niedziela 10-06-07, czytany: 4593 razy, autor: Beverly Pills

Angelina Jolie dla Marie Claire

Wywiad i sesja zdjęciowa.

Angelina JolieAngelina Jolie / Marie Claire cover
Angelina o związku z Bradem:

Nasza rodzina szybko się rozrasta i oboje bierzemy za nią odpowiedzialność i przyznaję, że jesteśmy szczęściarzami, ponieważ to właśnie jest to, o czym marzyliśmy. Mogło się nam nie udać, ale każde wyzwanie jeszcze bardziej nas zbliża.

O Bradzie w roli ojca:

Nie ma nic bardziej seksownego niż mężczyzna, który jest dobrym ojcem.

O radości z adoptowania dzieci:

Cieszę się z powodu moich dzieci, szczególnie Maddoxa. Nie wiedziałam, czy kiedykolwiek będzie miał tatę. Więc kiedy patrzę, jak silne są jego relacje z Bradem, albo gdy Mad mówi "To jest męska sprawa, mamo" - jest to piękny widok.

Sesja zdjęciowa dla Marie Claire




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Shiloh,Viviennne
Shiloh,Viviennne
Shiloh,Knox,Vivien...
Shiloh,Knox,Vivien...
Shiloh,Knox,Vivien...
Shiloh,Knox,Vivien...
Shiloh,Knox,Vivien...
Shiloh,Knox,Vivien...




skomentuj:



Wasze komentarze (65): sortuj ↓

Angiej8909-07-07, 12:39, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

na tych fotach nie widać, że jest strasznie chuda (i dobrze). wciąż piękna

ariadnusia16-06-07, 15:30, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jest ok, ale ostatnio niestety jest z nią coraz gorzej...

Cherbett15-06-07, 00:23, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Angelina to taki maly przezytek

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

gość12-06-07, 20:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kocham ją, ale te nogi.. i ręcę... lepiej wyglądała kiedyś.

monroe12-06-07, 18:57, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pieknie wygląda na tych zdjęciach jak dawna angelina

gość11-06-07, 23:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Piekna!!!Chcialabym miec tak piekna buzke i zgrabny nosek:)

TreasureGirl11-06-07, 21:49, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Sesja faktycznie bardzo ładna :) Ale nie omieszkam wspomnieć że jej nie znoszę.

Babycats11-06-07, 18:49, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jakie piękne zdjęcia ... chciałabym też takie :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Alicja Bachleda Curuś nową twarzą Chopard

patrycjajoker11-06-07, 15:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

paskudne te fotki

gość11-06-07, 11:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Obrzydliwa kobieta. Przeraźliwie chuda z wiecznie spierzchniętymi warami. I te dłonie.. jak u starego faceta. Nawet Photoshop nie pomógł. BLE!

gość11-06-07, 10:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kurde niedawno deklarowała sie że odejdzie z showbiznesu a zaraz potem planuje zagrać erotyczne scenki w Sin City 2, to jak w końcu? Angie nie ma żadnych zahamowań wiedząc nawet ze kiedyś takie scenki obejrzą jej bachory, co one sobie pomyślą o takiej matce? i to jest dobra matka? nic dziwnego ze Brad się z nią o to kłóci, ona wszystkich okłamuje! Ta baba to istny paranoik i sama nie wie co ma ze sobą zrobić!!!

gość11-06-07, 10:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Juz nawet photoshop nie jest w stanie zamaskowac tego jak strasznie wyglada jej twarz ani nadac jakiegos bardziej czlowieczego ksztaltu tym kosciom.Szkoda mi jej.Kolekcja dzieci,cudzy maz-jesli tak jej zdaniem wyglada szczescie....

gość11-06-07, 10:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

faktycznie chuda troche...

gość11-06-07, 09:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajnie, że są szczęśliwi:) Bardzo miło takie news'y się czyta:)

Czapcia :*:* :D11-06-07, 08:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie podoba mi się ta sesja

gość10-06-07, 22:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mi teżte fotki wydają się niespecjalne. Najładniejsze jej zdjęcia to te z Brad'em i nowo narodzona Siloh, na pustyni z Zaharą i stylizowana sesja na super rodzinkę z początku związku z Bradem.
Pozatym baaardzo ją lubie. Nawet jesli by tych dzieci nie kochała to da im szansę na normalnę życie, bo w ich krajach czekałaby je nędza do potęgi

tagaola10-06-07, 22:25, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak na to co oglądam na zdjęciach festiwalowych to wygląda tutaj świetnie...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Pierwszy półfinał Eurowizji.

hexe10-06-07, 22:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pierwszy raz, od bardzo dawna, podoba mi sie Angelina. Naprawde fajna sesja.

gość10-06-07, 20:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Widac ze dobrze zamazali jej chudosc...ale jesli lubi dzieci, niech ma ich najwiecej. kazdy robi w zyciu to co lubi. Niektorzy imprezują (jak Paris) by byc bardziej znanym, choc nie maja talentu, a inni (jak Angie) zajmują sie rodziną i próbują sie nawet odizolowac od showbiznesu, a i tak są slawni, gdyz mają ogromny talent:D:D a tak w ogóle to nie mam nic do Angeliny ;*

gość10-06-07, 20:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Śliczna jest...Sesja naprawde udana...Angie to wspaniała kobieta o wielkim sercu...

Igunia10-06-07, 19:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Szczęśliwa hollywodzka rodzina..... niespotykane

biedroneczka10-06-07, 19:46, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Troche dużo tych dzieci mają ale przecież kase mają i warunki to mogą sobie pozwolić...

gość10-06-07, 19:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dla niej nie liczy sie brad tylko te dzieci ... lubie ją, ale jej odbija

ewasita10-06-07, 19:29, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Super sesja Ona jest piękna...

plastic_fantastic10-06-07, 18:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ladne zdjęcia.

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida