sobota 30-06-07, czytany: 4884 razy, autor: Beverly Pills

Urbańska w TVP

Jeszcze ją zobaczymy.

Natasza UrbańskaNatasza Urbańska / © KAPiF
Mimo przegranej w programie Jak ONI Śpiewają, Natasza Urbańska dostaje już wiele propozycji. I oczywiście z nich korzysta.

Zaczęło się w Polsacie, skończy się w TVP. Natasza tak spodobała sie Telewizji Publicznej (albo korzystają z jej popularności), że poprowadzi nowy program. Jego formuła jest na razie trzymana w tajemnicy. Ma być on jednak jesiennym hitem TVP. Jak dowiedział się Fakt, jednym z gości Urbańskiej będzie Keanu Reeves, znany ze swojej roli w trylogii Matrix.

Co poza tym porabia Urbańska? Wróciła do nagrywania wyśnionej płyty.

- Teraz, po kilku miesiącach przerwy związanej z konkursem, wracamy do tego projektu. Janusz [Józefowicz] mocno mnie wspiera we wszystkich działaniach - powiedziała Życiu na Gorąco.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Natasza Urbańska
Natasza Urbańska
Natasza Urbańska
Natasza Urbańska
Natasza Urbańska
Natasza Urbańska
Natasza Urbańska
Natasza Urbańska




skomentuj:



Wasze komentarze (102): sortuj ↓

gość11-07-07, 20:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajnie że się jej układa i jest ok trzymam kciuki nie przejmuj sie tymi głupimi komentarzami z dołu dusia

Rose07-07-07, 21:13, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

o jezu tej to już całkiem nie trawię

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nelly Furtado brunetką!

ZuzaZ06-07-07, 19:19, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no jasne przecioeż to osoba publiczna!!!Jest gupia a na tym zdjęciu ma naturalną figurkę to widać!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Trasa Avril

gość04-07-07, 12:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bez przesady!!!Tą Urbańską nie jednemu Polakowi już się odbija!Laska, która rozbija małżeństwo i stawia siebie na piedestale nawet show biznesu-to zwykła lafirynda...kobieta pięknej urodzie,ale ambicja ją zeżre!!!Trochę nieudawanej pokory proszę Panią!Śpiew i angielski(mimo studiów fil.ang.)-dostateczny!!! Oglądalności na pewno jej nie podniosę! tylko odtwarza, a jak tworzy to na siłę...cwana ryba!

Agucha03-07-07, 07:54, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie przepadam za nią ale fajnie śpiewa

xpannaannax02-07-07, 17:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Lubiłam ją po tym jak zobaczyłam ją na żywo w 'Metrze', ale teraz za bardzo na kasę zaczęła lecieć ;/ .

aniooleczek02-07-07, 14:56, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie lubie jej!! mysli ze jest we wszystkim najlepsza, jednym słowem wielka z niej idiotka

SilentHill01-07-07, 21:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

na tym zdjęciu wygląda wyjątkowo niefajnie :P

Czapcia :*:* :D01-07-07, 21:40, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

trudno żeby Józefowicz jej nie wspierał...

gość01-07-07, 15:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie lubię jej. Myśli że jest najlepsza. :/

Skąd ty możesz wiedzieć co ona myśli? Telepatia?

gość01-07-07, 15:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie lubię jej. Myśli że jest najlepsza. :/

lindsay01-07-07, 14:35, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dobrze ze sie jej układa

Igunia01-07-07, 13:44, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja tam ją lubię, wszyscy ją nienawidzą... ja ja ją lubię! ma harymę, talent i jest pewna siebie... tego ostatniego to troche za dużo al eją lubię. Nie ch sie 3ma:)

gość01-07-07, 12:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

11:05---> ona Ibisza o nic nie oskarżyła. To te wszystkie durne kozaczki i tym podobne wysnuły taką teze i choć odrobina inteligencji wystarczy żeby to zrozumieć

gość01-07-07, 12:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nic do niej ne mam więc jestem otwarta na propozycje. Skoro dziewczyna ma możliwości to niech z nich korzysta. To nie jest beztalencie w stylu Herbuś czy cichopek, świetnie śpiewa i tanczy, gra też całkiem nieźle, więc mi nie przeszkadza.

mileczka1701-07-07, 11:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wkoło siebie robi zawsze wielkie zamieszanie...Pasztet jeden.Może i jest ładna jednak oskarżyła Ibisza o pomyłke i o to że przez niego przegrała program...A teraz poprowadzi nowy program w TVP...Ona nie wie czym ma sie zająć...Najpierw aktorstwo, wokal, prezenterka....Dziewczyno zajmij sie tym na czym sie znasz bo narazie to Ci nie wychodzi najlepiej..

sylwiaa9301-07-07, 10:56, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ładnie śpiewa i ma talent

Klaudiu$01-07-07, 10:31, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja ją nie lubie

gość01-07-07, 09:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

bardzio ja lubie fajnie bedzie sie na nią patrzy sliczna baka bosssko śpiewa i profesjonalnie tanczy uwielbiam ją!!!

gość30-06-07, 22:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nic do dziewczyny nie mam. chce robić kariere, niech robi. Ma talent, ambicje, charyzme, więc proszę bardzo

gość30-06-07, 22:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ech, naprawdę żal...
Przeciez to, co teraz robi Natasza nie ma nic wspólnego z Agnieszką, to JEJ kariera, a nie Agi.

Nikomu męża nie odbiła, czy co poniektórzy tutaj znają fakty?!?!?! Bo te uproszczenia są żałosne:/

Każdy robi własną karierę, chce robić to, w czym jest dobry i co kocha. Zastanawiam się, dlaczego niektóre komentarze są tak przesiąknięte złem... To ZAWISC.

gość30-06-07, 21:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Łosz Chrystusie! Ciężkie czasy nas czekają. Pora wystawić telewizor na allegro.

monroe30-06-07, 21:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie tylko nie ona

rain30-06-07, 21:27, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a niech korzysta :P chociaz juz chyba niczym nowym nas nie zaskoczy, no i juz staje sie powoli nudna ;-)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Kozaczkowa Zabawa

patus040730-06-07, 20:32, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie cierpie jej!!! ona byla tego taka pewna ze wygra w JAK ONI SPIEWAJA a tu klops:D:D Agnieszce sie to nalezalo!!!

strony
1 2 3 4 5
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida