wtorek 26-06-07, czytany: 13065 razy, autor: Playa Barbie

Szyc uprawiał seks z 13-latką

A Doda ma dziesiątki okazji do zdrad - HURTOWNIA PLOTEK

DodaDoda / © KAPiF / K342101F
Frytka w filmie. Pójdziecie do kina?

Pierwszy raz Szyca. Z 13-latką. Wierzycie w to?

Christina Aguilera w Chinach. Z cyklu "znajdź kobietę".

Jak naprawdę śpiewa Ala Boratyn? Szczerze przyznam, że nie słuchałam, ale są tacy, co lubią.

Paris będzie uczyć. I jeszcze dostanie za to kasę!

Doda może zdradzać dziesięć razy dziennie. Jeśli tylko zechce. Zobaczcie, co jeszcze powiedziała w wywiadzie dla Glamour - Najbardziej kolorowy ptak polskiego show-biznesu



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda




skomentuj:



Wasze komentarze (15): sortuj ↓

BaCunia25-03-08, 19:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

aaaaaaaaaaaaaaaaa;/

a_lunia28-08-07, 18:00, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gosiagos : no chodzi o plotki!

gosiagos04-07-07, 20:41, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

o co chdozi w tym newsie?:

pokropce27-06-07, 11:00, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

boze doda...jaka ona jest pewna sebie.... brrr

fiolka27-06-07, 10:26, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to co ją (Dodę) powstrzymuje przed tyloma zdradami?? albo co ją skłania??

gość27-06-07, 09:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

doda ma długa twarz jak u konia!

sylwiaa9327-06-07, 09:12, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

yyyyyyyyyyyy doda
paris uczyc chyba jazdy po pijaku bo jest w tym
mistrzynią powodzenia:)

Netis27-06-07, 08:43, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Szyc-miała byc wielka milosc, a było rozstanie, teraz ma nowa dziewczyne, tylko siekawe co z dzieckiem.....A co do Ali to dobrze, ze sprzeciwiła sie tyranii Toli i dała noge z Blog27, tez madrze postapiła, bo po co ma spiewac cos czego nie lubi i musi udawac ;P

Scarlett27-06-07, 00:44, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Spoko, Szyc uprawiał seks już przed narodzeniem (wirtualny ;P ) LOL ale bzdury, jak się nie ma czym pochwalić, to chociaż o seksie się pogada xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: GWIAZDY W WASZYCH OCZACH…INTERAKTYWNIE :) WYNIKI

gość27-06-07, 00:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale co dziwnego w tym seksie Szyca z 13-latką? przecież to nie było teraz tylko dawno temu, sam też był gówniarz. co wy tacy świętsi od papieża?

pati28426-06-07, 23:29, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ale Szyc daje przykład młodzieży... hmm ;|

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: BEYONCE W CIĄŻY???

Evanka26-06-07, 23:06, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No i gó**o z tym

gość26-06-07, 23:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

taaa jasne szyc uprawial seks z ośmiolatka... juz wierze, bajeczki se gowniarz wymysla... a nawet jesli - takich rzeczy SIE NIE MOWI!!!!

Babie26-06-07, 22:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawe:)))

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Blade czy ciemne???

gość26-06-07, 22:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kretynka DODA

strony
1


Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida