sobota 23-06-07, czytany: 12573 razy, autor: Playa Barbie

Paris Hilton nie chce się rozebrać

Króliczkiem nie zostanie.

Paris HiltonParis Hilton / © Chris Hatcher / PR Photos
Paris Hilton nie ma zamiaru zostać króliczkiem Playboya, pomim intratnej oferty, jaką złożył jej Hugh Hefner.

Dziedziczka, która twierdzi, że nie zoperowała sobie biustu dzięki tacie, teraz mówi, że mama nie widzi jej na rozkładówce najpopularniejszego pisma dla mężczyzn.

Kathy Hilton, pomimo dość liberalnych poglądów wychowawczych, nie była zachwycona osławioną taśmą One Night In Paris. Wtedy jednak Paris mimo uszu puszczała uwagi mamy.

Aż wylądowała w więzieniu.

Teraz zamierza słuchać rodziców i speców od wizerunku. Zacieramy ręce z ciekawości, jaką rolę przygotowali Parysi po wyjściu z więzienia.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton




skomentuj:



Wasze komentarze (50): sortuj ↓

Rose14-07-07, 12:33, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a to ciekawe.....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nelly Furtado brunetką!

LePetiti29-06-07, 13:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Paris przyciąga zło, a zło przyciąga ją.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Ciara i Victoria Beckham- takie same sukienki ?

gość27-06-07, 23:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja nie wiem ta baba nic nie robi a najwiecej arykułów jest o niej. Nie wiem co ludzie w niej widza chyba to że jest brzydka. Wiadac na na jej przykładnie ze ten kto ma kase to jest na topie

KaKa26-06-07, 15:29, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

właśnie, właśnie - przecież ona i tak już wszystko pokazała ;p

BabyJane25-06-07, 17:44, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

bez gaci..
haha xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Czy Stachursky zwariował?

Czapcia :*:* :D25-06-07, 17:17, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i tak już ją każdy widział nago :P

Paris24-06-07, 17:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Po co zachęcacie do pisania własnych artykułów skoro później i tak je kopiujecie?! Bez sensu... i to nie pierwszy raz... Zaczyna mi się to wszystko nie podobać...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

gość24-06-07, 17:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i tak zawsze jedzie bez gumy behehe



gość24-06-07, 14:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wy chyba sami z chęcią byście sie rozebrali za kase do tych magazynów. wiekszosc z tych co sie czepiaja to chyba same szmaty
Zazdrośni

kitty199424-06-07, 14:36, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Lubie ją, ale jest obrzydliwa :/ Widzieliście zdjęcia jak masturbowała się na plaży?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Lil Mama & Britnej

ariadnusia24-06-07, 13:46, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawe ile chcą jej zapłacić :D Przecież ona ma dosyć kasy ;D

rain23-06-07, 22:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

moze zrobia z niej jakas np. panne middleton, przefarbuja na jakis grzeczny braz, zacznienosic ubrania a'la magda m. i chodzic na akcje charytatywne :> of kors 100 % naturalnosci ;))

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Kozaczkowa Zabawa

Hexe23-06-07, 22:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mogla sie zgodzic, bo i tak nie raz pokazywala to cycki to pipe przy okazji roznych imprez, nie wspominajac juz o sex tasmie. A tak by sobie zarobila, bo podobno ma problemy z kasa.

Cos mnie dzis ucina

Hexe23-06-07, 22:17, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mogla sie zgodzic, bo i tak nie raz pokazywala to cycki to pipe przy okazji roznych imprez, nie wspominajac juz o sex tasmie. A tak by sobie zarobila.

patrycjajoker23-06-07, 21:54, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przecież regularnie odmawia playboyowi od kilku dobrych lat

też mi news

natusi_a23-06-07, 20:16, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jestem zaskoczona. Paris nie skorzystała z takiej okazji?

igOslawka23-06-07, 19:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

juz to widze lol:D

Homegirl23-06-07, 18:15, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No bo po co ma sie w Playboyu rozbierac skoro wszystko juz pokazala ... caly swiat wie jaka ma albo raczej nie ma fryzury "tam na dole" i wszyscy widzieli jej cycki .......

sylwiaa9323-06-07, 17:38, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no i dobrze:D

gość23-06-07, 17:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kompletnie was nierozumiem... kiedys napisaliscie, ze jej matka i ojciec sa z tego nagrania dumni, a teraz... widac jakie prawdziwe informacje podajecie.

gość23-06-07, 17:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przecież ona już wszystko pokazała, to po co jeszcze jej sesja w Playboyu? Głupia szmata

beyonce223-06-07, 16:34, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie musi nim zostawac i tak chodzi gola a w Playboyu to przynajmniej jakos to fajnie zrobili

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa fryzura Rihanny

kitty_kat23-06-07, 16:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

W pozowaniu do Playboya nie ma nic zlego, nie musi od razu pipki wystawiac .... co zreszta juz zrobila niejednokrotnie nie tylko na domowym porno ale takze wychodzac z samochodu ....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

dzasta8823-06-07, 16:11, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

po co ma sie sluchac kogokowliwk niech zacznie sama myslec i podejmowac własciwe decyzje

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Sławne duety na żywo!! cz. 2

gość23-06-07, 15:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

po co ma się rozbierać w gazecie, skoro już to dawno zrobiła w internecie...

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida