W Hiszpanii rozpoczęto emisję spotu reklamowego Coca-Coli, której bohaterem jest polski robotnik pracujący w Hiszpanii.

Jak dowiadujemy się z reklamy, Jacek pracuje w Hiszpanii od 6 lat. W kraju zostawił rodzinę, do której tęskni, ale dla której nie chce zrezygnować z możliwości zarobku.

Kiedy pewnego dnia w barze jego wzrok trafia na informację o loterii, w której można wygrać bilety na Euro 2012, Jacek bez zastanowienia wysyła SMS. Ludzie widząc jego akcję podsuwają mu swoje butelki – żeby zwiększyć prawdopodobieństwo wygranej i możliwości wyjazdu do Polski.

Część Polaków czuje się dotkniętych tym przekazem. Internauci piszą, że spot pokazuje niedolę polskiego robotnika, że jest obraźliwa dla Polaków.

Na Facebooku pojawił się apel o wycofanie spotu i bojkot produktów Coca-Coli, dopóki firma nie przeprosi za reklamę.

Jak uważacie – jest się o co obrażać?

\"Hiszpańska

\"Hiszpańska

\"Hiszpańska

\"Hiszpańska

\"Hiszpańska