piątek 22-06-07, czytany: 8546 razy, autor: Beverly Pills

Mandaryna znów atakuje

Czym nas teraz zaskoczy?

MandarynaMandaryna / © KAPiF
Można już posłuchać piosenki Heaven, która ma być pierwszym singlem z nowej płyty Mandaryny. Nie nakręcono jednak jeszcze do niej teledysku. Pisała już o tym wcześniej Dancing_Queen.

Przesłuchajcie sami. Mi na usta ciśnie się jedno słowo: Madonna?





 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
*Michał z Dziecmi ...
*Michał z Dziecmi ...
*Polsat Dzis20:00 ...
*Polsat Dzis20:00 ...
Mandaryna Marta Wi...
Mandaryna Marta Wi...
Marta & Fabienne W...
Marta & Fabienne W...




skomentuj:



Wasze komentarze (173): sortuj ↓

Patrycja963124-12-08, 09:15, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mandaryna jesteś wielka uwielbiam cię pozdro :)

gość01-09-07, 23:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przeboje.republika.pl/ radiobartoszyce.pl/ind...b=1 Zagłosuj na Marte!! To nic nie kosztuje!!

gość01-09-07, 23:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przeboje.republika.pl/ radiobartoszyce.pl/ind...b=1 Zagłosuj na Marte!! To nic nie kosztuje!!

gość24-07-07, 10:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

doda jest fajniejsza

gość19-07-07, 20:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a ja ją bardzo lubię na tym zdjęciu fajnie wyszła tak naturalnie bez tony tapety tak jak np doda zawsze się prezentuje:)

gość19-07-07, 20:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i co z tego że piosenki są podobne mi się bardzo podoba uważam że oprócz talentu liczy się osobowość ja ją lubię i szanuję dlatego chętnie kupię jej płytę i gorąco trzymam za nią kciuki;)

Katrinwredniucha09-07-07, 16:33, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no właśnie mandaryna skopiowała a raczej podejała madonnie piosenke a jeden palant zabrał drugiemu tutaj temat haha masakra

gość09-07-07, 14:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to naprawdę jest madonny piosenka ...
mandaryna bez czelnie bierze sobie innych piosenki ..i myśli że nikt się nie skapnie

nie możemy do tego dopuścić żeby ta piosenka znajdowała się w sklepach z płytą mandaryny ...
MANDARYNA PRECZ Z TOBĄ PIOSENKĄ !!!

TO JEST PIOSENKA MADONNY

gość03-07-07, 10:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pudel już od Was skopiował newsa!

gość28-06-07, 18:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

debilu a wiesz jaka jest roznica miedzy podobnienstwem a skopiowaniem? Raczej nie. Wiec lepiej sprawdz zanim znow cosglupiego napiszesz.
Pozdro debilu

gość28-06-07, 18:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość24-06-07, 23:22
debile nie można kogoś pozwać o podobieństwo muzyki (ale o podobieństwo słów ofc) .... wiecie co takiego jest remix ? ? dj'e też się nie pytają o zgodę na przerobienie muzy


debilu a wiesz jaka jest roznica miedzy remixem, podobienstwem a dokladnym skopiowaniem?
Najwidoczniej nie, wiec lepiej sprawdz wczesniej co chcesz napisac. Pozdro debilu

fiolka26-06-07, 18:57, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Madonna jak nic:P

gość25-06-07, 16:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ej bez kitu, normalnie madonna :D

gość24-06-07, 23:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale trzaskam prawkiem :D:D
zastanówcie się zanim coś napiszecie ... ja tu widzę ile fanów madonny sie ujawniło :D:D a madonna to stara szmata, która wygina swoją sflaczałą dupę na każdym teledysku
cóż MAMY POLSKĄ MADONNĘ!!!!!!!!!!

gość24-06-07, 23:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

piękna laska na maxa nie to co ten kaczan z krzywymi nogami czyli doda

gość24-06-07, 23:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

debile nie można kogoś pozwać o podobieństwo muzyki (ale o podobieństwo słów ofc) .... wiecie co takiego jest remix ? ? dj'e też się nie pytają o zgodę na przerobienie muzy
ale trzaskam prawkiem :D:D Zastanówcie się zanim coś napiszecie ... ja tu widzę ile fanów madonny sie ujawniło :D:D a madonna to stara szmata, która wygina swoją sflaczałą dupę na każdym teledysku
cóż MAMY POLSKĄ MADONNĘ!!!!!!!!!!!

gość24-06-07, 23:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

debile nie można kogoś pozwać o podobieństwo muzyki (ale o podobieństwo słów ofc) .... wiecie co takiego jest remix ? ? dj'e też się nie pytają o zgodę na przerobienie muzy, ale trzaskam prawkiem :D:D
zastanówcie się zanim coś napiszecie ... ja tu widzę ile fanów madonny sie ujawniło :D:D a madonna to stara szmata, która wygina swoją sflaczałą dupę na każdym teledysku
cóż MAMY POLSKĄ MADONNĘ!!!!!!!!!!

gość24-06-07, 23:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

I dobrze. Musi jakoś dzieci utrzymać. Niech dziewucha śpiewa. Ja tam jej płytę kupię. POZDRO MARTA

gość24-06-07, 23:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

debile nie można kogoś pozwać o podobieństwo muzyki (ale o podobieństwo słów ofc) .... wiecie co takiego jest remix ? ? dj'e też się nie pytają o zgodę na przerobienie muzy
ale trzaskam prawkiem :D:D
zastanówcie się zanim coś napiszecie ... ja tu widzę ile fanów madonny sie ujawniło :D:D a madonna to stara szmata, która wygina swoją sflaczałą dupę na każdym teledysku
cóż MAMY POLSKĄ MADONNĘ!!!!!!!!!!

gość24-06-07, 23:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Piosenka fajna;]

gość24-06-07, 18:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a ja tam ja uwielbiam i kupie kazda jej płyte, ja tez spiewac nie umiem, dlatego jestem z nia troche na równi, i niech nagra jescze z dziesiatki płyt, ja zawsze będe jje słuchac

kuba

dzasta8824-06-07, 09:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie umie spiewac, i to jest tragiczne ze pcha sie tam gdzie nie ma czego szukac

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Sławne duety na żywo!! cz. 2

mileczka1724-06-07, 09:06, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kawałek fantastyczny!!! Mandarynka jest super...bardzo ją lubie... życze jej żeby wszystko dobrze sie skończyło i bardzo sie ciesze że nagrała nową płyte =)))). Ile razy jest tak że podkład jest taki sam jak u innego wykonawcy...Nie wiem o co wam chodzi z tym stylem bo ja Madonny nie słucham ale mimo wszystko bardzo mi sie to podoba. Wisi mi to co inni mówią że paskudnie śpiewa...Jak wy nic nie rozumiecie. Mandaryna jest naprawde świetną wokalistką...Zajebiście tańczy i sie rusza....Więc czasem sie zastanówcie co piszecie na czyjś temat i zrozumcie jak sie musi czuć Mandaryna skoro piszecie o niej takie pierdoły

gość24-06-07, 07:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Z łóżka bym jej nie wygonił, ale radio wyłączam jak pieje ;)

gość24-06-07, 00:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Doda GÓRĄ a Mandaryna to głupia, pusta zdzira

strony
1 2 3 4 5 6 7
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

  • Czy Michał Wiśniewski wytrzeźwiał?
  • **Jestem Jaki Jestem Sezon 1 Odcinek 11 Część 1z4
  • **Jestem Jaki Jestem Sezon 1 Odcinek 11 Część 2z4
  • **Jestem Jaki Jestem Sezon 1 Odcinek 11 Część 3z4

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida