poniedziałek 22-08-11, czytany: 13535 razy, autor: Noir

Michelle Alves mówi, jak zachować formę w czasie i po ciąży

Mądre rady.

Michelle AlvesMichelle Alves / Cover
W wywiadzie dla jednego z portali supermodelka Michelle Alves, która niedawno została mamą, podzieliła się z kobietami swoimi radami na temat zachowania formy w trakcie trwania ciąży oraz po urodzeniu dziecka.

- Ważne jest, by trzymać formę jeszcze zanim zajdzie się w ciążę. Potem jest dużo łatwiej przywrócić ciało do zgrabnej linii, jaką miałyśmy przed zajściem w ciążę. Ja, żeby utrzymać kondycję, ćwiczyłam w czasie ciąży jogę, pilates, lubiłam też popływać.

- Aby wrócić do wagi sprzed ciąży, dobrze jest karmić dziecko przynajmniej przez rok. Dziennie spalamy przez to około 600 kalorii.

- Ja nie zaczynałam ćwiczeń, dopóki nie upłynął miesiąc od porodu. Najpierw dałam ciału szansę na rekonwalescencję, potem zaczęłam ćwiczyć pilates, na zmianę ćwiczyłam jogging. W ten sposób powoli wracałam do poprzedniej formy.










 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
3 FRYZURY NA JESIE...
Stylizacje Hairstyles
3 FRYZURY NA JESIE...
6 VLOG W DOMU
szusz vlogmas
6 VLOG W DOMU
SUBSKRYBUJ KANAŁ S...
Szusz HAUL Z BERLINA
SUBSKRYBUJ KANAŁ S...
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...




skomentuj:


Jeszcze nikt nie skomentował tej plotki. Bądź pierwszy!

Reklama


Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida