czwartek 18-01-07, czytany: 11094 razy, autor: Playa Barbie

Pozazdrościła Hakielowi?

Aneta Piotrowska zamierza otworzyć własną szkołę tańca.

Aneta PiotrowskaAneta Piotrowska / Kapif
Magazyn Świat i ludzie donosi, że Aneta Piotrowska zamierza otworzyć własną szkołę tańca towarzyskiego.

Tancerka najwyraźniej korzysta z fali, na której się znalazła i zamierza popłynąć na niej tak daleko, na ile się da.

Oczywiście na wieść o zamiarach Anety odezwały się głosy, że najprawdopodobniej zabierze klientów duetowi Cichopek-Hakiel. Zastrzega jednak, że jej szkoła będzie miała inny charakter. Ma być kameralna i ma szkolić zawodowców. Uczyć w niej mają sami najlepsi profesjonaliści, m.in. Z Berlina i Hongkongu.

Innymi słowy zapowiada się ambitnie.

Aneta musi szukać nowych źródeł dochodu. Świat... pisze bowiem, że w nadchodzącej edycji „Tańca z gwiazdami” tancerka nie weźmie już udziału.

Faktem jest, że do tej pory nie dostałam zaproszenia do programu – potwierdza Aneta.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
derek hough & anet...
derek hough & anet...
Aneta Piotrowska
Aneta Piotrowska
Aneta Piotrowska
Aneta Piotrowska
Aneta Piotrowska
Aneta Piotrowska




skomentuj:



Wasze komentarze (25): sortuj ↓

gość31-08-07, 10:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajna laska ale taka jakas lalusia się z niej zrobiła tak samo jak z edyty herbuś.Poprostu umalowana lala

gość31-08-07, 10:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jest bardzo piękna noi wogóle urodę ma wypasioną każy jej tego zazdrości.Tylko czegoś jej brakuje.I nie moge tego czegos wyłowić.

boo01-04-07, 14:49, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

piotrowska - brzydal i sciemniacz, tyle mam na temat tej pani do napisania!

gość01-04-07, 13:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zycze jej powodzenia tylko zeby woda sodowa nie uderzyla jej do glowy...

gość11-03-07, 19:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja mam chopla na punkcie Anety!!! Bardzo chciałabym wiedzieć kdzie będzie ta szkpła!!!

gość30-01-07, 14:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie weźmie udziału w polskiej edycji " Tańca z gwiazdami", bo ma tańczyć w Stanach, prawdopodobnie z Travoltą (nie wiem jak sie pisze).
Poza tym jak juz jest sławna to dlaczego tego nie wykoryzstać, sama zapracowała na swój sukces cięzką pracą. A nie tak jak inne "gwiazdy" sa znane z tego , że sa znane, np. nasza rodzima Frytka!

gość24-01-07, 17:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja bardzo lubie Anetke:) i wzoruje sie na tym jak tanczy i jaką jest tancerką! Mam nadzieje ze ze swoim talentem zajdzie daleko bo prawdą jest że zasłużyła na sukces-z bardzo wielu rzeczy zrezygnowała m.in. wyjechała do Londynu w bardzo młodym wieku aby uczyć sie tańca.Kocha to, więc przestańcie sie jej czepiać, bo robi to co lubi.Większość z was zachowuje sie jakby nie wiedziala ze telewizja na ogół nie jest w stanie pokazać jaki człowiek jest naprawdę, a argumenty że jest pusta i głupia bo ma dziecinny głos...Oj dopiero one świadczą o poziomie waszej inteligencji. Normalne ze jedni ją lubią drudzy nie, ale jeśli coś Ci przeszkadza to po co to komentujesz.I tak nic tym nie zmienisz:P
Pozdrawiam fanów Anety i samą Anete zresztą:*Chciałabym wiedzieć gdzie ta szkoła tańca byłaby otwierana...?Jeśli ktoś wie-proszę o odpowiedź.:)

gość22-01-07, 19:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Od razu mówie nie jestem jej żadna wielka fanką. Ale nie cierpie pseudo tancerzy z programu telewizyjcnego jakim jest CICHOPKOWA. I to co A.Piotrowska powiedziała że ,,jej szkoła będzie miała inny charakter. Ma być kameralna i ma szkolić zawodowców. Uczyć w niej mają sami najlepsi profesjonaliści, m.in. Z Berlina i Hongkongu." chyba dostatecznie daje do zrozumienia że ten duet Katarzyny z Marcinem jest MIERNY i uczy dla kasy bo akurat są popularni. Brawo Aneta!! Licze, ze twoja szkoła będzie miała klasę :D Pozdro!!

gość19-01-07, 22:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fryzura na tej fotce FATALNA, niby modnie a jakos tak zalosnie zaczesana

gość19-01-07, 22:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

aj! i tu mamy sprzecznosc. na kundelku bylo napisane ze dostala propozycje, ale ja odrzucila bo jedzie na 'taniec z gwiazdami' do stanow... aj. i wez sie tu teraz polap.

gość19-01-07, 19:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajny ma głos! Troche jak dziecko, ale mi sie taki podoba... No i ładna z niej laska:):):) Szkoda że nie chodzi z Mroczkiem, ładna by z nich była parka :)

gość19-01-07, 17:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Widziałam panne Piotrowską w jednym z odcinków "Miasta kobiet"... No cóż.. Nie grzeszy inteligencją. Inteligencja to chorobowa umysłowa - mało rozpowszechniona...

gość19-01-07, 16:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mam jej dość !!! Ona jest straszna !!! Ten jej kiczowaty uśmiech!!! ble, ble, ble jest okropna i tyle i przesadza z solarium !!!! nie lubię jej !!!!!

gość19-01-07, 14:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

I niech i ch wykonczy!!Ona jest super niech jej sie uda

gość19-01-07, 12:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Cfaniara,,,..Jakos nie trawie te panienki!!

gość19-01-07, 11:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a ja ja lubie Ma zdatki na zrobienie kariery bo cichopek jest nudna i dziwna

gość19-01-07, 10:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ojojoj woda sodowa uderzyla do glowki, za duzo szampana na bankietach

gość19-01-07, 10:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

może i jest dość ładna,fajną figurę też ma,ale co z tego skoro robi z siebie typową głupią lalkę.. mam jej serdecznie dość..ze swoją głupotą nie dojdzie daleko..

dirty_girl19-01-07, 02:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mam dość jej, dość Mroczków, Cichopków, córek przydentów, Herusiów i Maseraków. "Taniec z Gwiazdami" juz mi się dawno przejadł i z każda edycją staje się poprostu targowiskiem próżności...

Kerrea18-01-07, 23:44, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Śmieszna laleczka.

mea18-01-07, 23:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ładna z niej dziewczyna,świetnie tańczy,bo to trzeba jej przyznać,tylko po co robi z siebie często taką dzidzie piernik, jak Herbusiowa

gość18-01-07, 23:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

szkole tanca otworzy po amerykanskim tancu z gwiazdami eehhh troche pomyslec nie boli

gość18-01-07, 22:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pewnie i to i to :) jak robic biznes to na maxa hehe

gość18-01-07, 22:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to w końcu szkoła tańca czy amerykański taniec z gwiazdami?

gość18-01-07, 22:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ladnie wyglada na tym zdjeciu

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida