czwartek 16-08-07, czytany: 3862 razy, autor: Chiccariya

Koterski na poważnie

Czy to w ogóle możliwe?

Michał KoterskiMichał Koterski / © KAPiF/K329034F
Michał Koterski to z pewnością największy świr Rzeczpospolitej. Okazuje się jednak, że w życiu prywatnym Misiek potrafi być dojrzałym facetem.

Dla swojej ukochanej Beaty Sadurskiej potrafi stanąć na wysokości zadania. Od kilku miesięcy pokazuje światu jak ważna jest ona w jego życiu. Teraz para spędziła urlop na Półwyspie Helskim. Koterski wynajął motorówkę i oddawał się szaleństwu po Zatoce Puckiej. Nie jest to może najpoważniejsze zajęcie świata, ale relaks także jest potrzebny.

Koterski nie tylko umila czas swojej partnerce. Dba także o jej 13-letniego syna. Jest dla niego nie tylko przyjacielem, ale stara się brać udział w jego wychowaniu. Z pewnością z takim ojczymem chłopak się nie nudzi.



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
I Have Nothing
Edyta Górniak
I Have Nothing
Get Here
Edyta Górniak
Get Here
 Górniak będzie mu...
Edyta Górniak
Górniak będzie mu...
Górniak przeprowad...
Edyta Górniak
Górniak przeprowad...




skomentuj:



Wasze komentarze (40): sortuj ↓

gość10-03-08, 16:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Macie racje Misiek jest BOSKI!!!!

gość10-03-08, 16:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Popieram swojego poprzednika Misiek jest super a wy do Dupy!!!!

gość10-03-08, 16:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Misiek jestes super ci co zle o tobie pisza to sa frajerzy i zazdrosne krowy!!!!!!!!!!!!1

gość29-11-07, 03:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

aty skad wiesz? jestes jej jajnikiem?

gość21-11-07, 16:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ta laska to wroclawska szmzta. puszcza sie z kazdym

jesienne_wrzosowiska19-08-07, 11:16, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja nawet w poważnym dramacie z nim nie mogłem nie podśmiewać się, gdy tylko go zobaczyłem - cyrk, nie człowiek:) aczkolwiek news brzmi pozytywnie.

gość17-08-07, 22:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

lolita:
o ile mi wiadomo, to on nie sepleni;D

gość17-08-07, 13:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Móój Booże

aniooleczek17-08-07, 12:46, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

lubie go,mozna sie z niego posmiac

pokropce17-08-07, 11:30, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to niestety nie jest możliwe...jak dla mnie to duży chłopiec...

Klaudiu$17-08-07, 09:13, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

chlopak ma sie fanie

lolita16-08-07, 21:28, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie chciałabym mieć chłopaka który sepleni
Wstaje rano a on fendobly kofku frobic ci fniadanie
I tak cały czas aż pier**lca mozna dostać

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Polacy też potrafią! I to całkiem nieźle

gość16-08-07, 21:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hel zamyka zatokę Gdańską a nie Pucką, jak napisaliście -głąby!!! więc skoro był na Helu to pływał motorówką po zatoce Gdańskiej :P ale z was muły.

Vanilia16-08-07, 18:43, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 


gość16-08-07, 14:37

nie nawidze go nawet tego nie czytam wybil sie u wojewudzkiego i teraz udaje chojraka, ze sam na wszystko zapracowal

wojewÓdzki tępaku

gość16-08-07, 15:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Koterski wcale nie jest taki ok pamiętam dokładnie jego występ u Kuby ten 1 jak on jeszcze działał w polsacie jak była mowa o jego aktualnej dziewczynie co byli ze sobą 7 lat i mówił jak to do końca życia będa razem a teraz odkąd jest sławny i popularny już ma nową czyli jednak mu woda sodowa widocznie uderzyła

martkkka16-08-07, 15:20, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pewnie świetnie sie dogaduje z jej 13letnim synem..czasem sam sie zachowuje jakby tyle miał

gość16-08-07, 14:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

powinni sie pożenić

gość16-08-07, 14:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie nawidze go nawet tego nie czytam wybil sie u wojewudzkiego i teraz udaje chojraka, ze sam na wszystko zapracowal

Vanilia16-08-07, 14:01, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wcześnie sobie dziewczyna synka zafundowała

come2me16-08-07, 13:49, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajny on jest:) zawsze się z niego można pośmiać..:DD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy tekedysk Enrique.

Rihanneczka_Faneczka16-08-07, 13:21, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie zachwycił mnie ten Koterski Kuba lepszy :PP

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: AKTUALIZACJA!!!Doda i Mariolka!

Digital_Girl16-08-07, 12:56, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No to fajnie.

gość16-08-07, 12:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

całkiem przystojny ten Michał :)

gość16-08-07, 12:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona każdym zdjęciu jakie widziałam jest a komórką, uzależniona?

Sweety16-08-07, 12:16, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Misiek Koterski i powaga? coś mi tu nie pasuje... albo może to jedna z tych słynnych metamorfoz...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Edytka starsza o rok

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida