piątek 22-06-07, czytany: 3773 razy, autor: Playa Barbie

Spicetki nie mogą zaciążyć

Żadnych dzieci przez powrót na scenę.

Spice GirlsSpice Girls / © PR Photos


Członkiniom Spice Girls zakazano kolejnych dzieci na czas powrotu na scenę. To warunek konieczny, jeżeli chcą przyłączyć się do reaktywacji zespołu.

Zakaz ten jest pomysłem menedżera zespołu, Simona Fullera. Chce on mieć pewność, że wielki powrót jego dziewczynek nie zakłócą żadne komplikacje. Takim niewątpliwie byłaby ciąża, przynajmniej z jego punktu widzenia.

Wokalistkom nie wolno też kłócić się ani wypowiadać na temat korzyści finansowych, jakie łączą się z reaktywacją.

Spicetki nagrały już nową piosenkę, Woman. Planują sześć wspaniałych koncertów w Londynie, Tokio i Las Vegas.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Melanie C
Melanie C
Victoria Beckham
Victoria Beckham
Victoria Beckham
Victoria Beckham
Victoria Beckham
Victoria Beckham




skomentuj:



Wasze komentarze (34): sortuj ↓

KoRcIa07-07-07, 12:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jestem ciekawa jak to bedzie;d

rillie01-07-07, 19:03, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a ta blondynka to przypadkiem nie jest w ciąży widziałam ją z pokaźnym brzuszkiem. ^^

Cherbett27-06-07, 10:23, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ale to już było...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

fiolka25-06-07, 17:15, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no ale tak jest zazwyczaj, no bo po co zaczynać karierę jak zaraz ją kończyć i bawić sie w pieluchy:P

dzasta8824-06-07, 09:46, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość22-06-07, 22:49
A dzisiaj mi w radiu mówili, że ta blondyna jest w ciąży

hehe tylko tobie w radiu mowili? masz prywatna stacje radiowa?


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Sławne duety na żywo!! cz. 2

gość22-06-07, 22:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A dzisiaj mi w radiu mówili, że ta blondyna jest w ciąży

natusi_a22-06-07, 19:39, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mówią: "Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki". Coś w tym jednak jest.

gość22-06-07, 16:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Trzydziestoperoletnie RURY beda tanczyć jak nastolatki w girls bandzie ??? Buhhaa ha:D:D:D

gość22-06-07, 15:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No i po co maja wracac? Malo jest fajnych piosenkarek i grup popowych? Cóz niedawno slyszalam o reaktywacji wiec sciagnelam kilka ich starych piosenek i nie sa zachwycajace. A Viktoria wyglada ohdydnie. Czyzby nei miala czasu nawet na jedzenie?
A z ta ciaza gosc przesadza.
spice Girls moga sobie robic powrót ale nigdy nie beda slawne jak byly chocb y nie wiem co robily.

gość22-06-07, 15:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wiki z małymi cyckami i wiekszym brzuchem i tyłkiem wyglądała 100 razy lepiej

gość22-06-07, 15:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to stara piosenka tu jest:
youtube.com/watch?v=eq...9H4

freja22-06-07, 14:59, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

złośliwa22-06-07, 13:32 zobacz moje komentarze i profil
Wiktoria jaki ma uśmiech boski! Dobrze że nie zjadłam jesczze nic bo normalnie... blee...
zastanawiam sie tlko po ch*j one wracjaą? kto tego bedzie słuchał? jeszcze żeby jakieś ładne były to można popatrzeć a tu takie tłuste krowy i jedna szkapa z ryjem...
*zrób taką kariere Kochanie, jak one kiedyś.. ciekawe, czy Ciebie ktoś będzie słuchał i czy ktoś będzie chciał popatrzeć na Twoją osobe..
**swoją drogą- Victoria będzie musiała poczekać z córeczką; )

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Siostry Olsen..

gość22-06-07, 14:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zadna nowosc, na zwyklym etacie w duzej korporacji bardzo czesto tez daja takie papierki do podpisania, co oczywiscie nie jest zgodne z prawem pracy ani konstytucja, ale jak komus zalezy na utrzymaniu to wszystko podpisze. Wyzysk.

Cori22-06-07, 14:24, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawe jak im to wyjdzie.

Alamarta22-06-07, 14:17, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

złośliwa22-06-07, 13:32 zobacz moje komentarze i profil

Wiktoria jaki ma uśmiech boski!

Dokładnie zgadzam się:) Ciekawe czy ich wielki powrót nie okaże się wielka klapą...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Chris Brown ma wroga!

złośliwa22-06-07, 13:32, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wiktoria jaki ma uśmiech boski! Dobrze że nie zjadłam jesczze nic bo normalnie... blee...
zastanawiam sie tlko po ch*j one wracjaą? kto tego bedzie słuchał? jeszcze żeby jakieś ładne były to można popatrzeć a tu takie tłuste krowy i jedna szkapa z ryjem...

Babie22-06-07, 13:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawe co z tego wyjdzie?...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Blade czy ciemne???

gość22-06-07, 13:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ich muza była modna 10 lat temu! pamiętam: były moimi idolkami...ale wtedy były młodsze...teraz to baby po 30 ;( zobaczymy , odeszły w chwale, ciekawe jak wrócą

granatowa22-06-07, 12:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wracają? to dobrze. ale jestem niemal pewna, że to już nie bedzie to samo co wtedy.. kiedyś publika je kochała, były idolkami.. a teraz? zobaczymy.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Na scenie i na zakupach.

kuna22-06-07, 12:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Emi22-06-07, 12:20 zobacz moje komentarze i profil
Szkoda że nie ma tej piosenki do odsłuchania :(

no szkoda

Emi22-06-07, 12:20, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Szkoda że nie ma tej piosenki do odsłuchania :(

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse nie żyje!

Igunia22-06-07, 12:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

one juz dawno zgasly... iech nie licza na "wielki powrot"!

gość22-06-07, 11:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie bardzo podoba mi sie ten pomysl z powrotem...wydaje mi sie ze jest juz za pozno-kazda ma swoje zycie(dzieci,dom itd..)wyobrazacie sobie ze kazda skacze po scenie z dzidziusiem na rekach i spiewa "tell me what you want"?? hehe

Blueberry^^22-06-07, 11:26, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A w Polsce nie będzie koncertu ;P?

gość22-06-07, 11:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Take that sie udalo wiec moze i spicetkom sie poszczesci.jestem bardzo ciekawa jak to wypadnie..

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida