piątek 29-06-07, czytany: 9825 razy, autor: Lola Gudinaf

Teodorska ma bardzo hojnego chłopaka

Samochód za 200 tys. na rocznicę.

Małgorzata TeodorskaMałgorzata Teodorska / © KAPiF / K327934F
Są panie, których takie prezenty nie krępują.

Jak podaje Fakt, Małgorzata Teodorska z dumą jeździ po warszawskich ulicach cackiem wartym 200 tys. złotych. To BMW, które dostała właśnie od chłopaka, Krystiana Zielińskiego.

Wcześniej jeździła "skromnym" mini cooperem, teraz pora na coś większego kalibru.

Facet miał gest - każdy zresztą wyraża uczucie tak, jak potrafi.



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
I Have Nothing
Edyta Górniak
I Have Nothing
Get Here
Edyta Górniak
Get Here
 Górniak będzie mu...
Edyta Górniak
Górniak będzie mu...
Górniak przeprowad...
Edyta Górniak
Górniak przeprowad...




skomentuj:



Wasze komentarze (45): sortuj ↓

gość11-03-09, 18:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Teodorska to najgłupsza gwiazda

gość21-07-07, 21:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Super ten Krystian. Gdzie sie znajduje takich facetow? Czy Oni nie maja normalnych skromnych kobiet? Zazdroszcze

gość16-07-07, 09:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zajebisty facet!!!! I do tego bardzo przystojny - wreszcie nie jakis napompowany koles, tylko w odjchanych ciuchach prawdziwy facet. No, no, no. Jak sie znudzi gwiazda Plebanii chetnie sie nim zajme.

KoRcIa12-07-07, 10:14, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

az mi słów zabrakło;)))

gość10-07-07, 12:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nalezy jej sie i fajny facet i fajny samochod

gość06-07-07, 13:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Super Express z dnia 2005-12-05 (numer 283)
Wydanie: Kraj
Strona: 16 (rozrywka)
Tytuł: Utrzymywał ją gangster
Autor: Iwona Leończuk

Utrzymywał ją gangster
Małgorzata Teodorska
Małgorzata Teodorska (24 l.), grająca w "Plebanii" Irkę, dobrze żyła u boku narkotykowego mafiosa.
- Dariusz O. nie pracował, nie miał firmy, miał dużo pieniędzy - twierdzi nasz informator. - Niedawno poleciał do USA na dwa tygodnie na walkę bokserską. Zdarzało się, że pożyczała od niego pieniądze. Czy w tej sytuacji mogła nie zastanawiać się, skąd je bierze?
Teodorska zmieniła numer telefonu i nie pokazuje się publicznie. Jak informowaliśmy w czwartek, Dariusz O., jej kochanek, był ważną postacią w gangu zajmującym się rozprowadzaniem w Polsce narkotyków, kupowanych od mafii tureckiej i albańskiej.
Gdy go poznała, ponad 2 lata temu, miała za sobą nieudany związek z ojcem jej córki Wiktorii (7 l.).
- Córkę traktował jak własne dziecko - mówi informator o gangsterze.
Znajomi pary twierdzą, że nie kłócili się ze sobą. Nic dziwnego, że Małgorzata unika niewygodnych pytań.
Małgorzata Teodorska i Dariusz O. już nie brylują razem. On trafił do aresztu, ona się ukrywa

gość03-07-07, 17:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

NO I SUPER. NAPRAWDE CIEZKO JUZ ZNALEZC PRAWDZIWEGO FACETA, KAZDY NAJPIERW SOBIE KUPI PORSCHE, MOTOR A ZONKA JEZDZI MATIZEM. POTEM DOPIERO PRZYPARTY DO MURU KUPI NOWA CORSE. A TU WIDAC KLASE I GEST. W SUPER EXPRESIE PISALI, ZE CZESTO WYJEZDZA ZA GRANICE NA WEEKENDY (ZDJECIA Z LOTNISKA W AMSTERDAMIE). TYLKO POZAZDROSCIC GLOWY NA KARKU I DYSTANS DO TAPLAJACEGO SIE W BLOTKU POLSKIEGO SHOL-BIZNEU. TAK TRZYMAC.

gość02-07-07, 21:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

martkkka30-06-07, 16:59 zobacz moje komentarze i profil
a to ona jest związana z jakimś przestępcą, co w areszcie siedział??

Tak, jej były mąż (rozwiodła sie jak go zamknęli) nadal przebywa w areszcie. Potem związała się z kolejnym gangsterem Dariuszem.O. - również gdy go zamknęli to go porzuciła. Lubi kasiastych facetów, o Panu Krystianie nie wiadomo czy przestępca czy nie, ale łatwo domyśleć się co by Gosia zrobiła jakby mu się źródełko pieniędzy skończyło :)
Niemniej sympatyczna osoba :)

Kotek w Butkach01-07-07, 09:47, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a kto to jest? :O

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

sylwiaa9301-07-07, 09:47, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no i ona na takiego zasługuje .....:*

martkkka30-06-07, 16:59, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a to ona jest związana z jakimś przestępcą, co w areszcie siedział??

Scarlett30-06-07, 13:39, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Oj dużo tu zazdrośników.
Ale na jej miejscu Mini bym się nie pozbyła, bo to mój samochód marzeń, jak nie ma z nim co zrobić, to może mi go oddać ;D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: GWIAZDY W WASZYCH OCZACH…INTERAKTYWNIE :) WYNIKI

Homegirl30-06-07, 00:16, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No ma facet gst i to sie chwali ......

terka29-06-07, 20:26, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jakbym maiła kase to tez bym takie dawała, a jak by mi ktos dawał (ukochany) to czemu mam prezentu nie przyjać...

Hexe29-06-07, 16:17, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Babie29-06-07, 15:55 zobacz moje komentarze i profil
natusi_a29-06-07, 14:53 zobacz moje komentarze i profil
Kim jest ta pani, bo nie kojarzę?
Gra w Plebani Irke-barmanke:)

Ach, to teraz juz wiem. Kolejna marna aktoreczka z glupawego serialu, ktora na razie robi kariere w brukowcach. Ale jak ja wezma do Tanica z Gwiazdami czy innego shitu, to bedzie nowa polisz SUPERSTAR.

Hexe29-06-07, 16:15, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A kto to wogole jest?

Babie29-06-07, 15:55, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

natusi_a29-06-07, 14:53 zobacz moje komentarze i profil
Kim jest ta pani, bo nie kojarzę?
Gra w Plebani Irke-barmanke:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Blade czy ciemne???

gość29-06-07, 15:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

MUSI BYC NIEZLA W ŁÓŻKU, ALBO JĄ ZDRADZIŁ. TO DRUGIE BARDZIEJ PEWNE...POZDRAWIAM TĄ AKTORECZKĘ :p

Loża_Szyderców29-06-07, 15:13, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mnie byłoby wstyd wziąć od kogoś taki prezent, jeśli nie mogłabym podarować mu czegoś o podobnej watrosci.

natusi_a29-06-07, 14:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kim jest ta pani, bo nie kojarzę?

gość29-06-07, 13:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kimkolwiek jest błagam, niech nie nosi SPODNI POD SUKIENKĄ. to naprawdę ładna kiecka, a spodnie popsuły cały efekt. i ciekawe czemu ukrywa nogi? nie miała czasu ich ogolić? ;/

gość29-06-07, 12:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pani gra w Plebance :)

gość29-06-07, 12:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bomba koleś... Skąpstwo jest najbardziej kastrującą cechą u mężczyzny.... wszystko przy tym blednie, każda zaleta;)

gość29-06-07, 12:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no fajnego ma chlopaczka;)

gość29-06-07, 12:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie widze w tym nic złego;)

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida