piątek 08-06-07, czytany: 3885 razy, autor: Chiccariya

A jednak Paris do paki!

Z OSTATNIEJ CHWILI: Sędzia podjął decyzję.

Paris HiltonParis Hilton /


Okazuje się, że nie tak łatwo zostać na wolności. Paris Hilton decyzją sędziego ma wrócić do więzienia.

Problemy zdrowotne nie są powodem do odwlekania kary. Gdy ogłoszono decyzję Paris krzyczała "Mamo, mamo, mamo". Podobno z sali wynieśli ją skutą policjanci.

Hiltonówna prosto z sądu zostanie przewieziona do więzienia w Lynwood. Nie ma mowy o kolejnych godzinach z rodziną. Ma tam spędzić 45 dni, a nie jak później ustalono 23.

Rodzice "amerykańskiej księżniczki" złożyli już ponowną apelację. Chcą, aby została rozpatrzona jeszcze dziś, a najpóźniej w poniedziałek. Cóż, chcieć to zawsze można.

Prokurator Rocky Delgadillo wydał oświadczenie Ta decyzja pokazuje, że nikt, nie ważne jak bogaty czy potężny, nie stoi ponad prawem. Dzisiaj zwyciężyła sprawiedliwość.

Paris Hilton weekend ma rzekomo spędzić w szpitalnym skrzydle więzienia.

A oto szkic przedstawiający Paris na sali sądowej oraz orzeczenie sędziego- strona 1 i 2.

Hilton zabrana przez policjantów:



Paris żegna się z rodziną:




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton




skomentuj:



Wasze komentarze (150): sortuj ↓

biedroneczka15-06-07, 22:04, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

sama tego chciala to ma

Mala_Mi12-06-07, 22:43, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jakos nie bylo jej do lez i do mamusi kiedy wsiadala nacpana za kierownice.

gość12-06-07, 18:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ojojoj Parisia się popłakała zaraz padnę.

gość12-06-07, 17:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie lubie jej
taka 'ksiezniczka'
ale az tak zle jej nie zyczylam

gość12-06-07, 13:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

poplakała się jak... dziecko z przedszkola

gość11-06-07, 12:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dobrze jej tak! ksieZniczka idzie do puszki. super

gość10-06-07, 22:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zejścia na puche to ja nie zycze nawet jej. a wyście w dupie byli i gó**oście widzieli.

Czapcia :*:* :D10-06-07, 22:26, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i bardzo dobrze nikt nie powinien stać ponad prawem. Może ją to czegoś nauczy...

gość10-06-07, 20:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jezu co sie z tymi sławami dzieje?całkiem im sie przewala we łbach!Paris w pudle Britney rzuca nożami Lohan to juz wogóle razem z tą cała Nicole Richie ćpają chlają itd itp i mnóstwo innych gwiazd wszystkim odbija o co chodzi?

Co do hilton to żal mi jej za to jaka jest-ona całe zycie gra i współczuje jej ze nie potrafi zyc normalnie.Mysle ze to ją moze czegoś nauczyc choc nie wiadomo.

gość10-06-07, 19:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja jej współczuje ...
moze jest rozpuszczona ,
ale nikomu bym nie zyczyla pujscia do wienzienia na 45 dni :(

kress_ka10-06-07, 18:42, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

I bardzo dobrze, że posiedzi sobie jeszcze troszkę w więzieniu ;)

doniura10-06-07, 15:35, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zasłuzyla sobie i tyle...to ze ma mnostwo pieniedzy i slawe nie znaczy ze ma byc bezkarna ;/ no sory... i dobrze zrobili...a te 45dni to wcale nie jest znowu tak dlugo ,owszem troche mi jej zal ,ze bedzie pewnie obrazana ,bita itd,ale czlowiek uczy sie na wlasnych bledach , cos za cos :D

gość10-06-07, 12:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jaki gustowny dresik hehehehehehehe

Krewka09-06-07, 22:47, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Heh... a teraz to się mamę prosi by jej pomogła, dlaczego nie pomyślała o tym wcześniej ?

gość09-06-07, 22:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hehehehehe... ciekawe jak tam wyczymie bez komy, służby i tp.

Peyton09-06-07, 22:27, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i dobrze jej tak !! długo się tak zgrywac bedzie ?? jak tam posiedzi to moze zmądrzeje

gość09-06-07, 21:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

histeryzuje jakby jej te 45 dni nie wiadomo do czego były potrzebne, przecież ona i tak nie robi nic innego tylko marnuje czas i życie

gość09-06-07, 21:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jaka gówniara, stara dupa pod trzydziestkę :D

gość09-06-07, 21:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dobrze jej tak moze sie nauczy pokory bogata gowniara myslala ze wszystko jej mozna bo ma nadmiar kasy a za kase mozna wszystko zalatwic ,a tu niespodzianka bradzo dobrze nauczy sie skromnosci moze by pomogla biednym dzieciom????????????????????????????/ Niech jej daza w dupe nalezy jej sie hahahahaha/

gość09-06-07, 20:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

NO I TAK TRZYMAC NIE MA PRZYWILEJOW DLA TAKICH GLUPICH PUSTKICH DZIEWCZYN ,ZEBY TO BYLO LADNE JESZCZE!!

martkkka09-06-07, 19:47, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a to ci dopiero!!

gość09-06-07, 19:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

aaaaaaaaaaaaa dobrze jej tak niech jest sprawiedliwosc na tym swiecie

gość09-06-07, 18:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kogo mamy załować? człowieka, który imprezuje, pije do upadłego a potem wsiada za kółko? Każdorazowe wsiadanie za kierownicą samochodu to kolejna próba tego, czy jesteśmy odpowiedzialni i dojrzali- niestety statystyki mówią jasno i wyraźnie- ile co roku ginie osób w wypadkach samochodowych i ile z tego powodowanych jest przez alkohol- Paris miała tyle szczęścia ze nikogo nie zabiła ani nie zrobiła kaleką- powinna za to codziennie dziękować Bogu i z pokorą wysiedzieć te "aż" 45 dni
Może macie kogoś w pobliżu, kto zabił człowieka ( nawet nieumyślnie- np potrącając przebiegającego nie na pasach ) spytajcie się, jak sie czują? koszmar do końca swoich dni...

gość09-06-07, 18:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

---Paris zarabia więcej niż jej rodzice?! ;/
uwierz że nie---
LOL:))) to ktoś tu tak na prawde napisal? hahaha nie chce mi sie szukac, ale musiał to byc duży mózg:)))
ten ktos pewnie nigdy nie slyszal jak mówiono o Paris per dzidziczka albo myslał, że odziedziczy klaser ze znaczkami i starą komodę
nie słyszał ten ktoś równie o sieci luksusowych hoteli (kilka tysięcy hoteli) na całym świecie, no ale trudno skojarzyć, nazywają się bowiem Hilton
Z Wikipedii:
W kwietniu 2007 sieć posiadała 2645 lokacji (485 tysięcy pokoi!) w ponad 80 krajach i zatrudnionych 105.000 ludzi.
pl.wikipedia.org/wiki/...ton

Punky Princess09-06-07, 18:36, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

YEAH... [Przepraszam... mniej chamsko się nie dało ;P] Wreszcie jakaś sprawiedliwość... Kocham tego sędziego! ;* :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Orlando znalazł pocieszycielkę?

strony
1 2 3 4 5 6 7
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida