piątek 13-07-07, czytany: 5122 razy, autor: Lola Gudinaf

Wentworth Miller miał być gliną

Ojciec przez długi czas wypominał mu aktorstwo.

Wentworth MillerWentworth Miller / mat. prasowe
Rodzice Wentwortha Millera z niewyjaśnionej przyczyny marzyli zawsze, aby ich syn został policjantem.

On wiedział, że i tak zostanie aktorem. Jak postanowił, tak zrobił, mimo że w przypadku kariery w policji miałby znacznie większe poparcie.

- Kiedy dowiedzieli się, że zostałem aktorem, byli przerażeni - opowiada Miller. - Zainwestowali czas i pieniądze w moją przyszłość. Chcieli, abym miał "porządną" pracę. Tato przed długi czas wypominał mi, że nie wstaję rano każdego dnia i nie otrzymuję stałego wynagrodzenia. Dostawałem od niego dziesiątki e-maili informujących o programie dla ochotników w departamencie policji Los Angeles.

- Na szczęście teraz im przeszło i twierdzą, że są ze mnie dumni - dodaje.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Piosenka dekady!
Piosenka dekady!
Wentworth Miller
Wentworth Miller
Wentworth Miller
Wentworth Miller
Wentworth Miller
Wentworth Miller




skomentuj:



Wasze komentarze (55): sortuj ↓

gość01-12-07, 16:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

chcialabym zeby taki policjant mie zlapal przynajmniej na zywo bym go zobaczyla

gość16-09-07, 17:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Też bym była dumna mając TAKIEGO syna ^^

natalia32619-08-07, 19:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie nadawalby sie na policjanta, nie zaaresztowalby nikogo bo w jego glosie jest za malo odwagi;P zreszta za ladny na policjanta;P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy teledysk Fall Out Boy

SilentHill16-07-07, 16:47, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gdyby został policjantem, jego twarz nie atakowałaby mnie zewsząd, zaraz po otwarciu przeglądarki.

szczurekwglankach15-07-07, 14:59, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość14-07-07, 22:26 miałam to samo pisać xD

Gdyby był policjantem, dałabym mu się zaaresztować xD

gość14-07-07, 22:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hm... mial byc policjantem a wyladowal za kratami

Igunia14-07-07, 17:41, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

cAŁE SZCZĘCIE E POSZEDŁ ZA WŁASNYM ZDANIEM

gość14-07-07, 01:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kocham gooo!!!dlaczego nie jest moim mezczyzna?jest boski.ma wszystko czego potrzebuje kobieta!!!

olivka14-07-07, 00:01, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

uuu chciałabym spotkac takiego policjanta :D mniam ciekawe jak w mundurze wyglada ;DD

daria1413-07-07, 22:45, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajnie wygląda w tej czapce pasuje mu :)

daria1413-07-07, 22:43, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

on jest fajny i dobrze że jest aktorem a nie policjantem

Linds_Lo13-07-07, 22:43, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

alee gangsta w tej czapce. :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Po odwyku stała się nudna.

daria1413-07-07, 22:42, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to dobrze ze nie został policjantem

rhcp13-07-07, 22:33, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

miał zostać policjantem, a został 'więźniem'.. też fajnie ;D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy album Frusciante.

pynky_i_mooosk13-07-07, 21:30, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ten to juz meska wersja paris, co rusz jakis kretynski nius o nim;/ na poczatku to moze jeszcze bylo zabawne ale juz sie przejadlo

gość13-07-07, 21:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

sliczny jest ehhh.....

gość13-07-07, 21:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Gdyby on byl glina to chyba w areszcie bylyby same babki...hahaha a w nich ja!!!!!!!!!

gość13-07-07, 19:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Uuuuuuuuuu, Kozaczek chyba ma kaca. Taaaaa, a ja chciałam być fryzjerką mając 4 lata. ŻAŁOSNE! Ale cóż się dziwić - takiego lepa na kobiety nawet zachlany Kozaczek się czepia, nie?

gość13-07-07, 19:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Myślę, że to nie prawda:)

gość13-07-07, 18:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie wydaje mi się, że rodzice chcieliby zrobić z Niego gliniarza...prędzej prawnika w końcu w rodzinie sami prawnicy:P

VelvetGun13-07-07, 18:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Gdyby był policjantem nie wyszłoby rodzicom na dobre,bo mają przez to więcej kasy xP

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Katie na krawędzi.

hexberry13-07-07, 18:35, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i fajnie że robi to co lubi

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Covery – lepsze czy gorsze od oryginałów? cz. 13

martkkka13-07-07, 18:23, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

na moje nic by się nie stało jakby został policjantem

Rose13-07-07, 15:43, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i bardzo dobrze że został aktorem:D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nelly Furtado brunetką!

gość13-07-07, 15:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Odpier**lcie się od niego!!!
Bardzo dobrze że nie został gliną bo w tv wygląda znacznie lepiej... i wcale nie ma nos jak kartofel :/

Kurwa niektórzy mają nierówno pod sufitem...;/

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida