poniedziałek 10-09-07, czytany: 5523 razy, autor: Playa Barbie

Sowińska jest jak traktor

Warczy identycznie.

Kasia SowińskaKasia Sowińska / © KAPiF / K347935F
Twoje Imperium ostrzega, że Kasia Sowińska może zostać drugą Herbuś, chociaż nasi Czytelnicy stwierdzili to już kilka dni temu w komentarzach do fotorelacji pierwszego odcinka drugiej edycji Jak Oni śpiewają.

Sama Sowińska - podobnie jak Edyta - kompleksów nie ma i chyba mieć nie zamierza, bo o swoich niedostatkach mówi bardzo otwarcie:

- W życiu nie miałam w ręce mikrofonu. Nie śpiewałam kolęd na Boże Narodzenie. Moja rodzina jest w szoku, że zdecydowałam się na udział w tym programie. Domownicy twierdzą, że gdy śpiewam, brzmię jak traktor w polu, bo warczę i mam niski głos - wyznaje w rozmowie z magazynem.

Przez grzeczność nie przeczymy.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Weronika Rosati,  ...
Weronika Rosati, ...
Weronika Rosati,  ...
Weronika Rosati, ...
ranking gwiazd
ranking gwiazd
ranking gwiazd
ranking gwiazd




skomentuj:



Wasze komentarze (58): sortuj ↓

gość20-05-08, 16:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jest super! piekna i seksowna kobieta a glos ma ciekawy nie taki jak 5 letnia dziwewczynka przynajmniej

gość21-11-07, 13:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie wiem czy widzieliscie KASIE SOWINSKA w FTV (Fashion TV) na statku z innymi "modelkami". Kasia bardzo mocno pracowała na swoją karierę - ale ilość członków które ssała za pieniądze jest porażająca. zresztą dużą popularność ma w... Abu Dabi, gdzie wraz z przyjaciółką BETTY - obecną Miśka Koterskiego jeżdżą regularnie na 3-5 dni za kilka tysięcy EURO bzykać się za kasę z arabami.

Courtney12-09-07, 16:31, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no rzeczywiscie troche strasznie spiewala, ale przynajmniej jest cos ciekawego w tym programie - tak jak wtedy Herbus - kazdy ogladal, zeby sie posmiac ;)

gość11-09-07, 23:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

widze ze sowinska na topie dzisiejszego wieczoru ,wiec i ja sie przylaczae,a wiec i ja pwoiem cos od siebie,widze kasie po raz 1 w zyciu i wiem ze to kobieta z klasa i nie byle kto,przeciez to widac po zdjeciu ze jest piekna kobieta!

gość11-09-07, 23:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ktos pisze ze siedziala w limuzynie z dyrektorem faschion tv,i co w tym dziwnego,ona teraz jest z george clooneym i co z tego?Normalka

gość11-09-07, 23:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak piszecie ze jestest druga urbanska to dla kasi to chyba najlepszy komplemte dnia!

gość11-09-07, 23:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kasiu to czysta zazdrosc wiesnaiczek internetowych!pamietaj ta co sledzi mode,zyje na poziomie i jest obyta w swiecie to nigdy cie nie skrytykuje ale tylko pochwali!pamietaj z klasa sie rodzi a nie sie kupuje ja!i dlatego jestes super babka!!!

gość11-09-07, 23:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a nawet niech wezmie 5000tys od faschion tv to tylko na ejj korzysc glupia pi**ao zazdrosna!!!to ona ma kase a ty co?stary komputer na raty i mase dlugow!i chyba mi nie powiesz ze to pisalas nie z zazdrosci!
ale ludzi boli ze komus sie udaje a innym nie!brawo kaska idz tak dalej!!!

gość11-09-07, 23:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kolęd heheheheh a co to jest????

gość11-09-07, 22:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

TYP KUREWKI................

gość11-09-07, 19:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to zwykla puszczalska

lolita11-09-07, 19:40, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wielka mi gwiazda

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Polacy też potrafią! I to całkiem nieźle

gość11-09-07, 17:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

witam,znam kasie prywatnie...szczerze?żyje ze sponsorów !łatwa z niej laska i nie pisze tego przez zazdrosc..sorry!

gość11-09-07, 17:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zgadzam sie!Lisowski prezes fashiontv bierze do łózka kazda modelkę,skoro siedziała u niego w limuzynie to znaczy ze przydomek 3000 odnosi sie do dawania d...

gość11-09-07, 17:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona sie pokazala w limuzynie z prezesem FashionTv,a z niego k**w...rz i zeby byc w tej limuzynie trzeba dac tyłka,to najlepszy argument jaka z niej szmata

gość11-09-07, 16:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mówi, że śpiewa jak traktor, ale kto oglądał pierwszy odcinek, ten wie, że jest o niebo lepsza od Herbuś. Zdecydowanie wolę ją, czyli kogoś kto mówi, że śpiewać nie umie i śpiewa całkiem nieźle, niż kogoś, kto mówi, że wiele ćwiczy i cały czas idzie mu lepiej, a piszczy jak nienaoliwione hamulce. Sowińska vs. Herbuś? Sowińska. Sowińska=Herbuś? ten kto to powiedział jest chory na umyśle i ma niewładne trzy kończyny, oraz całkowity brak słuchu muzycznego.

jolek11-09-07, 15:38, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

szkoda że nie słyszałam jak śpiewa

mally11-09-07, 13:57, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kolka11-09-07, 11:04 zobacz moje komentarze i profil

skoro tak twierdzi to po co wystepuje w tym programie...a no tak czego sie nie robi dla kasy....


to samo miałam napisać .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy i Blake w separacji

gość11-09-07, 13:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jezu co za wieśniara i jak ona się ubiera

kolka11-09-07, 11:04, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

skoro tak twierdzi to po co wystepuje w tym programie...a no tak czego sie nie robi dla kasy....

aishwarya11-09-07, 10:33, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nieslyszalam jak spiewa ;( czy mogłby ktoś wrzucić klka występów z jak oni śpiewają plzzzzz;p :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Ciało Britney czy Tyra'y ????

gość11-09-07, 10:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

niskie głosy sa bardzo seksowne !

gość11-09-07, 09:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona jest piekna, wyglada jak posag, gorzej juz jak sie usmiechnie

gość11-09-07, 09:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

" Twój Weekend"," Gorące futerko","Wybryki natury"-to jest miejsce dla ciebie laluniu ,a nie śpiewanie.

gość11-09-07, 09:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie przepadam za nia, ale pierwsza piosenka wyszła jej fajnie.

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida