niedziela 08-07-07, czytany: 8370 razy, autor: Lola Gudinaf

Beyonce jest WIELKA

Pod każdym względem. Bez Photoshopa.

BeyonceBeyonce / PromoPic
Zazwyczaj oglądamy ją co najmniej 5 kilo szczuplejszą.

Tutaj wielka gwiazda w pełnej okazałości.

Szał ciał i burza włosów, czyli Beyonce podczas Festiwalu Essence.

Można sztucznie leczyć kompleksy mówiąc, że Bee jest grubaską, ale to na jej widok mlaskają faceci.















 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Insta-Stars/Celebr...
Insta-Stars/Celebr...
Beyonce & Mariah
Beyonce & Mariah
Blue Ivy
Blue Ivy
Blue Ivy
Blue Ivy




skomentuj:



Wasze komentarze (302): sortuj ↓

santa09-07-11, 17:36, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jest kształtna i seksowna.

gość03-07-08, 16:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

WYOBRAZCIE SOBIE ZE BYLAM NA JEJ KONCERCIE I NIE ZGADZAM SIE Z TEORIA ZE JEST GRUBA!!! MAM MASE FOTEK I NAGRAN VIDEO Z TEGO KONERTU I WYDAJE MI SIE ZE TO JEST ZALEZNE OD USTAWIENIA APARATU! JA MIALAM SZCZESCIE STAC POD SAMA SCENA I BYLAM PO PROSTU ZACHWYCONA! ONA WYGLADALA JAK LALECZKA I NIE MIALA CELLULITU BO SIE PRZYGLADALAM Z CIEKAWOSCI WIEC JESLI KTOS SUGERUJE SIE ZDJECIAMI TO ZYCZE POWODZENIA, ONA NA ZYWO WYGLADA 1000 RAZY LEPIEJ O ILE TO MOZLIWE:))) TERAZ SAMA MIALAM TA SZANSE ZOBACZYC JA Z BLISKA I PO PROSTU MOZE ONA NIE JEST CHUDERLAKIEM, ALE NIE NALEZY TEZ DO DZIEWCZAT PRZY KOSCI!!!
POZDRAWIAM

asiulka706-03-08, 13:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a co masz coś :)

aniabee1006-03-08, 13:17, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

asiulka7
trossske gruba. :)

Ej Aśka Aśka bo dostaniesz w szkole

Beyonce jest świetna i piękna jak zawsze !!! Mam jej płyte z wszystkimi koncertami ją poprostu zajębiste !!! Pozdro $$$

asiulka705-03-08, 15:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

trossske gruba. :)

gość19-12-07, 21:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja **** dzieci odwalcie się od niej

Beyonce Rulezzz

gość06-12-07, 15:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

typowa murzynka-wielkie biodra dupa uda ale twarz po odpicowaniu ma niezla

gość06-12-07, 15:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"Ja tam zawsze uważałam że ona jest gruba więc nie rozumiem z kąd nagle to całe ,,odkrycie''

Z kąd?? O Rany dziecko powiedz skąd jesteś??? Trzeba zawiadomić twoją szkołę bo nawet nie wie jakie tłuki wypuszcza

pokropce06-12-07, 15:27, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wielka faktycznie jest...duzo ma tego ciałka

nellyfurtado06-12-07, 14:31, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zapomniał ktoś dodać utalentowana

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "On mógłby być ojcem moich dzieci"

gość01-12-07, 21:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja tam zawsze uważałam że ona jest gruba więc nie rozumiem z kąd nagle to całe ,,odkrycie''

gość24-11-07, 23:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wygląda .. jaoś tak jakby była chora na coś ;/ znaczy zagrożenie zawałowe fuuh

gość24-11-07, 14:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona wygląda ślicznie i mezczyzni lubią takie kobiety ja Bee - jest poprostu cudowna! gratulacje Beyonce jestes najlepsza!

a_lunia25-08-07, 18:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jest śliczna, po co się jej czepiacie? no i co, że ma troszeczkę tłuszczu?

klaja17-08-07, 13:09, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona wygląda świetnie nawt jak jest troszkę grubsza

Colette13-08-07, 11:42, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Lubi batoniki

gość07-08-07, 00:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale jej kształty sa bardzo kobiece i ponętne ;P

gość29-07-07, 19:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to ddopiero jest ideal kobiecosci. ona nie jest gruba ani pulchna. jest kobieta o pelnych ksztaltach i mi sie to podoba. wydaje mi sie ze reszta facetow a raczej wiekszosc tez woli takie laski ktore maja zaokrąglone uda i duze naturalne piersi.

gość27-07-07, 21:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bee wyglada cudnie bosko i zawsze bedzie dla mnie idealem kobiecosci. Do filmu dreamgirls musiala schudnac 10kg co jej zuelnie nie pasowalo...pozniej wypowiadala sie ze cieszy sie ze mogla wrocic do dawnego rozmiaru w ktorym czuje sie sexy kobieco i swojo. Moj facet uwielbia dziewczyny o tej figorze i bez powodu nie nazywalby mnie Beyonce klepiac nie po udkach;D To dopiero jest przyjemne!

gość22-07-07, 15:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a tam :P nie ma źle xD znam o wiele grubsze dziewczyny :]

Cherbett22-07-07, 12:08, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajniej wyglada szczuplejsza

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

szczurekwglankach17-07-07, 11:43, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

' trochę pluchna' ale nie tłusta...

gość17-07-07, 02:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość16-07-07, 21:43

a ilu znasz wogóle 2 ,3 ...?

gość16-07-07, 21:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no nie wiem, o co chodzi z tym, ze kolesie rzekomo lubia "pulchne"; nie znam żadnego, który by tak twierdził

gość15-07-07, 22:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak ja nie znosze tej grubej dupy..oj niee. Posrajcie się znią! Wygląda ohydnie!

strony
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
 

następna strona »



Reklama


Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida