wtorek 12-06-07, czytany: 6367 razy, autor: Zen Znienacki

Polska ma też swojego Akona

Zobaczcie video!

Lady PankLady Pank / YouTube


O tych wydarzeniach Pisaliśmy o tym dzisiaj o 1 rano. Teraz czas na video.

Popatrzcie jak pod koniec filmu (butelkę widać w ostatnich sekundach) zachowuje się Panasewicz i odpowiednio skomentujcie.

...Podczas występu zespołu, dostała od wokalisty, Janusza Panasewicza, dużą butelką wody mineralnej w twarz. Miasto zamierza złożyć pozew do sądu i wystąpić o odszkodowanie do promotora zespołu...





 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
I Have Nothing
Edyta Górniak
I Have Nothing
Get Here
Edyta Górniak
Get Here
 Górniak będzie mu...
Edyta Górniak
Górniak będzie mu...
Górniak przeprowad...
Edyta Górniak
Górniak przeprowad...




skomentuj:



Wasze komentarze (93): sortuj ↓

gość04-03-12, 08:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

LADY PANK NAJLEPSZY POLSKI ZESPÓŁ! NA ZAWSZE!!

gość03-03-08, 15:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jeden wielki żal.. jak on sie tak moze zachowywac? chyba byl pod wplywem alkoholu tudziez narkotykow... jest uznanym w polce i nie tylko muzykiem a zachowuje sie conamniej jak doda w meskiej wersji ;/ Ż E L

gość15-01-08, 15:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Lady Pank sa zajebisci. Klasyka polskiego rocka. Nie ma lepszych od nich i nie bedzie.

gość14-01-08, 22:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to sa gnoje do lopaty z nimi.To moze beda szanowac fanow

gość20-09-07, 17:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja jestem ciekaw czy wy jestescie tacy swieci, raz mu odbilo a robicie z niego najgorszego kryminaliste, jak bylem na koncercie LP w tamtym roku to jakos nikt nie zostal trafiony butelka ciekawe no nie??

gość28-07-07, 21:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

niezłych prostaków ten zespół ma za fanów

gość27-07-07, 00:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Panasewicz jest super a z tą butelką to nei było tak do końca, ona robila mu zdjecia i chociaz nie chcial ona dlaje swoje to jej przywalil i dobrze. Po za tym jak by dostala od kogo innego to by do sadu nei poszla, no a gwiazde to mozna wydojic :/ Panas Górą :D

gość18-07-07, 13:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Panasewicz to spoko gosc... widocznie miał zły dzien, kazdemu sie zdarza! A bez watpienia to wspaniały artysta i super zespół! Lady Pank górą!

gość24-06-07, 00:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hmm niewiem jak wygladała tamta sytuacja ale wyglada że nie fajnie Ale to nie reguła bo dziś grali w Nowej Soli i musze przyznać że koncert był fajny publiczność sie bawiła razem z nimi umieli ja rozbawic:P

gość23-06-07, 11:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dlaczego nie aresztowali tego bandyty ?

gość23-06-07, 11:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To nie są artyści, tylko stare, zapijaczone, zramolałe gnoje !!!

gość23-06-07, 11:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To nie są artyści, tylko stare, zapijaczone, zramolałe gnoje !!!

gość23-06-07, 11:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Psychiatria zna takie przypadki - to tzw. amok psychola.

Alamarta16-06-07, 15:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

poprostu żallll

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Chris Brown ma wroga!

gość14-06-07, 13:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

każdy popełnia błędy tylko nie każdego błędy omawiane są w internecie i pokazywane na Youtube
a ty z 13-06-07, 19:48 - po prostu mało wiesz, mała wiedza o świecie i ludziach gwarantuje nieustanne pasmo zdziwień

gość13-06-07, 19:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

burak skonczony,brud z dupy dziwie sie ze ktos go w ogole jeszcze chce ogladac!

martkkka13-06-07, 17:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a ciekawe jaki uszczerbek na ciele odniosła ta pani

gość13-06-07, 01:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Świetne podsumowanie.
Nawlił się i kicha z tego wyszła.
Jednak nie wierzę,że to do niego dotrze...

gość13-06-07, 01:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

taki super zespół i takie super piosenki - klasyka
a ten gość nawalił się i takiej kichy narobił? czy on zwariował? po co chleje przed koncertem?

gość13-06-07, 00:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ej czy wy slyszelsicie co on tam mowi??? ku..wy same tutaj szajby mozna dostac!!!powiedzi to do gitarzysty !!! zalamka nie dosc ze facet nie ma za grosz talentu jest stary spalony i do tego takie zachowania

gość12-06-07, 23:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

trzeba było butelką gwizdnąć, żeby się na Kozaczka wreszcie dostać, lekko nie jest :D

Cherbett12-06-07, 23:06, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

normalnie, gosc pozazdroscil Akonowi...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

gość12-06-07, 22:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a mikrofon między nogami przez niecałą minutę i na chwilę wypięty tyłek, to pewnie to samo, co symulowanie wściekłego gwałtu na nastolatce,
no porównujcie dalej, chcę się jeszcze pośmiać :D

gość12-06-07, 22:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

blablablabla.....zarzyj nerwosol

gość12-06-07, 22:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

rzucanie człowiekiem a rzucanie butelką? tu nie ma nic do tłumaczenia

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida