Reklama jest dźwignią handlu, dobrze o tym wiedzieli specjaliści od marketingu chińskiej marki Jealousy International, którzy w promocji linii bielizny pod nazwą Diana wykorzystali wizerunek tragicznie zmarłej księżniczki Diany.

Modelka, którą można oglądać na plakatach reklamujących biustonosze i inne damskie fatałaszki, jest wystylizowana na księżniczkę – ma taką, jak Lady Di fryzurę, na głowie nosi tiarę. Tyle tylko, że zamiast eleganckiej kreacji ma na sobie bieliznę.

Wielu Brytyjczyków uznało, że to nadużycie i szarganie pamięci ich ukochanej księżniczki.

Nagłaśniając całą sprawę media przyczyniły się przy okazji do tego, że o chińskiej marce w ciągu jednego dnia usłyszało pewnie kilka milionów ludzi. Misja reklamy została więc wypełniona.

A co Wy sądzicie o tym kontrowersyjnym pomyśle Chińczyków?

\"\"
Foto: Daily Mail

\"\"
Foto: Daily Mail

Tak marka reklamuje kolekcję bielizny pod nazwą Diana

\"\"

\"\"