czwartek 06-09-07, czytany: 8640 razy, autor: Zen Znienacki

Jola z Big Brothera 4

Czy będzie sławna? Zobaczcie ciekawy materiał VIDEO!

JolaJola / BigBrother
Nowy Big Brother 4.1 już robi furorę w sieci. Raczej nikt nie spodziewał się, że będzie cieszył się taką popularnością, a tu proszę - niespodzianka.

Co tu dużo mówić (czyt. pisać). Na razie spośród wszystkich zawodników zdecydowanie wyróżnia się Jola.

Kim jest Jola?

Po prostu zobaczcie poniższe filmiki.








 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Krystyna Janda Ara...
Krystyna Janda Ara...
Jolanta Kwaśniewsk...
Jolanta Kwaśniewsk...
Jolanta Fraszyńska...
Jolanta Fraszyńska...
Michael Jackson i ...
Michael Jackson i ...




skomentuj:



Wasze komentarze (233): sortuj ↓

gość15-01-08, 16:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jola gurą a te jej cucuszki:) kocham ją jest piękna jola nagoto cud

gość21-12-07, 23:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jolka jest zajebista. nawet jak sie dowiaduje o sobie jakies nagatywne rzeczy to wiem ze sie nie przejmuje.jestes najlepsza.tak trzymaj

gość19-12-07, 19:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

WIECIE CO !! ONA JEST PUSTA!!! ALE NIE TAK JAK FRYCIA!!!! MARKO BY JA ZACIAGNAL DO LUZKA!!!! ALE JEST NA TYLE ROZSADNA ZE NIE POSZLA!!! CZYLI WOLE JOLE NIZ FRYCIE!!!!!!!!!!! KOBIETE WYZWOLONA!! HA HA!

nellyfurtado16-12-07, 12:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to ta tępa co zamiast myć naczynia złożyła worki od śmieci?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "On mógłby być ojcem moich dzieci"

marysia4903-10-07, 13:31, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A mnie się Jola bardzo podoba Tak czymaj Jolu

gość24-09-07, 20:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Portal medialny z wysp londoneyetv.com dostarcza nowe HITY Video z Jola pl.youtube.com/watch?v=h_4h82rQIU8
pl.youtube.com/watch?v=jKtFvJy_0FQ
pl.youtube.com/watch?v=ivpBZG8KXFo
pl.youtube.com/watch?v=ZZhao8k-UKs

gość22-09-07, 10:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

o matko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kishmish18-09-07, 19:08, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

bardziej falszywej osoby od kaski w domu nie uswiadczysz, nawet biorac pod uwage tomka. jolka moze sprawia wrazenie srednio-rozgarnietej, ale na kazdym kroku pokazuje, ze jest szczera i sympatyczna. no i klasy ma na pewno wiecej niz tomek (vide ich 'klotnia' i zachowanie obojga).

mir123bych18-09-07, 13:12, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja ich oglądam codziennie i jakoś przez te 2 tygodnie się nie zmieniłem, a tym bardziej nie zgłupiałem :P

gość13-09-07, 21:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

debilka, jakich mało... a ja jeszcze większy, że to oglądałem... :(

mir123bych11-09-07, 15:58, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie mów tak o Joli, bo i o Tobie to samo mógłbym napisać ;) Jolka jest naturalna, a jak się Kaska zachowuje? Jej zachowanie właśnie jest głupie, ona pępkiem świata nie jest, a bardzo chciałaby być!

gość11-09-07, 08:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jola jest glupią idiotką!! najlepsza z calego towarzystwa jest Kasia Lenartowicz!! pozdro

mir123bych10-09-07, 11:14, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jola się nie błaźni, ona nie udaje i jest sobą ;) konika ma swojego i jest szczęśliwa :P

gość09-09-07, 22:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

popa jest, jola jest zaj... ;D bez niej nie bedzie tam co oglądac:D

gość09-09-07, 16:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona nie jest podstawiona uwierzcie...ona jest z mojej miejscowości i zanim sie jeszcze dostała do programu słyneła z.... swojej 'inteligencji' w niektorych kregach:):):)

gość09-09-07, 13:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

tez mi sie tak zdaje ze to ktos podstawiony! ona sie nie nadaje na zadna kategorie,ani frytka ani doda,JOLA TO PO PROSTU JOLA!kocham ja!

gość09-09-07, 13:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zobaczycie że ona jeszcze wygra program bo jest JAKAŚ,mi się wydaje że ona jest podstawiona i że to niezła gra

gość09-09-07, 10:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

MATKO DROGA !!! FRYTKA FAJNA!!! KON Z ROGIEM -NOSOROZEC!!!!! JA TEGO NIE ZNIESE!!!!!!!!!:{

trrr_pizmak08-09-07, 23:45, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Patataj gdzieś sobie poleciał
Boże jakie to wymowne :P
Albo Nie Wiem

sylka08-09-07, 23:24, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

O Boże, ta Jola jest żałosna. x/ Jeszcze jak się doprasza o tego konia;/;/ albo to co gadała że ma 5 błyszczyków i musi je w końcu wykończyć;/;/ pfff..

gość08-09-07, 19:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Racja jola sie blazni z tym koniem a Kaska jest zabawna i fajowa...

gość08-09-07, 18:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jola jest idiotka, pusta lala.. najlepsza jest Kasia Lenartowicz bo jest najmadrzejsza z nich wszystkich!!

gość08-09-07, 17:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

strasznie pusta, ale przez to smieszna. ciekawe tylko ile w niej prawdziwosci. mimo wszystko piotrkow przeprasza za jole :/

gość08-09-07, 13:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hahaha ona jest super bardzo ja lubie ogladam ja codziennie troche zakrecona ale jest sie z kogo posmiac.:)

gość08-09-07, 13:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jola jest hmmmm....."inspirująca" ;p

strony
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida