piątek 15-06-07, czytany: 4645 razy, autor: Lola Gudinaf

Cała prawda o Victorii

Dlaczego nie nosi staników?

Victoria BeckhamVictoria Beckham / © Janet Mayer / Photorazzi
Były już listy z prośbą o to, aby wreszcie włożyła stanik.

Na nic się zdały, bo Victoria Beckham wciąż eksponuje swoje piłki tenisowe przy każdej nadarzającej się okazji.

Racja, same jej betonowe piersi stanika nie potrzebują, ale świat - tak.

Okazuje się jednak, że Victoria wcale nie chce drażnić ludzkości swoimi sutkami. Powód jest bardzo prozaiczny - chodzi o męża.

- Bardzo go to kręci - powiedział znajomy pary brytyjskim mediom.

David Beckham uwielbia ponoć oglądać żonę w telewizji i w prasie, gdzie ta dumnie pręży się, pokazując to, z czego jest tak zadowolona.

Chirurg się spisał.

Później w nocy jest szansa, że David i Vicki strzelą sobie mały mecz. :)

Na zdjęciu Posh promująca swój najnowszy sklep u Saksa.








 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Victoria Beckham
Victoria Beckham
Victoria Beckham
Victoria Beckham
Victoria Beckham
Victoria Beckham
Victoria Beckham
Victoria Beckham




skomentuj:



Wasze komentarze (121): sortuj ↓

santa09-07-11, 17:27, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

powinna jemu w domu się prężyć a nie publicznie.

gość11-08-07, 00:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajnie wyglądają jej nogi w tych biaałych spodniach pomijając fakt, że to Szkielet bez bioder i tylka.

Toni11-07-07, 19:39, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 



gość09-07-07, 14:05

ale cudownie wyszla na tym 3 zdjeciu bez okularow !!!!!!!!!!!!!!!!!!!bomba!!!!!!!!!



no właśnie też mi się to rzuciło w oczy....:D slicznie

gość09-07-07, 14:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale cudownie wyszla na tym 3 zdjeciu bez okularow !!!!!!!!!!!!!!!!!!!bomba!!!!!!!!!

gość27-06-07, 17:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Chirurg się spisał O.o

Cherbett26-06-07, 11:21, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona ma piersi większe od Pameli prawie O.o

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

fiolka25-06-07, 17:13, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

tyłka jeszcze jej chirurg nie poprawił, tudzież poprawił źle :P

gość24-06-07, 15:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

boshe.. jaki ona ma płaski tyłek... ;/

gość18-06-07, 09:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nieeee, nie da sie na nia patrzec :( i na te betonowe silikony tez nie bardzo
ciekawe czy gdyby mogla jezdzic bez szofera i ochroniarzy to czy wozilaby sie takim autkiem:
www.youtube.com/watch?...pCc
?
a moze najslynniejszy wielbiciel jej oblesnego silikonu kupilby sobie taki lansik:
www.looknij.pl/video/2146
?
chociaz to pewnie za malo wypasione fury jak dla beckhamowi

anetkadudus17-06-07, 23:25, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

matko jaka ona ma zryta twarz!!! A ILE FLUIDU...HEH

biedroneczka17-06-07, 18:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wkoncu nie ma jakichs oklaplych tylko jedrne to moze bez stanikaa chodzic

gość17-06-07, 11:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mam bardzo ladne nogi.Jej linia staje sie przez to bardzo smukla.

monroe17-06-07, 09:59, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona zawsze fajne wygląda a te jej piersi mi nie przeszkadzają,sklep ma fajny

Martyna17-06-07, 08:27, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czy ona się kiedykolwiek uśmiechnęła ??

gość16-06-07, 22:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja też nie lubię nosić stanika...ale niestety nie mam betonowych cycków ;p

gość16-06-07, 22:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To jest lekka przesada gwiazda telwizji bez stanika?????!!!!! nie wypada Viktorioo załóż sobie biustonosz a nei rób operacji plastyczen bo twoje sutki i tak bedzie widac jak sie podniecisz

ariadnusia16-06-07, 21:41, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ubranka nawet, nawet... Ale Victoria to już niezbyt ;D

marta19941216-06-07, 20:58, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

trochę brzydka ona szczególni8e włosy


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Mucha i Herman

gość16-06-07, 20:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

płaska i brzydkA. i głupia i beztalencie. tylko męża ma spoko. nie wiem, czemu jeszcze od niej nie odszedł. ciekawe co by wtedy zrobiła.

gość16-06-07, 19:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Na piatym zdjeciu wyglada jak chlopak.A gdzie posladki?Czas na kolejna operacje wszczepienia dwoch kul na dole.
Nie zazdroszcze.

gość16-06-07, 19:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wszawy suchotnik

gość16-06-07, 19:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A po co ma nosić stanik skoro sztuczne piersi same sterczą,zaprzeczając znanemu prawu...Nie po to robiła implanty żeby je ukrywać;o
Swoją drogą cerę ma paskudną,nawet makijaż tego nie ukrył.
Zamiast cycków powinna sobie powiększyć górną wargę.Najlepiej jak Jolie:DD

palqa16-06-07, 19:50, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ojej ...ma płaski tyłek..i co z tego? ciekawe gdyby sobie powiększyła....co byście wtedy pisali/ły??

gość16-06-07, 19:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

buzia ładna ale dupa płaska a cycki zbyt plastikowe!!!

gość16-06-07, 19:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

buzie ma bardzo ładną,zazdrośnice ciekawe jak wy wyglądacie?

strony
1 2 3 4 5
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida