czwartek 30-08-07, czytany: 5298 razy, autor: Beverly Pills

Jennifer Lopez czeka na dziecko od Boga

Bonus: sesja z planu teledysku.

Jennifer LopezJennifer Lopez / © PR Photos, PromoPic
Jennifer Lopez bardzo chce zostać mamą.

- Uwielbiam dzieci - mówi. - Nie mogę się doczekać, kiedy zajdę w ciążę.

Wierzy jednak, że stanie się tak z woli Boga. Dlatego ma zamiar czekać.

- Ja i Marc czekamy na to z niecierpliwością, ale to Bóg zdecyduje, czy obdarzyć nas potomstwem.

Tymczasem piosenkarka i aktorka zajmuje się czasami dziećmi męża z dwóch poprzednich małżeństw: 14-letnią Arianą, 6-letnim Cristianem i 4-letnim Ryanem.

- Nazywam ich moimi małymi aniołkami - wyjaśnia. - To wielkie błogosławieństwo, że są częścią mojej rodziny.

Poniżej sesja zdjęciowa z planu najnowszego teledysku Do It Well.


















 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Jennifer Lopez,Cas...
Jennifer Lopez,Cas...
Jennifer Lopez
Jennifer Lopez
Jennifer Lopez,Cas...
Jennifer Lopez,Cas...
Jennifer Lopez,Cas...
Jennifer Lopez,Cas...




skomentuj:



Wasze komentarze (45): sortuj ↓

trrr_pizmak09-09-07, 00:45, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No może się doczeka :) mam taką nadzieję

aishwarya09-09-07, 00:33, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mam nadziję że im się uda tak strasznie pragnie dziecka ;]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Ciało Britney czy Tyra'y ????

nimffoo01-09-07, 19:34, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Rzeczywiście coś jej się piersi rozrosły?

Koza_xD30-08-07, 22:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czytałam już o tym wczoraj na Esce

Niki1630-08-07, 22:47, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona sie niedoczeka dziecka ma juz prawie 40 lat tyle zwiazkow za soba i jeszcze gada ze chce czekac tylko tak gada anapewno wcale niechcr dziecka i akurat sie cieszy ze jej maż ma gromatke dzieci zinna dziewczyna chyba ma cos wglowie nie tak idiotka

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Paulina Lenda jest FACETEM!?

gość30-08-07, 21:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ta piosenka jest super ... ;)) Jenn jesteś gites ;D

gość30-08-07, 21:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

trzebab bylo wczesniej myslec o dzieciach teraz moze byc za pozno...tak to jest jak kariera jest ponad wszystko...

lolita30-08-07, 21:06, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zmieniła się Jenn
Może to małżeństwo tak na nią wpłynęło

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Polacy też potrafią! I to całkiem nieźle

gość30-08-07, 20:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

miała liposukcję policzków - to pewne

gość30-08-07, 19:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

o kuurwa nie moge ale pejsy hahah xD

gość30-08-07, 19:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Super kobeta z niej jest i do tego mądzre mówi i jest śliczna, ma urodę nastolatki [ taką sweet ]... a jej teledysk będzie goodny! ;)

gość30-08-07, 16:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie odpowiada mi jej charakter, ale wygląda bardzo sexownie i kobieco Rasowa babka!!!

gość30-08-07, 16:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie odpowiada mi jej charakter, ale wygląda bardzo sexownie i kobieco Rasowa babka!!!

gość30-08-07, 15:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

sliczna jest!

gość30-08-07, 13:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajnie wyszła na tych fotkach ;d

a_lunia30-08-07, 13:55, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie jest taka młoda, więc już powinna w ciążę zajść :)

pokropce30-08-07, 13:25, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

chciałabym żeby wreszcie zaszła w ciążę...była by dobrą matką...dojrzała już do tego...

Nancy30-08-07, 12:43, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zdjęcie nr 4- jakie fajne loczki nad czołem :) ! Oby miała tego dzidziusia :D.

Susie30-08-07, 12:16, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona jest piękna.

Mia9330-08-07, 12:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zdjęcia spox...
Nie dziwne że chce być mamą. Widać już czas na nią.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Skóra Rihanny

aniol30-08-07, 12:04, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hehe... Czeka na dzieko od Boga... A tu niespodzianka... Bocian jej przyniesie:)

aniol30-08-07, 12:01, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hehe... Czeka na dzieko od Boga... A tu niespodzianka... Bocian jej przyniesie:)

Rihanneczka_Faneczka30-08-07, 11:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ciekawe fotki...wydaje mi sie, że Lopez zmienila sie zarowno od strony psichicznej jak i fizycznej(nie mam na mysli piersi)od wyjścia za mąż za Marca

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: AKTUALIZACJA!!!Doda i Mariolka!

gość30-08-07, 11:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jeju ale ona ślczna, już zawsze chyba będzie moim ideałem kobiecego piękna

gość30-08-07, 11:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bardzo ładnie wyglada i wogóle:):)Fajnie-no ja zycze wszystkiego dobrego i bobaska:):)Jennifer wyglada sicznie:):)

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida