poniedziałek 30-07-07, czytany: 3434 razy, autor: Playa Barbie

Spotkaj Paris Hilton za 100 dolarów

Żenujące...

Paris HiltonParis Hilton / Kitson


100 dolarów jako pojedynczy banknot to dla Paris Hilton drobne na waciki, ale - jak to mówią - "ziarnko do ziarnka, uzbiera się...".

Paris jeśli zbiera, to już miliony, ale nie pogardzi żadną okazją zarobku.

16 sierpnia dziedziczka pojawi się w jednym ze sklepów Kitson, gdzie promować będzie swoją linię ubrań.

Ci, którzy zakupią talon o wartości min. 100 dolarów będą mogli spotkać się z Hiltonówną. O ile się dopchają.

Paris ma udzielać porad stylistycznych.

Czy warto wydać 100 dolców, aby usłyszeć z jej ust "Oh, that's hot"?

Pod spodem widnieje adnotacja że "pewien procent dochodu zostanie przeznaczony na Szpital Dziecięcy". Jaki procent? Na to już zabrakło miejsca. Bo jeszcze ktoś mógłby dojść do wniosku, że lepiej tę stówę wpłacić bezpośrednio na konto szpitala, zamiast zasilać kasę dziedziczki.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton




skomentuj:



Wasze komentarze (60): sortuj ↓

a_lunia25-08-07, 19:20, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ta paris zaskakuje

gość22-08-07, 08:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

niech mnie cmoknie...

gość19-08-07, 23:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nawet 1 zł bym nie dała;p ehh nie lubie jej hehe

natalia32618-08-07, 11:32, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

szkoda 100 dolcow heh

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy teledysk Fall Out Boy

klaja17-08-07, 14:34, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

haha...ciekawe kto by chciał

come2me11-08-07, 15:06, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ohhh..that's hot:D hahhahaha

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy tekedysk Enrique.

Cherbett08-08-07, 22:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ciekawe ile jej za to zaplacili

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

aniooleczek07-08-07, 19:06, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to nie duzo 100 dolarow

trrr_pizmak02-08-07, 23:06, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hehe...Bo ludzie nie mają na co koasy wydawać :D

wojta12102-08-07, 23:00, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

oo kasiulek widze że 5 z matemtyki była!! od kiedy 100 razy 3 jest 3000?? nową matemtyke wymesliłas hahah

gość02-08-07, 22:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

oo kasiulek widze że 5 z matemtyki była!! od kiedy 100 razy 3 jest 3000?? nową matemtyke wymesliłas

gość01-08-07, 15:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zabijcie, dlaczego nie CAŁY dochód skoro chce już zgrywać aniołka?

kasiulek01-08-07, 11:49, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

100 dolarów to ok.3000 zł !

gość31-07-07, 19:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Audrey_Hepburn30-07-07, 15:03 zobacz moje komentarze i profil
wszyscy sie uczepili tych 100$. jak na amerykanskie realia, to sa bardzo niewielkie pieniadze

mieszkam w Usa i zapewniam Cie ze to calkiem sporo.Ciuchy sa tu bardzo tanie wiec za 100dolarow mozan sie niezle obkupic.

P1531-07-07, 15:24, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No jaasne, już lece po (do) Paris. Żenada :D

Riri31-07-07, 09:57, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

O tak, już sie rozpędziłam

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Beyonce nagrywa nową płytę!

Evilka31-07-07, 01:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

OBCINA MI KOMENTY...KUR...>:[
"Bo jeszcze ktoś mógłby dojść do wniosku, że lepiej tę stówę wpłacić bezpośrednio na konto szpitala, zamiast zasilać kasę dziedziczki"

Oczywiście,że LEPIEJ! Po co zasilać i tak już nazbyt spuchnięte konto tej pustej lalki?!
Kaska zdecydowanie bardziej przyda się dzieciom.
Pomysł rzeczywiście żenujący...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Parodie cz. 1!

Evilka31-07-07, 01:04, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"Bo jeszcze ktoś mógłby dojść do wniosku, że lepiej tę stówę wpłacić bezpośrednio na konto szpitala, zamiast zasilać kasę dziedziczki"

Oczywiście,że LEPIEJ! Po co zasilać i tak już nazbyt spuchnięte konto tej pustej lalki?!
Kaska zdecydowanie bardziej przyda się dzieciom.
Pomysł rzeczywiście żenujący...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Parodie cz. 1!

Evilka31-07-07, 01:03, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"Bo jeszcze ktoś mógłby dojść do wniosku, że lepiej tę stówę wpłacić bezpośrednio na konto szpitala, zamiast zasilać kasę dziedziczki"

Oczywiście,że LEPIEJ! Po co zasilać i tak już nazbyt spuchnięte konto tej pustej lalki?!
Kaska zdecydowanie bardziej przyda się dzieciom.
Pomysł rzeczywiście żenujący...ale czego się można było spodziewać po Paryżce?:/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Parodie cz. 1!

Susie30-07-07, 22:20, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona i porady? Dobre sobie.

Scarlett30-07-07, 22:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

yyy... może jakby MI ktoś zapłacił te 100 dolców, to bym się zastanowiła nad spotkaniem z Paris, ale płacić samemu za zobaczenie tej blĄdyny...? ;P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: GWIAZDY W WASZYCH OCZACH…INTERAKTYWNIE :) WYNIKI

ZuzaZ30-07-07, 20:27, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

tym procentem będzie pewnie 000,1%

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Trasa Avril

pynky_i_mooosk30-07-07, 20:07, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no jakby mi zaplacila ta stowe to bym sie juz na odczepnego mogla z nia zobaczyc, niech ma dziewczyna cos z zycia

Majka9230-07-07, 18:58, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zgadzam się z napisem "żenujące"

gość30-07-07, 18:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja bym dał stówę ,żeby się z nią nie spotkać!!!

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida