Skandal z reklamą bielizny dla dzieci
Francuska marka Jours Après Lunes promuje kolekcję dla dziewczynek.
źródło Mat. prasowe
/ 17.08.2011 /
Jeszcze nie ostygły emocje związane z 10-letnią Thylane Blondeau, modelką, którą magazyn Vogue pokazał w dorosłych stylizacjach, a już wybuchła nowa, chyba jeszcze większa afera.
Francuska marka Jours Après Lunes pokazała w sieci lookbook najnowszej kolekcji bielizny dla dziewcząt.
Dołącz do naszych fanów na Facebooku! Kliknij Tutaj!
Problem w tym, że dziewczyny mają po kilka lat, a zostały pokazane w pozach i przebraniach godnych dojrzałych kobiet.
W sieci zawrzało, nawet strony i stylu i modzie krytykują tę sesję i pytają o granice smaku i wyczucia.
Co sądzicie o takiej modzie na kreowanie dzieci na dorosłych? Czy to jeszcze prowokacja, czy nadużycie?