wtorek 28-08-07, czytany: 17919 razy, autor: Beverly Pills

New Age Face 2007 (FOTO)

Dużo zdjęć modelek i gwiazd.

New Age Face 2007New Age Face 2007 / © KAPiF


Na pokazie New Age Face 2007 modelki występowały w kolekcjach Esprit, Jennyfer, River Island oraz bieliźnie Palmers.

Nie zabrakło także znanych twarzy. Kto był i jak się prezentował? Poniżej obszerna fotorelacja.

Pokaz:






























Agnieszka Popielewicz i Kasia Sowińska:



Paulina Jaskólska:



Marieta Żukowska:



Weronika Książkiewicz:



Piotr Zelt z żoną:



Patrycja Kazadi:




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
Co kupić na promoc...
PaulaEs
Co kupić na promoc...
I Have Nothing
Edyta Górniak
I Have Nothing
Get Here
Edyta Górniak
Get Here
 Górniak będzie mu...
Edyta Górniak
Górniak będzie mu...




skomentuj:



Wasze komentarze (108): sortuj ↓

gość12-08-09, 14:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

marna kopia pokazow vs...wstyd

gość23-05-09, 01:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Najpiękniejsza bezapelacyjnie Patrycja Kazadi jaki urok, jakie ponętne ramiona a jaki kolor skóry, Jestem pod wrażeniem urody tej młodej panny.

gość30-12-08, 12:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wyczuwam "głęboką" inspirację VS!

gość30-12-08, 11:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

4 fotka- po prostu boskie ciało.


ps. patrzcie na nosy Żukowskiej i Książkiewicz takie same prawie.

aishwarya09-09-07, 00:30, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

skrzydełka jak z vs ;]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Ciało Britney czy Tyra'y ????

gość05-09-07, 13:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

chudzinki śliczne na tych pierwszych zdjęciach umieścili

gość30-08-07, 19:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajnie ze sie zainspirowali vs.. i dobrze ze sie ucza od najlepszych.... gorzej by chyba bylo jakby zrobili jakis kicz...

gość30-08-07, 18:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

chyba najfajniejsza ta z tym psem,przypomina mi Allesandre Ambrosio z pokazu VS 2006 part 6

www.diamondvues.com/Al...jpg

MsSandra30-08-07, 11:19, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Prawie jak VS ... prawie robi wielką różnice:)
Ten pokaz jest tylko i wyłacznie brakiem pomysłów,widocznie nie potrafili stworzyć naparwde czegoś orginalnego :) A jest to mozliwe ... wystarczy nie kopiować, bo i tak idealnie tego nie zrobiliście :)

gość29-08-07, 19:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość29-08-07, 19:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

najbrzydsza to ta na 6 zdjeciu po prawo.Twarz ma nie taką!

gość29-08-07, 18:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

www.kozaczek.pl/img/an...jpg moje kochanie mmmmmmm :P

gość29-08-07, 18:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja tu nie o modelkach bede prawic ile do organizatorów tego pokazu
Ludzie czy wy nie macie własnych pomysłow na zrobienie show??Czy musicie rżnąć równo z czyichs inspiracji?

gość29-08-07, 18:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

normalnie zalamka!! Wiecie co??!! CUDZE CHWALICIE SWEGO NIE ZNACIE!! zapatrzone w modelki ze vs ale zeby chociaz docenic prace polskich modelek to juz nie!! Najlepiej tylko krytykowac i narzekac!!

gość29-08-07, 17:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A jak nasze polskie modlki są takie dobre to czemu żadna nie występluje u VS??hmm??A przeciez występ na pokazach VS to wielkie wyróżnienie .Jak widać u nas nikt sie nie wyróżnia!

gość29-08-07, 17:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

VS tpo głównie Brazylijki nie Amerykanki.No i nie sądze zeby były mega wyretuszowane raczej faktycznie dbają o siebie bardzo!

A DOMENA Polaków jest ŚCIĄGANIE od innych wszystkiego!Programów a teraz nawet pokazów .Bosz!! Jak chcieli miec pokaz jak VS mogli ściagnąc chociaz 1 gwiazde chociazby Czeszke Kurkova

gość29-08-07, 15:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ps i bardzo dobrze ze te laski to nie żadne szkieletory!!!!!!!!!

gość29-08-07, 15:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

powiem tak, domena polaków jest ZAZDROŚĆ - wyglądam całkiem nieźle i głupia tez nie jestem, los chciał że mam świetnego, inteligentnego i przystojnego faceta i co... wiem co wygaduja o mnie osby które mnie nie znaja (znam to z opowieści moich znajomych, którzy znaja te osoby) żal.
To wy zakompleksione, żałosne panny powinnyście się wstydzić za siebie!

gość29-08-07, 13:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a modelki z vs są tak wyretuszowane photoshopami ze z ich naturalnosci i prawdziwych rysów nic nie zostało!!sztuczne lale po tysiacach operacji plastycznych. chodzace silikony!! ooo!!

gość29-08-07, 13:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

właśnie!! zgadzam się z przedmówcą.Postawcie się w sytuacji tych dziewczyn, które przeczytają takie chamskie i naprawde obraźliwe komentarze na swój temat... jak się poczują, hm??!! Nie mozna tak bezkarnie kogos oczerniac!! Łatwo kogoś mieszac z błotem, nie?? naprawde.. zal...

gość29-08-07, 13:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wiecie co? widac ze wiekszosc piszacych tu osob to zakompleksione babska!!! pokaz jest sciagniety. i co z tego? fajnie ze ludzie staraja sie cos zrobic aby wyszlo fajnie. widomo ze nie bedzie nie wiadomo jakiego efektu. to tylko Polska. na takie warunki jakie byly wypadlo to rewelacyjnie!!! Modelki wcale nie sa brzydkie. Oczywiscie to nie Amerykanki znane ze swiatowych kampanii ladujace w siebie kupe kasy z prywatnymi trenerami. Co wy sobie myslicie?? Ze mozecie tak po dziewczynach jezdic bezkarnie?! Same wezcie sie za siebie a nie tylko narzekacie na innych! Wskoczcie w skape ciuszki i pokazcie te swoje rewelacyjne ciala ktorych tak doszukujecie sie w Polskich modelkach. Widac ze na tym swiecie polskiego modelingu sie w ogole nie znacie!! ps a na tym 2 zdjeciu jest A.Jagodzinska-Polka robiaca duza kariere, nawet w Stanach.
Baczek

gość29-08-07, 13:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No wiesz ale zadna z nas nie pretenduje na modelke ,wiec nie musimy miec idealnych figur.Pozatym nasze modelki a modelki vs to naprawde jak dzień do nocy!

gość29-08-07, 12:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Boszee!! Powtarzacie się... ciekawa jestem jak wy wyglądacie!! Większośc z was to pewnie grube, brzydkie baby które leczą swoje kompleksy poprzez krytykowanie modelek na wybiegu!! Się do nich nie umywacie!! dajcie własne zdjęcia do skomentowania jezeli takie idealne jestescie!! zenada!!!!!!

gość29-08-07, 11:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

uwielbiam pokazy victoria's secret moimi ulubionymi sa Adriana Lima, Karolina Kurkowa i juz nie pracujaca dla V.S. Tyra Banks miala kobieta klase :) ale zreszta wszystkie te dziewczyny sa przepiekne i maja piekne ciala a nie to co te nasze polskie podroby!! pozdrawiam wszystkie wielbicielki V.S. :)

gość29-08-07, 11:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zalosne...wszystko sciagniete od Victoria's Secret, na pokazie V.S2006 gisele miala identyczna kreacje tylko jej byla czerwona i w szkocka kratke a i piora po przeciwnej str!! nie umywa sie :D:D mysleli ze nikd sie nie skapnie jak dadza skrzydelka ktore charakteryzuja anioly v.s hahaha zenada wymyslcie cos swojego!!

strony
1 2 3 4 5
 

następna strona »



Reklama


Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida