środa 29-08-07, czytany: 5360 razy, autor: Playa Barbie

Parasolka była dla Britney

To ona miała zaśpiewać hit "Umbrella".

Britney SpearsBritney Spears / © LFR & PR Photos


Nie wiadomo, dlaczego w Britney Spears odrzuciła piosenkę Umbrella, ale Rihanna chyba nie ma jej za złe.

To tak naprawdę dla Brit przeznaczona była słynna "Parasolka".

Utwór został odrzucony i spokojnie czekał na wykonawcę, który dostrzegł w nim potencjał.

O wszystkim tym opowiedział Taio Cruz, kompozytor, który współpracował z Trickym Stewartem, twórcą przeboju Umbrella.

- Pamiętam, jak po raz pierwszy usłyszałem ten kawałek w studio. Powiedziałem wtedy Tricky'emu: "To pewniak. Muszę go mieć" - opowiada Cruz. - Tricky odparł, że piosenka zarezerwowana jest dla Britney. Jej ludzie jednak nigdy nie oddzwonili.

Takim oto sposobem Spears wciąż nieudolnie walczy o powrót na scenę. Kto wie, czy ta piosenka nie ułatwiłaby sprawy.

Z Rihanny wszak zrobiła gwiazdę.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears




skomentuj:



Wasze komentarze (144): sortuj ↓

gość09-09-13, 13:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

None of the people who hate on her would look as damn good in all those otiufts as she does. She's had kids and still looks bangin'. This song is actually popular in the clubs right now. Good for you, Britney Getting back on track!

gość29-06-08, 14:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

w wykonianiu rihanny jest boska . Britt na bank nie zaspiewala by jej lepiej .:)

PuchaczBee30-01-08, 09:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak ja nie lubie tej piosenki:)

gość29-10-07, 19:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ta piosenka nie podoba mi sie zbyt. Tak naprawde to nigdy jej nie słyszałam do konca bo nudziła mnie...

AguSSia12-10-07, 15:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak dla mnie to Brit podjęła świetną decyzję. Moim zdaniem "umrella" to płytka i głupia piosenka,a że stałą sie akurat hitem to inna sprawa. Całkowicie nie rozumiem jak do tego doszło.

ja wolę Riri od Spears . wiesz czemu się stała hitem? bo to świeża gwiazdka, no i nie z byle jakim głosem. chociaż są lepsze "Fenomeny":P no i Rih kreuje sie teraz na "złą" dziewczynkę. a Brit co? zawsze ma ten nudny popik , z domieszką jakiejś innej dziwnej muzyki ;/ kiedyś to tańczyłam przy jej płytach, bawiłam się . ona nie ma nawet 30, a już robi ze swojego życia dno. straciła swoją kase, odebrali jej dzieci , byla na odwyku a teraz jak powracA? Britney, fani czekali! zawiodłaś ich...niestety. chociaz glupio mówią,że "Gimme more" jest najlepszą piosenka.fakt,ale nie wiem czy to samo myślą o teledysku.

gość28-09-07, 17:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

brytnej to glupia szmata! Rihanna jest boska!

gość26-09-07, 16:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Gdyby Britney podjęła się zaśpiewania piosenki UMBRELLA z pewnością stałby się hitem:) Britney jest żywą legendą następne, pokolenia z pewnością pamiętałyby ten utwor, Rihanna jest tylko na jeden sezon wkrótce o niej po zapominamy. Taka jest prawda.

Joanna.02-09-07, 21:21, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Britney wiedziała co robi ;) nienawidzę tej piosenki!

gość02-09-07, 15:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nawet Britney nie chciala takiej szmiry

natalia32601-09-07, 14:13, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

z brit jush nie bedzie gwiazdy.........

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy teledysk Fall Out Boy

kruszynka01-09-07, 13:38, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Rhianna tez mi cos wielka gwiazda jednej piosenki,

kg31-08-07, 23:34, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawe jak by jej poszło. Czy też by był taki hit jak Rihanny

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Mischa Barton ma nowego faceta.

gość31-08-07, 17:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A ta cała " Umbrella" to dno, beznadziejna piosenka. Ciągle tylko stękanie i w kółko te same słowa. Britney powinna się cieszyć że jej nie zaśpiewała.

gość31-08-07, 15:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ta piosenka jest okropna, stękanie, ela ela, no i przez tą piosenkę mamy całe lato deszcz

gość31-08-07, 15:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Umbrella idealnie by do niej pasowała.

gość31-08-07, 13:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

boze o co tyle hałasu zgadzam sie z tym ze brit to dno ale nie wiem po co wogólektos sie z kims kłoci na ten temat a głupie uwagi do komentarzy są tak głupie jak ci którzy je zapisali

gość31-08-07, 13:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

te idiotyczne komentarze do richanny wsadzcie se w dupe,dlaczego ci którzy lubią richanne nie piszą tak o britnei której moze nie lubią?to ja nie wiem moze ja zaczne brit do DNO przez duze D

gość31-08-07, 13:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kazdy ma innych ulubienców ale ta piosenka do brit nie pasuje niech lepiej weźmie 4 litery w troki i spływa do domu dziadków

gość31-08-07, 13:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie ma takiej wielkiej wyobrazni na swiecie zeby zobaczyc britnei z parasolko i w obcisłym stroju jak richanna,a pozatym brit to przeszłosc

gość31-08-07, 13:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

o rany...a ja myslałam ze brit to przeszłaosc,własciwie to by było nawet lepiej znudziła sie juz prawie wszyskim teraz richanna odwalała za nią robote i wyszło jej to poprostu super

gość31-08-07, 12:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ludzie co wy gadacie,ja nie wyobrazam sobie britnei spiewającej umbrella dobrze ze richanna zaspiewała bo britnei zamiast poprwaic stan tylko dodała by sobie obciachu;];]

gość31-08-07, 11:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

paulineczka9430-08-07, 16:09 zobacz moje komentarze i profil
britney nie umie spiewac :PP jak moglaby kawałkiem "umbrella" zachwycic cały swiat ???!!!
za stara juz jestes na to brit :) twoj czas minął !!!


Ty się walnij w ten łepek 13nastko bo sie niedobrze robi od takich komentarzy.

gość30-08-07, 22:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

chyba myslenia:}

gość30-08-07, 21:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zazdrośnice! Jak mozecie pisac że ktoś jest głupi skoro nie znacie go osobiscie?A co do pisowni "minął" nie minoł. Dziewczyny MNIEJ TAPETY WIĘCEJ MYŚENIA

gość30-08-07, 21:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

britney zrobilaby z tej piosenki gowno

strony
1 2 3 4 5 6
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida