szybko sie pozbierala, w skali 1-10 moja ocena, 9.5 GRATULUJE :) i pozdrawiam

andzik_09-06-07, 19:03, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

w końcu wzieła sie za coś porządnego

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Mieszko życzy.

Shine09-06-07, 10:59, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no supper...

monroe08-06-07, 23:11, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajna pioseneczka

gość08-06-07, 16:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość08-06-07, 13:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no i piosenka wogóle do mnie nie przemawia;/ szansa była dużo lepsza

gość08-06-07, 13:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zauwazyliście,że gdy doda miała wypadek (z kręgosłupem) to od razu pojawiła się piosenka Szansa,którą podobno doda napisała w związku z tym wypadkiem... teraz rozwód z radziem i znowu piosenka.... CHWYTY REKLAMOWE:/

black_panther08-06-07, 11:58, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak na Dodę to utworek niezly , nie ma glupawych tekstów w typie "faaaajna dżaga z ciebie jeeeeeest", ładnie ładnie..po za tym tekst porusza bardziej bo wiadomo o co chodzi i jest osobisty ;)

gość08-06-07, 11:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie jest zła ta piosenka, a tekst w sumie chyba najlepszy jak dotąd, niepowalający, ale jak sama mówiła u Kuby Wojewodzkiego, nie jest tekściarą, ale pisze sama. A ciekawe czy ktos z was napisalby chociaz zwrotke czegokolwiek;] Troche obiektywizmu ludzie, a nie jak gnoic to gnoic. A co do muzyki to mam nadzieje, ze bedzie lepiej niz z Lubertem, ktory robil taką komerche ze szok, wystarczy porownac z 1 plyta, ktora widocznie nie sprzedala sie, wiec trzeba bylo cos zmienic, chociaz było ostro, ale to niemodne teraz;] No a skoro ten gitarzysta Dody gral kiedys z IRĄ, to moze tak nie odskoczy. A tak w ogole to jeszcze zycze wszystkim tu piszacym takiego ilorazu inteligencji jaki ma Doda, wiekszosc z was to kompletni ignoranci: gó**o wiecie a piszcie :|

gość08-06-07, 11:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Utworek jest śliczny, wyraża prawdziwe uczucia jakie zrodziły się w sercu Dody po tym przykrym dla niej wydarzeniu. Wpada w ucho i ma w sobie TO coś.

gość07-06-07, 23:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

takie ospale te pisoenki i bez polotu:/ zupelnie nie w stylu dody:/

gość07-06-07, 23:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

podklad muzyczny jest fajny glos doda tez ma niczego sobie tylko te slowa bezsensu

gość07-06-07, 23:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

K****,co za gówniasty link!!!!Nie działa!!!!Moze mi ktos powiedziec czemu????!!!!

TreasureGirl07-06-07, 22:59, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A słyszeliście może Piosenkę dla R.? Mnie rozczula bardzo, lubię Dodę w balladach:) Jak nie słyszeliście to polecam www.youtube.com/watch?...sko

gość07-06-07, 22:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zajebista piosenka!!!Słyszałam w radiu...Link mi nie dziala!!!!Czemu??????????????????????????????????????????

TreasureGirl07-06-07, 22:56, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Średnie to jakieś ale może musi sie osłuchać.

Paris07-06-07, 22:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

W porównaniu do innych piosenek Dody to ta trochę nędznie wypada...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

strony
1 2 3 4 5
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida